Voisin hehkuttaa radio rockin korporaatiota. Anthony Bourdain vieraana. Jostain syystä ko. tyyppi on varsin kiinnostava.
Niin ja huomenna alkaa viikonloppu, joka on pyhitetty treenille ja videopelin ääressä löhöämiselle!

Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Naiset ja miehet ovat niitä ahdasmielisimpiä ihmisiä.Anniel kirjoitti:Kovin on ahtaita käsityksiä miesten ja naisten mieltymyksistä ja suhteista.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Juu. Mutta onneksemme keskustelufoorumeilla kuulemme totuuden elämästämme.KunkkuJ kirjoitti:Naiset ja miehet ovat niitä ahdasmielisimpiä ihmisiä.Anniel kirjoitti:Kovin on ahtaita käsityksiä miesten ja naisten mieltymyksistä ja suhteista.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Nykyään luova ja impro tuntuu tarkoittavan jotain saakelun liitutaulun raapimista eritaajuuksilla. Ei kiinnosta. Näyttelyt on tylsiä, ainakin taidenäyttelyt. Shoppailu on heikkoja varten. Minä osti. Vasta uuden vyön. Sillä pitäisi ainakin 2 vuotta pärjätä.hatey kirjoitti:^ Et siis aio mennä nykytaiteen näyttelyyn ja kokeilevan, luovan improvisaatiomusiikin konserttiin? Etkä edes shoppailukierrokselle?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Luulen, että oltiin samassa junassa. Sä olt se foliohattuinen kääpiö?Harkoosi kirjoitti:Juna kohta Oulussa!
Kivaa on matkustaa, kun on ainut matkustaja koko vaunussa
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Piparin löytyminen on aina iloinen asia!Peitsamo kirjoitti:Löysin kaapista pipariaNyt on hyvä lähteä uimaan!
Tämä kuulunee samaan absoluuttisten totuuksien sarjaan kuin entisen luokkatoverini viljelemä "Ruoka on parasta syötävää."KunkkuJ kirjoitti:Naiset ja miehet ovat niitä ahdasmielisimpiä ihmisiä.
Tuosta Kunkun lauselmasta saisi myös kelpoisan allekirjoituksen!Anniel kirjoitti:Juu. Mutta onneksemme keskustelufoorumeilla kuulemme totuuden elämästämme.KunkkuJ kirjoitti:Naiset ja miehet ovat niitä ahdasmielisimpiä ihmisiä.Anniel kirjoitti:Kovin on ahtaita käsityksiä miesten ja naisten mieltymyksistä ja suhteista.
Mainio allekirjoitus muuten.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Ehken lähde moiseen haasteeseen, riittää poljettavaa muuallakin. Olen nyt 4 kertaa mennyt tuomarila-leppävaara väliä ja joka kerta eri reittiä; nyt alkaa olemaan aika hyvä reitti hallussa. Seuraava etappi on leppävaara-hakaniemi, johon luulen löytäneeni tänään ratkaisun mutta joutunen kokeilla vielä muutamaa vaihtoehtoa. Parhaimmalta vaikuttaa tällä hetkellä ihan radanvierustassa ajaminen. Ehkä siis oikeasti voisin alkaa kulkemaan työmatkat pyörällä tuollaisen kevyen 20km lenkin tehden aamusin ja iltapäivisin.K_Kolja kirjoitti:^Onneksi olkoon! Olet päässyt tutustumaan pk-seudun pyöräteiden syvimpään olemukseen.Useita kertoja omilla pyörälenkeillä sain siellä ihmetellä, että missäs minä nyt olen ja miten tänne päädyin. Toisaalta tuo on välillä ihan hauskaakin, eipä elämä käy tylsäksi. Jos haluat kokea seikkailun, käy polkemassa Kehä I:n vierustaa pyörätietä Westendistä Itikseen. Jos selviät reissusta poikkeamatta ties mihin epämääräiseen lähiöön, voit käydä kehuskelemassa fillarifoorumilla.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Se on siellä ansiotyössä tarjoilijana. Ei kiimaisten miesten seksiobjektina.M.P.T kirjoitti:Nyt istun ravintolassa ja on silmänruokaa kun nätti tarjoilija pyörii. Pieni tummatukkainen namu. Ai, että...
Viesti Kirjoittaja arisel »
Burger Kingin työntekijä ajatteli, että on hauskaa seisoa kahden avonaisen salaattilaatikon päällä ja pistää kuva siitä verkkoon.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja arttula »
EVVK. Ne on kiinnitetty itse piruun. Varo siis !Jamac kirjoitti:Olin tuolla ulkona jätskillä ja kattelin vähän, ja on se vaan sanottava, että naisten tissit on niin maan perusteellisen upeen näkösiä!
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Menetetty tapausJamac kirjoitti:Joo mulla oli asiaankuuluvat suojalasit. Ei pääse kuumuus verkkosukkanauhakalvolle.
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Vitsi tota Jamacin uutta avataria. Sekoitan sen koko ajan Citruunan avatariin, nehän katsovatkin samaan suuntaan.Jamac kirjoitti:Joo mulla oli asiaankuuluvat suojalasit. Ei pääse kuumuus verkkosukkanauhakalvolle.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Naiset ovat seksiobjekteja. Ei se aikaa tai paikkaa katso mikäli joku eukko miellyttää silmäämercury kirjoitti:Se on siellä ansiotyössä tarjoilijana. Ei kiimaisten miesten seksiobjektina.M.P.T kirjoitti:Nyt istun ravintolassa ja on silmänruokaa kun nätti tarjoilija pyörii. Pieni tummatukkainen namu. Ai, että...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ei tietenkään, mutta ehkäpä asialle voisi sitten tehdä konkreettisesti jotain, eikä vaan kuolata jokaisen palveluammatin edustajan perään, tai oikeastaan siis kirjoittaa netissä tuosta. Antaa vaan oudon kuvan kuolaajasta.Peitsamo kirjoitti:Ei se aikaa tai paikkaa katso mikäli joku eukko miellyttää silmää