Eipähän jää pinnojen väliin.Hulkman kirjoitti:^ Hienoja ovat. Satulat aika korkealla ja siihen nähden kulmat hyvinkin tasaiset, minulla tulisi ainakin kivet kipeäksi.

Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Eipähän jää pinnojen väliin.Hulkman kirjoitti:^ Hienoja ovat. Satulat aika korkealla ja siihen nähden kulmat hyvinkin tasaiset, minulla tulisi ainakin kivet kipeäksi.
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Niinkuin sanoin aiemmin,kerro lisää säädöistä! Ei voi muuta kun nauraa.oikeastiHulkman kirjoitti:^ Ei jää ei, mutta! Satulani on melko korkealla, tosin satulan kulma poikkeaa em. pyöriin, olen säätänyt satulani nokan osoittamaan sopivasti alaspäin. Jos satulan kulma on kuin vatupassilla suoristettu niin kivet kipeytyvät alta aikakoneen.
Viesti Kirjoittaja route66 »
Armada kirjoitti:Niinkuin sanoin aiemmin,kerro lisää säädöistä! Ei voi muuta kun nauraa.oikeastiHulkman kirjoitti:^ Ei jää ei, mutta! Satulani on melko korkealla, tosin satulan kulma poikkeaa em. pyöriin, olen säätänyt satulani nokan osoittamaan sopivasti alaspäin. Jos satulan kulma on kuin vatupassilla suoristettu niin kivet kipeytyvät alta aikakoneen.![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Että tuollaista sheißeä.Armada kirjoitti:Hulkki hyvä! Jos et aio kommentoida kysymääni,ei kannata lähettää yksityisviestiäkään!! Jotenkin surullista huudella lähes joka asiaan asiattomuuksia tai ainakin tietoa joka on mututuntumaa,toki sekin voi olla omastamielestä oikeen,mutta mutta....
Viesti Kirjoittaja Erño »
Hei hei, olen itsekin pyöräilijä. Ja turha vetää joulukuusta nenään muutenkaan. Myönnettäköön että edellisen viestini perästä puuttui "Armada kirjoitti:Kukaan pyöräiliä ei opeta sinua painimaan,älä sinäkään opeta fillari säätöjä,varsinkaan jakkaran suhteen!Erño kirjoitti:Satula tankoa ylempänä tarkoittaa yleensä kipeitä kepeksiä.
niin kerro niistä säädöistä ja sen jälkeen kysele yksärillä jotain jos on järkevää kysyttävää ja sen jälkeen marttyyrin viittaa näköjään niskaan! En ollut se joka huutelee tyhjää pyöräilyn suhteen ja lähettele tyhjiä yksäreitä kenellekkään!! Mieti nyt päivänkakkara oikeesti mitä kirjotteletHulkman kirjoitti:Että tuollaista sheißeä.Armada kirjoitti:Hulkki hyvä! Jos et aio kommentoida kysymääni,ei kannata lähettää yksityisviestiäkään!! Jotenkin surullista huudella lähes joka asiaan asiattomuuksia tai ainakin tietoa joka on mututuntumaa,toki sekin voi olla omastamielestä oikeen,mutta mutta....
Kysyin yksärillä Armadalta: Onko teillä jokin ongelma suhteeni? Vastaus lienee ilmeinen. Eipä siinä, pienet on ongelmat ja kunhan halusitte vittuilla, ei minulla muuta.
YmmärrettyErño kirjoitti:Hei hei, olen itsekin pyöräilijä. Ja turha vetää joulukuusta nenään muutenkaan. Myönnettäköön että edellisen viestini perästä puuttui "Armada kirjoitti:Kukaan pyöräiliä ei opeta sinua painimaan,älä sinäkään opeta fillari säätöjä,varsinkaan jakkaran suhteen!Erño kirjoitti:Satula tankoa ylempänä tarkoittaa yleensä kipeitä kepeksiä.".
Taiten sanottu 8) osuit naulan kantaa,lähti lapasesta ja foorumille savuille 8) 8)Anghorn kirjoitti:Relaa nyt vähän, käy vaikka jollain fillarifoorumilla vetämässä hermosavut.![]()
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Jesh! Sittenhän mulla on lisenssi tähän keskusteluuncarrbon kirjoitti:Tietotekniikkafoorumin "Minkälainen pyörä teillä on?" -ketjussa mielipiteitään saavat jakaa ainoastaan Tour de Helsingille osallistuneet sukkahousuhifistelijäpyöräilijät.
Kivan näköinen, mutta vähän arveluttaa takanapa, ks. http://forums.mtbr.com/gt/thoughts-gt-m ... 27234.htmlrichidi kirjoitti:Tekisi mieli ostaa pyörä. Tähän asti menty lähinnä konkeleilla. Olisiko tämmöisessä mitään järkeä? http://www.bike24.com/1.php?content=8;n ... ;orderby=2 On vaan tyylikäs. Myydäänkö vastaavanlaisia Suomessa?
Viesti Kirjoittaja mommmmi »
Viesti Kirjoittaja macsepi »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Jaskak »
Viesti Kirjoittaja Niksu12 »
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja thoug »