Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »

MBP & Airport Extreme Wlan/n

Welho on kyllä toiminnaltaan ja palvelultaan ylivoimaisesti paras.
Olen entinen Saunalahden, Soneran ja Elisan asiakas. Näistä Elisa on aivan pohjanoteeraus. Siellä ei mikään toimi ja palvelu on aivan luokatonta.
-
Viesti Kirjoittaja rok »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Täällä ei Welhu tykkää pelittää sisään, tämä 200/10, kone piuhassa. Päivän ainoo yli satanen. 110 toimi sentään 107 kokoajan. Huoltokäynti tulossa.Toivonen kirjoitti:Hyvin pelittää Welhon 110/5:
MBP & Airport Extreme Wlan/n
Welho on kyllä toiminnaltaan ja palvelultaan ylivoimaisesti paras.
Olen entinen Saunalahden, Soneran ja Elisan asiakas. Näistä Elisa on aivan pohjanoteeraus. Siellä ei mikään toimi ja palvelu on aivan luokatonta.
Tämä Welhon omalla mittarilla, muita mittareita eivät hyväksy ongelmatilanteiden seurantaan
https://www.welho.fi/nopeus/nopeusmittari
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
hatey kirjoitti:^Se savolaisten itsestään levittämää valheellista propagandaa. KenkkuJ - onko hän muka lupsakas?

-
-
Viesti Kirjoittaja rok »
Itse olen vielä pahempi sekasikiö: olenhan viettänyt elämäni Pirkanmaalla ja savossa. Sitten viisastuin ja muutin Turkuun.darthmother kirjoitti:Siis muuttanut Savosta Karjalan kunnaille ja omaksunut karjalaisen identiteetin.
-
-
Oikaise heti levittämäsi väärä tieto, tai muuten...darthmother kirjoitti:Siis muuttanut Savosta Karjalan kunnaille ja omaksunut karjalaisen identiteetin.

Olen syntynyt ja aina asunut täällä merkkihenkilöiden kasvattamossa, Luumäellä. Täältähän on kuuluisuuteen ja historian lehdille noussut (siis minun lisäkseni, tosin omalla kohdallani ns. tähti ei ole vielä syttynyt kirkkaimpaan loistoonsa) yksi presidenteistämme. Ehkä piankin suurmiesten listaan voidaan lisätä myös vuoden homppulainen?
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hienosti näkyy punainen liha kun sormilla venyttelee rystysten ympäriltä.
-

Jos jotain rasvaa laittasi? Mahto paleltua huolella, toivottavasti ei niin paljon että tohtorissedälle tulee asiaa.
-
Ei tähän lääkäreitä tarvi.. Rapeat kyllä ovat käpälät. Täytyy muistaa etsiä jotain liukasta jostain ennen nukkumaanmenoa...hatey kirjoitti:^Yäks hyi... sattuu pelkkä ajatuskin.![]()
Jos jotain rasvaa laittasi? Mahto paleltua huolella, toivottavasti ei niin paljon että tohtorissedälle tulee asiaa.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Edit: lisätty linkki ja korjattu typo.
-
Minä löysin Bepanthenia. Kirvelee kyllä mukavasti, mutta se lienee merkki tehosta...arisel kirjoitti:^ Mulla on yöpöydällä purkki Tummelia rapeita käpäliä varten; kohtuullisen hyvää ainetta.
Edit: lisätty linkki ja korjattu typo.
Edit: yöpöydällä tummelia... hmmm...kröhöm...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
http://www.apteekkiverkko.fi/PublishedS ... 4501108990
Kätevää, yksi voide lähes kaikkiin käyttötarkoituksiin!Paitsi lehmille Tummeli sopii myös ihmisille käsi-, jalka ja yleisvoiteeksi. Tummeli pehmentää rohtunutta ihoa. Se hoitaa kovettuneet kanta- ja kyynärpäät. Tummeli hoitaa myös koiran polkuanturat. Hevosen kasvattajat käyttävät myös Tummelia vuohikkaiden hoitoon.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Jottei voide lopu heti kesken, kannattaa ostaa samantien purkki, eikä pikkutuubia!

