Voisinpa vaikka rentoutua, kun saan paikan lukkoon ja hälyt päälle...

Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
There's the door..Antiwäkki kirjoitti:Nyt on 4mm spiraali (venytyskoru) korvassa 8)
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
NeitiAntiwäkki kirjoitti:Nyt on 4mm spiraali (venytyskoru) korvassa 8)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Heh... Sinulla on väärä käsitys päihteistä.Erño kirjoitti:Tajuntaa voi laajentaa muutenkin kuin päihteillä. Olen katsonut koko päivän opetusvideota ja olo on kuin transsissa.
Niin, eihän päihteet laajenna muuta kuin pupilleja. Tajunnalle käy pikemminkin päinvastoin.Tauvo kirjoitti:Heh... Sinulla on väärä käsitys päihteistä.Erño kirjoitti:Tajuntaa voi laajentaa muutenkin kuin päihteillä. Olen katsonut koko päivän opetusvideota ja olo on kuin transsissa.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Guatemalaista kääpiöhåmåpårnåa?Erño kirjoitti:Tajuntaa voi laajentaa muutenkin kuin päihteillä. Olen katsonut koko päivän opetusvideota ja olo on kuin transsissa.
Jussi68 kirjoitti:Guatemalaista kääpiöhåmåpårnåa?Erño kirjoitti:Tajuntaa voi laajentaa muutenkin kuin päihteillä. Olen katsonut koko päivän opetusvideota ja olo on kuin transsissa.
JL
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Nytkö ollaan sitten siellä pohjassa? Hei mussukat, ei mennä tähän keskusteluun, jooko.Erño kirjoitti:Jussi68 kirjoitti:Guatemalaista kääpiöhåmåpårnåa?Erño kirjoitti:Tajuntaa voi laajentaa muutenkin kuin päihteillä. Olen katsonut koko päivän opetusvideota ja olo on kuin transsissa.
JL
Eiköhän noitä kääpiöitä osaa nussia ilman opetustakin?
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Olikos tuo o soto nyt käsi- vai lonkkaheitto ku ei pysty muistamaan...Erño kirjoitti:Täysin samaa mieltä.
Mieleen jäi tuosta opetusvideosta erityisesti puxada pro armbar ja o soto gari.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ne on kaikki lonkkaheittoja hyvin pitkälti. Tuossa kyllä otetaan käsi matkaan. Varsinkin tuossa puxada pro armbarissa.Houdini kirjoitti:Olikos tuo o soto nyt käsi- vai lonkkaheitto ku ei pysty muistamaan...Erño kirjoitti:Täysin samaa mieltä.
Mieleen jäi tuosta opetusvideosta erityisesti puxada pro armbar ja o soto gari.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Isi ostaa?tuomaril kirjoitti:Huomenna saan ehkä tähän iMacin viereen upouuden MacBook Airin!8)