5.85 täällä kaiken kaikkiaan. Hophop.Tauvo kirjoitti:Tämä on tiukka kilpajuoksu keskiarvon suhteen. Kyllä se pitäisi tuonne viiden paremmalle puolelle saada...
(Ensimmäiset pari vuotta olin hyvin ujo. Eihän tänne uskaltanut mitään postata...)
Viesti Kirjoittaja Macco »
5.85 täällä kaiken kaikkiaan. Hophop.Tauvo kirjoitti:Tämä on tiukka kilpajuoksu keskiarvon suhteen. Kyllä se pitäisi tuonne viiden paremmalle puolelle saada...
Viesti Kirjoittaja Mailia »
No sinä oletkin ihan kamala kirjoittaja, kuten muukin Hompun värikansa.Macco kirjoitti:5.85 täällä kaiken kaikkiaan. Hophop.Tauvo kirjoitti:Tämä on tiukka kilpajuoksu keskiarvon suhteen. Kyllä se pitäisi tuonne viiden paremmalle puolelle saada...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
MITÄ?Macco kirjoitti:Revi siitä, KunkkuJ 8)amanita kirjoitti: Maccoilen jo sängyssä....
Viesti Kirjoittaja Lare »
"Aika kuluu kuin siivillä". Vanha lentoemojen tunnuslause.hatey kirjoitti:Itse olen tietääkseni kirjoittanut viimeeksi homppuun joskus syyskuussa 2001.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Se menee rikki siinä vaiheessa kun foorumille on suoltanut 5000 viestiä foorumille.hatey kirjoitti:haa haa
Arvasin, suuri huijaus. Eihän tuo näytä edes missä ketjussa olisin muka aktiivisin.
Pelkkiä viivoja tilastossa.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Huh. Kai olitte laittanut sormuksenne, kultaketjunne, Leica-merkkisen järjestelmäkameranne sekä timantein koristellun kellonne piiloon, jottei varallisuutenne paljastuisi ja aiheuttaisi uhkaavia tilanteita? Oliko teillä edes turvamies mukana?hatey kirjoitti:Kävin alemman sosiaaliluokan asuinalueella huoltoasemalla syömässä burgerin. Extremeä. Olinpas uskalias. 8)
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Hatey on jonkun sosiaaliluokan yläpuolella?hatey kirjoitti:Kävin alemman sosiaaliluokan asuinalueella huoltoasemalla syömässä burgerin. Extremeä. Olinpas uskalias. 8)
Olen kaikkien sosiaaliluokkien yläpuolella.Mailia kirjoitti: Hatey on jonkun sosiaaliluokan yläpuolella?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä en menisi kurjaliston kanssa samaan ravintolaan... Huh!hatey kirjoitti:^Tämä oli elämysmatka...
Hatey-erno-tartunta siis leviää, vaikka YK oli jo varma sen leviämisen estämisestäPeitsamo kirjoitti:Viihdyn vain parhaassa mahdollisessa seurassa, siis omassa seurassa 8)