Repe Ruutikallo kirjoitti:Maceja on ruvennut ihan viime aikoina näkyä kaikissa asiayhteyksissä ja kaikkialla, musta tuntuu.
Näin määkin olen huomannu. Niit on kaikkialla ja me oltiin siäl ekaks!
Yritä tässä nyt sitten olla nuori kapinallinen oman tien kulkija
Näillä kulmakunnilla ei kyllä Macejä juurikaan näy. Nytkin Frankun kentällä aikamoinen lauma samanlaisia reissuäijiä ja -emäntiä ympärillä koneillaan - ja omani on ainoa Mac. Olen siis "uniikki"-kö?
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Jamac kirjoitti:
Näin määkin olen huomannu. Niit on kaikkialla ja me oltiin siäl ekaks!
Yritä tässä nyt sitten olla nuori kapinallinen oman tien kulkija
Näillä kulmakunnilla ei kyllä Macejä juurikaan näy. Nytkin Frankun kentällä aikamoinen lauma samanlaisia reissuäijiä ja -emäntiä ympärillä koneillaan - ja omani on ainoa Mac. Olen siis "uniikki"-kö?
Lontoon kentillä ollut kyllä macceja aina pilvin pimein. Miten se Räty sanoikaan?
Bongattu torstaina omenatarra pienen lumilautakoululaisen kypärässä. Kenen tyttö?
Eilen perjantaina oli kasvatustieteellisen tdk:n kirjastossa Helsingissä kolme mäkkiä ja about kymmenen pc-kannettavaa, joten vielä olisi kansankynttilöillä petrattavaa. Aiempaan keskusteluun viitaten: kyllä ne pc-naisetkin oli nättejä.
iJiiHaa kirjoitti:Eilen perjantaina oli kasvatustieteellisen tdk:n kirjastossa Helsingissä kolme mäkkiä ja about kymmenen pc-kannettavaa, joten vielä olisi kansankynttilöillä petrattavaa. Aiempaan keskusteluun viitaten: kyllä ne pc-naisetkin oli nättejä.
Voimmeko täten tehdä johtopäätöksen, että kannettava tietokone tekee naisesta kauniin?
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Noo, en kiirehtisi tuollaiseen lopputulemaan... kun siellä oli niitä kirjaston koneita ja päätteitä (pc), ja mielestäni niiden äärellä istuneiden perusteella ei voi kyllä noin yleistää.
iJiiHaa kirjoitti:Eilen perjantaina oli kasvatustieteellisen tdk:n kirjastossa Helsingissä kolme mäkkiä ja about kymmenen pc-kannettavaa, joten vielä olisi kansankynttilöillä petrattavaa. Aiempaan keskusteluun viitaten: kyllä ne pc-naisetkin oli nättejä.
Voimmeko täten tehdä johtopäätöksen, että kannettava tietokone tekee naisesta kauniin?
Ikävä kyllä emme. En tiedä onko se sitten vain minun naismakuni, mutta mielestäni esimerkiksi tietojenkäsittelyn opiskelu ei ikävä kyllä yleensä tee hyvää tyttölapsen ulkonäölle
Pasteur kirjoitti:Hamina RUK, Hotelli Hilton: 1xMBP, 1xTouch ja 1xiPhone 2G
Mitkä ne tuommoset kertausharjoitukset on? Meiltä kiellettiin kännykätkin aikoinaan
No mites tää kansantalous muuten pyörisi, jos kaikki tärkeät henkilöt lamautettaisiin viikoksi?
Ihan hyvin pyöri. Olin muuten itse kieltämässä kännyköitä aikoinaan 8) Aateltiin poikien kans, että tän maan puolustus on pissassa, jos opetellaan kännykkäjohtamiseen.
Radio Rockin Korporaation Linnanahde kertoi eilen lähetyksessä siirtyneensä Macintosh aikakauteen. Kehui macit maasta taivaisiin ja sanoi vihaavansa kaikkia ihmisiä jotka käyttävät PC:tä . Homppulainen kenties?
Silakka kirjoitti:Radio Rockin Korporaation Linnanahde kertoi eilen lähetyksessä siirtyneensä Macintosh aikakauteen. Kehui macit maasta taivaisiin ja sanoi vihaavansa kaikkia ihmisiä jotka käyttävät PC:tä . Homppulainen kenties?
Ei varmaankaan ole homppulainen, mehän emme vihaa ketään, PC-kansaa saatamme sääliä...
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Repe Ruutikallo kirjoitti:Me rakastamme PC-käyttäjiä aivan kuten Jumalakin rakastaa myös pahimpia syntisiä. Emme missään tapauksessa vihaa noita kurjia!
Ja annamme anteeksi jos joku katsoo PC:llä mieltä kiihottavia kuvia vielä valmisteilla olevista Maceistä (tai jopa PC:stä ), tai ainakin katsomme silloin toiseen suuntaan ja katsomme seuraavana tiistaina muutaman vanhan keynoten.
Tärkeämpää on tie kuin päämäärä. Nuori olen, kapinallinenkin, mutta omaa tietä kuljen. Macin osalta ei enää voi puhua omasta tiestä, koska vähemmässä on kaverit joilla ei ole applen tuotteita.