Minä melkein mieluummin seuraisin majavamaratonia.arttula kirjoitti:Saattaisin VIHDOINKIN innostua seuraamaan urheilua !arisel kirjoitti:Avokas luettelee opiston kursseja: tarjolla mm. posliinimaraton.![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä melkein mieluummin seuraisin majavamaratonia.arttula kirjoitti:Saattaisin VIHDOINKIN innostua seuraamaan urheilua !arisel kirjoitti:Avokas luettelee opiston kursseja: tarjolla mm. posliinimaraton.![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Miten se on mahdollista? Vuorokaudessa on 64 tuntia, mutta tietenkin herran jakautuessa 4 osaan ja tehdessä 16h jokainen saadaan tuollainen aikaan. Itsekkin sen tahtoisin oppia, koska palkka olisi parempitosikko kirjoitti:^ Sinun tapauksessasi siis noin 64 tuntisia työpäiviä?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Kaipuu töihin on entistä suurempi. Isäukolla ottaa pumpusta siis toisin sanoen närästää eli olen pääasiassa itse saanut paiskia hommia, kun velipojallakin loppui sairasloma. Tänään sai maalattua kämpän ulkopuolelta ja kuori alkaa olemaankin lähes valmis. Ainoastaan smyygit puuttuvat ja kivijalkaan pitää tehdä rappaus, mutta joku muu saa tehdä sen. Sisälle pitää tehdä väliseinä ja asentaa kaapistot ym. tilpehööri. Ainoa vikatikki tähän mennessä oli tuo Nordpeissin takka, joka tuli tehtaalta täytenä sutena. Takan sileä pinta on täynnä nirhamia ja siellä täällä on jokin pieni reikä, joten tuosta pitää saada helvetisti alennusta!Peitsamo kirjoitti:Kokeilen lomailla tai ainakin jotain sinne päin. Isäukko pälpättää vieressä, huutelee "ohjeita", kätisee etc. mökkiremontit tahtovat tehdä hallaa perhesuhteille ainakin meillä päin![]()
Tässä on tullut loppuviikko painettua urakkaa kellon ympäri. Hirsipaneelit on nyt ulkoseinissä, katto ja loppuosa seinistä villoitettu, lattiat laitettu valmiiksi, maalaushommia tehty. Kattopaneelit pitää hakea liikkeestä ja muuta pientä tilpehööriä, jotta saa jatkettua hommia tuossa parin päivän päästä
e: pääsisinpä takaisin töihin rentoutumaan
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tuollaisten leikkimökkien kaasaminen näyttää vaivalloiselta.Peitsamo kirjoitti:Tuossa se pirulainen on
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Juuh, joskus olin Virttaankankaan varalaskupaikalla kertausharjoituksissa seuraamassa tapahtumaa aitiopaikalta, ei oiken audiotallentimessa riittänyt dynamiikka.K_Kolja kirjoitti:Ihan kiva jytinä noista horneteistä lähti noustessaan, vaikka portaprot päässä niitä täällä terminaalissa kuuntelinkin.
Heh... Täytyykin kysyä joltain, jos joku tuntisi jonkun sellaisen baskeripäänPeitsamo kirjoitti:^ Helppo se on teillä luovan työn ammattilaisilla![]()
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sinä et vaan ymmärrä, kun pääsi on pyörällä kuin öö... mikäs kaupunki tähän nyt pitikään sanoa?richidi kirjoitti:Mitä väliä mistä kaupungista sitä on. Mulle on ainakin ihan sama mistä päin Suomea tulee tai on kotoisin. Mistä se turkulaisten haukkuminen on peräisin? Minulla ei ole yhtään syytä haukkua turkulaisia. Johtuukohan siitä etten yhtäkään turkulaista ole oikeastaan tavannut.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Hessu Hopo kirjoitti:Hädässä ystävä tutisee!