No siehän vastauksen keksit. Varmaan paljastin täten ettei minulla ole minkäänlaisia fritsuja, eikun natsoja kaulassa.MVi kirjoitti:Suomessa ei ole armeijaa.
http://www.mil.fi/
[kieltäydyn hymiöistä]
Viesti Kirjoittaja wanders »
No siehän vastauksen keksit. Varmaan paljastin täten ettei minulla ole minkäänlaisia fritsuja, eikun natsoja kaulassa.MVi kirjoitti:Suomessa ei ole armeijaa.
http://www.mil.fi/
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ihan totta, mutta määrittely vaikeaa. Termin käytön kanssa ja käyttäytymistavan määrittelijöiden kanssa voip kus nousta päähänLihapipo kirjoitti:Tasan ainoa sääntö, jonka mikään foorumi tarvitsee:
KUVA
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Tällä pärjäis!Lihapipo kirjoitti:Tasan ainoa sääntö, jonka mikään foorumi tarvitsee:
KUVA
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Tosimies EI lue käyttöohjeita! 8)MVi kirjoitti:Viestisaldo on tuhansissa jne. Lukekaa, ryökäleet.
Viesti Kirjoittaja MVi »
Ton mä tiesin... mutta hienoa olisi, jos joku joskus yllättäisi.Pasteur kirjoitti:Tosimies EI lue käyttöohjeita! 8)MVi kirjoitti:Viestisaldo on tuhansissa jne. Lukekaa, ryökäleet.
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei se voi näin mennä. Jokainen postaaja vastaa omista viesteistään. Jokainen. Moderaattoreita koskevat samat säännöt kuin muitakin. Ei-moderaattoireilla ei ole vapauksia moderaattoreihin nähden. Moderaattoreilla ei ole erivapauksia muihin nähden mitä postaamiseen tulee. Vai onko joku eri mieltä?MVi kirjoitti:Annieliin liittyvällä kommentillani tarkoitin sitä, että hällä on natsat kaulassa ja vastaa itse omista viesteistään.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Joo, kaikki muut vastaa mut mä saan kirjoittaa mitä tykkäänMacco kirjoitti:Ei se voi näin mennä. Jokainen postaaja vastaa omista viesteistään. Jokainen. Moderaattoreita koskevat samat säännöt kuin muitakin. Ei-moderaattoireilla ei ole vapauksia moderaattoreihin nähden. Moderaattoreilla ei ole erivapauksia muihin nähden mitä postaamiseen tulee. Vai onko joku eri mieltä?MVi kirjoitti:Annieliin liittyvällä kommentillani tarkoitin sitä, että hällä on natsat kaulassa ja vastaa itse omista viesteistään.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Omenaomena..
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
HÖH! En mäkään
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Kyllä! Teokratian kannattajana ehdotan, että modet alkavatkin käyttämään valtaansa tulevaisuudessa huomattavasti mielivaltaisemmin ja bännäävät kaikki itkijät!Paapa kirjoitti:...ja jos joku ketju ärsyttää, sen voi varmaan poistaa ihan tyrannityylillä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitä tarkoitat, kuka, ketkä ja missä, sekä miten perustelet kirjoitetun "tietoisesti vääriin ketjuihin" ?Paapa kirjoitti:Ihmettelen, että miksi modet kirjoitelevat tietoisesti vääriin ketjuihin! Eikö moden tehtävä ole siivota ketjuja ja jos joku ketju ärsyttää, sen voi varmaan poistaa ihan tyrannityylillä.
Moni varmaan haluaakin jotkut toiset pois täältä arvostelemasta heidän mielipiteitään. Viesteistähän tulisi sitten hyvinkin homogeeninen macin käyttäjien peruskuva. Tämä keinohan toimi mm. aikoinaan saksassa. Ja muistaakseni ihan hyvin seurauksin.Pasteur kirjoitti:Kyllä! Teokratian kannattajana ehdotan, että modet alkavatkin käyttämään valtaansa tulevaisuudessa huomattavasti mielivaltaisemmin ja bännäävät kaikki itkijät!Paapa kirjoitti:...ja jos joku ketju ärsyttää, sen voi varmaan poistaa ihan tyrannityylillä.
*ottaa asennon ja vetää lippaan*
Katsopa pehmoleluketjua.amanita kirjoitti:Mitä tarkoitat, kuka, ketkä ja missä, sekä miten perustelet kirjoitetun "tietoisesti vääriin ketjuihin" ?Paapa kirjoitti:Ihmettelen, että miksi modet kirjoitelevat tietoisesti vääriin ketjuihin! Eikö moden tehtävä ole siivota ketjuja ja jos joku ketju ärsyttää, sen voi varmaan poistaa ihan tyrannityylillä.
Jos sinulla on faktaa, ole hyvä ja laita ylläpidolle tarkennettu valitus perusteineen ja todisteineen.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mä en ole mikään Urpilainen!amanita kirjoitti: urputettu
Osaan käyttää jo hymiöitä ja tiedän, että pelkkää hymiötä ei saa viestiin laittaa. Mainitsen tästälähtien.amanita kirjoitti:Modeista on nyt urputettu niin paljon, että jos on tarkoitus leikillisesti irvailla, kannattaa viestiin tuupata pari hymiötä, ainakin minun varaltani.
EDIT: Jos on kyse yhdestä henkilöstä, se kannattaa myös mainita!
t. Tyrannitar
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
hatey kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
8)
![]()
![]()
![]()