AiTeppo Tulppu kirjoitti:Ei kannata. Mä oon kuullut huhuja, että netissä väitettäisiin myös asioita, jotka eivät ole totta.Macco kirjoitti:Pitäis jaksaa lukea netti läpi. Ja tehdä vielä tiivistelmä ja jonkinlainen analyysikin siitä.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
AiTeppo Tulppu kirjoitti:Ei kannata. Mä oon kuullut huhuja, että netissä väitettäisiin myös asioita, jotka eivät ole totta.Macco kirjoitti:Pitäis jaksaa lukea netti läpi. Ja tehdä vielä tiivistelmä ja jonkinlainen analyysikin siitä.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Ei tuo ole kyllä kallis ostaakaan.Macco kirjoitti: AiPitää käydä sitten lainaamassa kirjastosta painettu versio.
Taitaa olla pientä pränttiä. Eihän tuossa ole kuin 192 sivua.ManiMicci kirjoitti:Ei tuo ole kyllä kallis ostaakaan.Macco kirjoitti: AiPitää käydä sitten lainaamassa kirjastosta painettu versio.
http://www.amazon.com/Sams-Teach-Yourse ... 0672316102
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Helpompi warettaa se netistä.mikastus kirjoitti:^Ite oottelisin että tulee kausiboxeina.
Tää on vähän niin kuin semmoinen pyöreä palikka, josta pitää tehdä neliskanttinen, että se mahtuisi pyöreään reikään.Macco kirjoitti:Ei siinä kauan mennyt että ollaan taas lähtöpisteessä
Viesti Kirjoittaja Korpraali »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Mun lapsuudenkoti oli vanha tehdas, jossa oli aina viileää. Talvella oli pahimmillaan sellaset 16 astetta. Hyvä puoli siinä toki oli se, etten mä ollu oikein koskaa kipeänä.Rooivalk kirjoitti:Tästä seuraa se, että makuuhuoneessa 130cm korkean lipaston päällä lämpömittari näyttää +16c°, sängyn kulmalla 30cm lattiasta +15c° ja lattialla sängyn vieressä +13c°. Myös muu asunto on melko viileä. Täällä sitä on mukava viettää sairaslomaa ja koittaa parantua flunssasta.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ja sitten vielä neljä erilaista hammasaiheista aikaa puolentoista kuukauden sisään.mercury kirjoitti:Tunti ja vartti hammaslääkäriin.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kuullostaa tosi pahalta, otan osaa.Jamac kirjoitti:Patteritoiminen vehkeeni hajosi!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Niin, saa-ta-na!KunkkuJ kirjoitti:TÄMÄ FOORUMI EI TOIMI!!! Sivujen aukeamista joutuu odottamaan iäisyyden! Miksei kukaan tee mitään? Kenen on vastuu?? Asia on hoidettava kuntoon kustannuksista välittämättä ja heti!![]()
Sä et vaan osaa.KunkkuJ kirjoitti:TÄMÄ FOORUMI EI TOIMI!!! Sivujen aukeamista joutuu odottamaan iäisyyden! Miksei kukaan tee mitään? Kenen on vastuu?? Asia on hoidettava kuntoon kustannuksista välittämättä ja heti!![]()
Jäin oikein miettimään, että onko tuo pilkulla vai ilman pilkulla? Ehkä kumminkin? NII SAAT-ANA! Niin, saa-ta-na! Luulenpa että haluttu voimakkuusvaikutelma-astevaihtelu on tuossa merkityksellinen.mluhtala kirjoitti:Niin, saa-ta-na!KunkkuJ kirjoitti:TÄMÄ FOORUMI EI TOIMI!!! Sivujen aukeamista joutuu odottamaan iäisyyden! Miksei kukaan tee mitään? Kenen on vastuu?? Asia on hoidettava kuntoon kustannuksista välittämättä ja heti!![]()
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Kun kerran asut pääkaupunkiseudulla niin luulisi sinunkin jo ymmärtävän ettei kukaan tule tekemään asialle yhtään mitään!KunkkuJ kirjoitti:TÄMÄ FOORUMI EI TOIMI!!! Sivujen aukeamista joutuu odottamaan iäisyyden! Miksei kukaan tee mitään? Kenen on vastuu?? Asia on hoidettava kuntoon kustannuksista välittämättä ja heti!![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
MINÄ EN ASU PÄÄKAUPUNKISEUDULLA! ENKÄ RUIKUTA TURHASTA! Te pojan nulkit ette vaan ymmärrä!Sherukka kirjoitti:Kun kerran asut pääkaupunkiseudulla niin luulisi sinunkin jo ymmärtävän ettei kukaan tule tekemään asialle yhtään mitään!![]()
Totu siihen ja lopeta turha ruikutus, näin teemme me muutkin.