Seuraavat tanssit minne menen ovat muutaman viikon päästä Väyrysen tilalla Keminmaassa. On muuten komia lava siellä
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Et edes mun kultsuPeitsamo kirjoitti:Minen ole mikään kultsu
Seuraavat tanssit minne menen ovat muutaman viikon päästä Väyrysen tilalla Keminmaassa. On muuten komia lava siellä
Jaa mulle?Peitsamo kirjoitti:Hmm... Mistähän me hommattaisiin tuolle eukko? Minua harvemmin on kukaan akaksi luullut, vaikka nätiksi pojaksi joskus joku sanonut. Ei se ole mahdollista![]()
Sitä paitsi lavatanssithan ovat mitä miehisin harrastus. Tulisi käytä varmaan useammin mikäli olisi eukko raahaamassa mukaan. Ei sillä ettenkö menisi muutenkin, mutta olen vähän huono lähtemään yksin minnekään. Vaikiaa se on
Joo, ainoastaan naiset... tai kepulaiset...Peitsamo kirjoitti:Naisetko siellä käy? Juu enkä omista keskustan puoluekirjaa
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Olenko joskus sanonut ääneen, että ennen kaikki oli paremmin?Macco kirjoitti:Ystävättäreni kerran totesi, että "olisi hirveää olla mies nyky-yhteiskunnassa".
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ennen naiset oli naisia ja miehet miehiä. 2000-luvulla miehenä oleminen on kirottua ja tuskaa. Haikeana aina katson pieni talo preerialla sarjaa. Naiset meikkasivat ennen vähemmän ja olivat luomuja. Nykyään miestä yritetään huijata. Eikös se ole vähän sama onko meikit naamassa tai huntu päässä? Kummassakaan ei tiedä miltä näyttää ilman meikkiä. Pitäisikö itse myös tuunata kroppaa? Hernepussit hartioille ja housuun lisä toppaukset. Korsettia vyötärölle ja lasit silmille.KunkkuJ kirjoitti:Olenko joskus sanonut ääneen, että ennen kaikki oli paremmin?Macco kirjoitti:Ystävättäreni kerran totesi, että "olisi hirveää olla mies nyky-yhteiskunnassa".
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Ahdekaunokki.Citruuna kirjoitti:[…] niitä lilan värisiä ruiskaunokin näköisiä […]
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Kyllä, tuohan on työnteossa parasta. Aikoinaan, kun olin vielä niin köyhä, että piti ihan töissä käydä, niin harrastin paljon tuota. Tylsinä hetkinä oli mukavaa tilailla konsernin piikkiin kaikenlaista. Kyniä, teippiä, paperia, erilaisia lomakkeita, kuljetuspalveluita ja tarvikkeita. Jossain kohtaa ongelmaksi vain saattaa tulla se, että mihin sen kaiken saa mahtumaan, mutta sittenhän sitä voi viedä vaikka kotiin ja antaa ystäville ja tutuille.hatey kirjoitti:Keksin äsken hienon jutun ikäänkuin vahingossa. Jos ostan yhtiölle tavaraa/palveluita, niin se ei maksa minulle mitään. Shoppailu on kivaa, kun ei tarvitse itse maksaa.
Viesti Kirjoittaja redhat »
hatey kirjoitti:Kohta alkaa loma, siksi aurinkolasihymilö -> 8)
Pitää alkaa kohta valmistautua kesälomaan...enää 55 työpäivää. Villasukkia ja toppatakki pitänee hommata ja uudet talvirenkaat.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tällä menolla ne aurinkoiset ja helteiset aurinkorantakelit osuvatkin juuri sinulle. Muista sitten nauttia auringonpaisteesta täysin rinnoin.hatey kirjoitti:Kohta alkaa loma, siksi aurinkolasihymilö -> 8)
Pitää alkaa kohta valmistautua kesälomaan...enää 55 työpäivää. Rantapalloja ja aurinkorasvaa pitänee hommata ja uudet sandaalit.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Eikös Hatey juuri ostanut aurinkolasit ja jonkun pumpun Biltemasta?Macco kirjoitti:--nauttia auringonpaisteesta täysin rinnoin.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Rantapalloja, sandaalit, aurinkorasvaa, rantaloma...hatey kirjoitti:Kohta alkaa loma, siksi aurinkolasihymilö -> 8)
Pitää alkaa kohta valmistautua kesälomaan...enää 55 työpäivää. Rantapalloja ja aurinkorasvaa pitänee hommata ja uudet sandaalit.
Shhh... Ei saa paljastaa, että meillä on sellaisia nappeja.Peitsamo kirjoitti:Identiteettivarkaus? Foorumin admin halusi ruveta Hateyksi
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kukas nyt on napannut Maccon persoonan, Macco ei nappaisi ainakaan Hätziitä, vaan heti reippaasti vaikkapa Adelen...Macco kirjoitti:Shhh... Ei saa paljastaa, että meillä on sellaisia nappeja.Peitsamo kirjoitti:Identiteettivarkaus? Foorumin admin halusi ruveta Hateyksi
Adele, Kunkku, Salamijakk... Nuo nyt varmaan ensimmäisenä...amanita kirjoitti:Kukas nyt on napannut Maccon persoonan, Macco ei nappaisi ainakaan Hätziitä, vaan heti reippaasti vaikkapa Adelen...Macco kirjoitti:Shhh... Ei saa paljastaa, että meillä on sellaisia nappeja.Peitsamo kirjoitti:Identiteettivarkaus? Foorumin admin halusi ruveta Hateyksi
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minulla lojuu tuo lahjakortti edelleen! Tänään ajelen kaverin kanssa Tapiolaan vähän käyttämään tuota.tuomaril melkein vuosi sitten kirjoitti:^Sitä juuri tässä pähkäilenkin että mitä ostan sillä 100 eurolla. Ja se ylihinnoittelu ei tässä tapauksessa haittaa koska kyseessä on lahjakortti.