-
RIVO!Tauvo kirjoitti: Täytyy muistaa etsiä jotain liukasta jostain ennen nukkumaanmenoa...
-

Onpa hymyilyttänyt tuo.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Jos olisin helsinkiläinen sanoisin paikallisella murteella: "Takes one to know one." Mutta koska olen suomea ja ruotsia puhuvasta ympäristöstä joudun vain toteamaan, että taitaa pata soimata kattilaa.KunkkuJ kirjoitti:RIVO!Tauvo kirjoitti: Täytyy muistaa etsiä jotain liukasta jostain ennen nukkumaanmenoa...
-
MINÄ en koskaan edes ajattele noin, saati sitten päästä tuollaista ajatusta julki täällä. Saattaahan olla, että täällä se osuu jonkun turmeltumattoman nuoren silmiin (hätsii-neidon?) ja jättää lähtemättömän trauman hänen herkkään sieluunsa. Mites sitten suu pannaan?Tauvo kirjoitti:Jos olisin helsinkiläinen sanoisin paikallisella murteella: "Takes one to know one." Mutta koska olen suomea ja ruotsia puhuvasta ympäristöstä joudun vain toteamaan, että taitaa pata soimata kattilaa.
-
Hmmmm... Lienee aiheellista alkaa tarkkailemaan ajatusvirtaansa, kunnes saadaan tänne ikärajallinen osio? Kiitän muistutuksesta.KunkkuJ kirjoitti:MINÄ en koskaan edes ajattele noin, saati sitten päästä tuollaista ajatusta julki täällä. Saattaahan olla, että täällä se osuu jonkun turmeltumattoman nuoren silmiin (hätsii-neidon?) ja jättää lähtemättömän trauman hänen herkkään sieluunsa. Mites sitten suu pannaan?Tauvo kirjoitti:Jos olisin helsinkiläinen sanoisin paikallisella murteella: "Takes one to know one." Mutta koska olen suomea ja ruotsia puhuvasta ympäristöstä joudun vain toteamaan, että taitaa pata soimata kattilaa.
-
Mä olen täysikänen, senkin nulikka.KunkkuJ kirjoitti:MINÄ en koskaan edes ajattele noin, saati sitten päästä tuollaista ajatusta julki täällä. Saattaahan olla, että täällä se osuu jonkun turmeltumattoman nuoren silmiin (hätsii-neidon?) ja jättää lähtemättömän trauman hänen herkkään sieluunsa. Mites sitten suu pannaan?Tauvo kirjoitti:Jos olisin helsinkiläinen sanoisin paikallisella murteella: "Takes one to know one." Mutta koska olen suomea ja ruotsia puhuvasta ympäristöstä joudun vain toteamaan, että taitaa pata soimata kattilaa.

-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Suomikin on toki englantiin verrattuna pitkähkö ja monimutkainen kieli, mutta ainakaan me emme puhu yodalaisittain, kuten sakemannit.
-
Norjaksi olisit päässyt pienimmällä vaivalla.Macco kirjoitti:Teen tässä saksankielistä esitettä, ja ihmettelen kovasti miten kansa, jolla on niinkin pitkä kieli (l. lauseet ovat kolme kertaa pidempiä kuin englannin vastaavat) voi olla niin tehokas. Hukkaenergiaa moisen kielen käyttö. Ranskaksi tein saman esitteen ihan äskettäin, ja sekin on järjettömän pitkä kieli, mutta en nyt ranskalaisia osaa toisaalta kovinkaan tehokkaina pitää. Hollantikin on muuten pitkä kieli (tein saman esitteen myös hollanniksi), mutta siellä onkin pitkiä ihmisiä, jotka tarvitsevat pitkiä sanoja. Verrattakoon heitä vaikka Entteihin.
Suomikin on toki englantiin verrattuna pitkähkö ja monimutkainen kieli, mutta ainakaan me emme puhu yodalaisittain, kuten sakemannit.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka