Täällä ole mitn sellaisia tiloja.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Murre »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mulle tulee aina vaan tästä ekaksi mieleen tuomarilin iPadiMurre kirjoitti:Aamukahvia nojatuolissa iPadin kanssa. Jospa tästä lähtisi käyntiin vähän parempi päivä vaihteeksii.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Epäilen vahvasti itseäni. Katsotaas nyt päivän mittaan, miten tämä kirjoittaminen onnistuu virheittä. Mikäli onnistuu, olet saanut hyvän/pahan (katsojasta riippuvainen näkemys) haltijan toimesta Ama-näppiksen.Citruuna kirjoitti:
Kuka on vaihtanut mun näppäimistön tähän kirotusvihreohjelmoituun näppikseen
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Toki, mutta eikös tuo auto-da-fé ole jo vähän turhan 1700-lukulaista?Mikael K. kirjoitti:Paistoin vallankumouksellisia ja muita punikkeja. Kyllä sen päivän näinkin aloittaa.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Onko naisilla siis laatikkoaivot? Jos avoinna on monta luukkua samaan aikaan auki ja vain yksi näppäimistö käytössä niin ei ihme, että näppäillessä syntyy tavaton ruuhka sormenpäiden kohdalle. Se taas johtaa tunnetusti näppäilyvirheisin. Hieman samaan tapaan syntyvät kolarit ruuhkassa, kun suomalainen ei anna tietä vaikka vetoketjutaktiikka olisi toimivin. Meillä miehillä taas on tunnetusti putkiaivot. Ne soveltuvat selvästi paremmin yhden näppäimistön käyttöön, kun ei ole ruuhkassa tukkeutuvia risteyksiä.Citruuna kirjoitti:En ole pitkäkyntinen enkä "pitkäkyntinen", vihreet johtuu jostain muusta syystä. Sanottavaa niin paljon, että sormet ja näppis ei pysy mukana...?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minä en ole tottunut mielistelemään tuon lipevän Mikaelin lailla, joten sanon suoraan, että olet mämmikoura, siksi ne kirjoitusvirheet.amanita kirjoitti:Oi miten tyylikkään herrasmiesmäisesti Miksu koettaakaan saada oman ikihosumiseni kuulostamaan naisellisen pitkäkynnekkään turhamaisuuden mukanaan tuomaksi lieveilmiöksi. Jos tuo teoria pätisi,...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Pitänee paikkansa. Nopeuttaa valintaprosessia.KunkkuJ kirjoitti: Ps. Onko muuten totta, että naiset tykkäävät suoraan sanovista miehistä?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Siinä toinen mämmikoura! Painoit väärää näppäintä ja sinne katosi viestisi bittien maanalainen paikka.Citruuna kirjoitti:Mihin mun viesti katosi?
Luulenpa pikemminkin, että osa ihmisistä sekä sanoo asiat suoraan, että haluaa kuulla suoraa puhetta. Kuulun ehdottomasti tuohon porukkaan, joskaan tyylikäs kohteliaisuus ei ketään pahenna.Anghorn kirjoitti:Pitänee paikkansa. Nopeuttaa valintaprosessia.KunkkuJ kirjoitti: Ps. Onko muuten totta, että naiset tykkäävät suoraan sanovista miehistä?