Janne
Viesti Kirjoittaja jannesil »
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja Erño »
thompzon kirjoitti:Miten tuo on mahdollista? Pänttäät, selaat homppua ja kuuntelet musiikkia. Näen väittämässäsi kolme virhettä:Erño kirjoitti:Musaa, homppua ja pänttäämistä.
a. Hyvää musiikkia kuunnellessa en itse ainakaan pysty keskittymään kuin itse musiikkiin.
b. Et voi päntätä samalla ja selata homppua.
c. Et voi siis tehdä noita kaikki yhtä aikaa, MOT.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Onko olemassa muka hyvää musiikkia?thompzon kirjoitti:.....Hyvää musiikkia kuunnellessa en itse ainakaan pysty keskittymään kuin itse musiikkiin........
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Ei, pelkästään loistavaa. Kuten myös huonoa.hatey kirjoitti:Onko olemassa muka hyvää musiikkia?thompzon kirjoitti:.....Hyvää musiikkia kuunnellessa en itse ainakaan pysty keskittymään kuin itse musiikkiin........![]()
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Skannasin nuo listat, koska tiesin, että hävittäisin varmasti paperiversiot. Niin kävikin, mutta, onneksi skannatut versiot löytyvät Spotlightilla.mercury kirjoitti:Etsin fi-domainin valtuutusavainta mahtavan järjestelmällisistä arkistoistani...
Viesti Kirjoittaja arttula »
Mitä suosittelet siis ?mercury kirjoitti:Löytyi onneksi suht kivuttomasti. Nyt siirtyminen puolta edullisempaan hotlaan.
Suositus tuli jo mulle muualta. Datamappi vaihtuu Suncometiin. Datamappi oli aiemmin ihan ok, mutta kun siirtyi Louhelle, hinnat nousivat toiselle tasolle.arttula kirjoitti:Mitä suosittelet siis ?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja jmn »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Ja alasti tietty!amanita kirjoitti:Siirryn partsulle ihastelemaan pimeän mustassa ja hivelevän lämpimässä yössä taivaalla näkyvää valoshowta, salamointia jatkuvalla syötöllä, ääntä ei kuulu, välähdykset upeita.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tiedä hänestä, mutta minä olin äsken alasti parvekkeella. Tulin saunasta.Kamu kirjoitti:Ja alasti tietty!amanita kirjoitti:Siirryn partsulle ihastelemaan pimeän mustassa ja hivelevän lämpimässä yössä taivaalla näkyvää valoshowta, salamointia jatkuvalla syötöllä, ääntä ei kuulu, välähdykset upeita.
Siksi ei ääni kuulu kun ne salamat on Saaristomerellä, kuitenkin aika kaukana sieltä parvekkeeltasi.amanita kirjoitti:Siirryn partsulle ihastelemaan pimeän mustassa ja hivelevän lämpimässä yössä taivaalla näkyvää valoshowta, salamointia jatkuvalla syötöllä, ääntä ei kuulu, välähdykset upeita.
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »