Paketoin juuri pari joululahjaa, jotenkin "jännä" fiilis... ihan pelkästä paketoinnin riemusta
Isompi tytär saa kuulokkeet ja vaimolle paketoin digikameran, pienempi muksuista saa Legoja - ne on jo
kääritty lahjapapereihin.
Saankohan mä mitään
iPhone 4 16Gt (ensimmäinen omena-tuotteeni) & Macintosh PowerBook 160 ;-)
Meillä ei piisaa tonni peruslahjoihin, ei sitten millään. On barbia, duploa, vaatetta, kirjaa, parkkitaloa jne jne jne. Kaikki niin kallista. Lisäksi minun oma lahja pojalle vie minun kapitaalia 700e verran tässä parin kk aikana. Eikä jouluruoassa pihistellä. 300e notkuu jääkaapissa ja uusivuosi tulossa, joten samanmoinen määrä silloinkin. Tai no, ei ihan 300e, mutta jos saadaan sukulaisia meille iltaa viettämään, niin kyllä se 200e ruoka ei paljoa lämmitä.
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Muuan nuori neito saa vanhan, vaan loistokuntoisen ja naarmuttoman iPhone 5:ni, eräs nuori mies puolestaan moottorikelkkakypärän (tms.), hieman iäkkäämpi herra saa uuden iPadin ja muuan ihastuttava iäkkäämpi neito laatukasvorasvoja.
Ittellä on kaikkea, enkä toivo enempää; liuta superrakkaita ja tärkeitä ihmisiä, joita muistaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
amanita kirjoitti:Ittellä on kaikkea, enkä toivo enempää; liuta superrakkaita ja tärkeitä ihmisiä, joita muistaa.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Kattelin tuossa tilin saldoa, ja sain kuin sainkin itselleni joululahjat budjettiin. Hyvään saumaan varasin hotlat ja lennot, jää ehkä vähän rahaa syömiseenkin reissun päällä.
Muilleko pitäis myös antaa jotain lahjoja? Noh, minä voin lahjoittaa voimakkaita halauksia ja/tai huonoa seuraa, jos sitä jaksaa noutaa tai tulla paikan päälle ihmettelemään.
Menin tänään etsimään Itäkeskukseen lahjaa 4- ja 1- vuotialla lapsille. Huomasin lähinnä sen, että suosituimmat välineet olivat jo menneet, yms. Esimerkiksi se 4-vuotias tykkäisi Batmanista, mutta ei vain ole enää Batman-Legoja. Minä itse tykkäsin lapsena perinteisestä Star Warsista, mutta siellä hyllyllä roikkui vain joitain uusien Star Warsien hahmoja. Kiersin pitkään kaupassa, kelasin niitä pois-ostettuja hyllyjä, ja lopulta löysin sieltä Star Wars -ukkojen jonosta oikean Storm Trooperin. Ei siis mikään noiden uusien leffojen "Anakin", tms, vaan oikea Storm Trooper -ukko. 4-vuotiaalle siis.
Viimeksi muokannut Thoth, 23.12.2014 klo 22.42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lahja-hyllyt olivat siis toisin sanoan "kuivia" tuollaiselle noin 4-vuotiaalle, joka tykkää Batman-legoista. Ei siellä ollut enää mitään sellaisia, hyllyt olivat tyhjiä. Minä itse olen tykännyt lapsena Tähtien sodasta lapsena, mutta ne hyllyn ukot olivat vain näitä uudempien elokuvien hahmoja, joita en tue. Lopulta pitkän etsimisen jälkeen kun selasin Star Wars - ukkoja, löysin alkuperäisen Storm Trooper -ukon. Juuri sellaisen, josta olin itse kiinnostunut lapsena. Ohh yeah.
Viimeksi muokannut amanita, 24.12.2014 klo 5.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Edeltävän viestin lainaus poistettu
Ne saatavilla olevat lahjat olivat tosiaan aika kuivila, ei löytynyt Batman-legoja, yms. Olen kuitenkin iloinen, että pitkän etsimisen jälkeen lyöysin oikean alkuperäisen Storm Trooperin sieltä jonkin hihnan takaa.
Joo, tämmöstä törsäämistähän tämä. Ostin eilen vetoketjun ja toissapäivänä ruokaa (normi, ei joulu).
Mutta tekemisiin: Kävin tuttavarouvan luona perinteisellä puurolla ja pannukahveella, olihan siellä tupa täynnä mammoja. Semmoset mammakahvit oli ne. Olihan siellä jaloissa pyörimässä useampi sellainen vaahtosammuttimen kokoinen tampio juhlatamineissa. Odottavat kuulemma kovasti jotain joulupukkia? Mikä lie se?
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Arvostan Hätziitä! Täälläkään ei ole yhtään euroa tuhlattu joululahjoihin. Mitään typeriä joulukoristeita ei ole. Ja tänään syödään Saarioisten karjalanpiirakoita. Vihaan joulua!
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.