Voi minullakin olla ystäviä.Anghorn kirjoitti:Enemmän mua jäi mietityttämään tuo mukava seura. Tosin, jos se yksinään on ollut syömässä, niin onhan se seura silloin toki ollut mitä parhainta.

Viesti Kirjoittaja hatey »
Voi minullakin olla ystäviä.Anghorn kirjoitti:Enemmän mua jäi mietityttämään tuo mukava seura. Tosin, jos se yksinään on ollut syömässä, niin onhan se seura silloin toki ollut mitä parhainta.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Niin voi. Mutta kun ei ole. Näin olen antanut itseni ymmärtää.hatey kirjoitti:Voi minullakin olla ystäviä.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Juh. Onneksi en nähnyt tätä aamukahvikierroksen aikaan...Citruuna kirjoitti:carde se aina osuu suoraan asian ytimeen
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Anghorn kirjoitti:Samettista koskenlaskijalla terästettyä kantarelli-tattikeittoa ja lisukkeena lämpimiä voileipiä, joissa aurinkokuivattuja tomaatteja ja tujaus chiliä. Ihan makoisaa syysillan ruokaa.
Viesti Kirjoittaja Vihtori06 »
On varmaan tosi hyvää, mutta itse en välttämättä sekoittaisi kahta hyvää sientä samaan soppaan. Sienet ovat loppujen lopuksi aika mietoja. Jolloin käy helposti niin, että toinen syö toisen makua pois...Anghorn kirjoitti:Samettista koskenlaskijalla terästettyä kantarelli-tattikeittoa ja lisukkeena lämpimiä voileipiä, joissa aurinkokuivattuja tomaatteja ja tujaus chiliä. Ihan makoisaa syysillan ruokaa.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Kertokaapas oi viisaammat, miten sieniin yleensäkin saisi makua? Minä en ole siinä onnistunut vielä kertaakaan, mutta haluaisin kyllä edes kerran tehdä maistuvan sieniruoan.Vihtori06 kirjoitti:On varmaan tosi hyvää, mutta itse en välttämättä sekoittaisi kahta hyvää sientä samaan soppaan. Sienet ovat loppujen lopuksi aika mietoja. Jolloin käy helposti niin, että toinen syö toisen makua pois...Anghorn kirjoitti:Samettista koskenlaskijalla terästettyä kantarelli-tattikeittoa ja lisukkeena lämpimiä voileipiä, joissa aurinkokuivattuja tomaatteja ja tujaus chiliä. Ihan makoisaa syysillan ruokaa.
Perhana nyt alkoi tekemään mieli korvasieni muhennosta ja possun niskaa...
Viesti Kirjoittaja iMies »
Korvasieni paras sieni.Vihtori06 kirjoitti: Perhana nyt alkoi tekemään mieli korvasieni muhennosta ja possun niskaa...
Paistamalla, suolalla ja pippurilla.dem0 kirjoitti:Kertokaapas oi viisaammat, miten sieniin yleensäkin saisi makua?
Muuten ihan samaa mieltä, mutta simpukat ei kyllä näytä, tuoksu tai maistukaan tolkuttoman hyvälle.iMies kirjoitti: Täytyy kyllä sanoa, että harvoin näin helppo kesäruoka näyttää, tuoksuu ja maistuu yhtä tolkuttoman hyvälle.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
No sitten minulla on ollut huonoja sieniä kun eivät tuollakaan käsittelyllä maistu miltään.iMies kirjoitti:Paistamalla, suolalla ja pippurilla.dem0 kirjoitti:Kertokaapas oi viisaammat, miten sieniin yleensäkin saisi makua?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Meillä puolestaan on kotimaassa aurinkokuivattua juustoa, eli home sellaista.Anghorn kirjoitti:Samettista koskenlaskijalla terästettyä kantarelli-tattikeittoa ja lisukkeena lämpimiä voileipiä, joissa aurinkokuivattuja tomaatteja ja tujaus chiliä. Ihan makoisaa syysillan ruokaa.
Muuten ihan samaa mieltä, mutta kyllä näyttävät, tuoksuvat ja maistuvat. Tässä tänään nautitut tuoreet Vongole veraci -simpukat (Ruditapes decussatus) ennen pannulle menoa.Anghorn kirjoitti: Muuten ihan samaa mieltä, mutta simpukat ei kyllä näytä, tuoksu tai maistukaan tolkuttoman hyvälle.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
iMies kirjoitti:Muuten ihan samaa mieltä, mutta kyllä näyttävät, tuoksuvat ja maistuvat. Tässä tänään nautitut tuoreet Vongole veraci -simpukat (Ruditapes decussatus) ennen pannulle menoa.Anghorn kirjoitti: Muuten ihan samaa mieltä, mutta simpukat ei kyllä näytä, tuoksu tai maistukaan tolkuttoman hyvälle.
Vongola.jpg
Viesti Kirjoittaja richidi »