Ei ei ei...Jussi68 kirjoitti:Kasvikset ovat hyviä! Liha on hyvää! Yhdessä ne ovat super-hyvää!hatey kirjoitti:Kasvikset on pahaa, yöks. Ainakin höyrytetty kukkakaali on ihan kammoa. Pyöräily onnistuu vain moottoripyöräilynä.
Ostin polkupyörän ja kokeiltuani sitä muutaman kerran, voin sanoa - onnistuu pyöräily ilman moottoriakin.
PS. Kukkakaali on herkkuaja terveellistä!
Kasvikset on kehitelty jossain laboratoriossa vain ihmisten kiusaksi, tai oikastaan lasten kiusasksi. Aikuinen kun voi kieltäytyä niitä syömästä. Mikään ei ole sadistisempi nautinto, kuin tunkea syöttötuolissa rimpuilevan tampion suuhun höyrytettyja kasviksia.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Minulla ei ole moisesta, lapsista, tai niiden syöttämisestä mitään kokemusta, olen semmoista vain lukenut internetistä.
Ja ei, ei ja ei. Pyöräily ilman moottoria on kammoittavaa. Siinähän joutuu tavallaan itse itseään liikuttamaan. Se ei ole soveliasta. Sitä varten on evoluutio kehittänyt meille polttomoottorit, jotka hyödyntävät triljardissa vuodessa uusiutuvia fossiilisia polttoaineita. Tai ydinvoimalla tuotetulla energialla ladattujen lyijyakkujen voimalla toimivilla sähkömoottoroiduilla laitteilla liikkuminen on myös jotenkin hyväksyttävää, vaikkakin se saastuttaa. Akut ovat ongelmajätettä.