Kävin hakemassa muijan työpäivän päätteeksi työmatkan varrelta. Siitä kauppoihin ostelemaan ruokaa ja postin kautta kotiin. Postilaatikolla piti käydä ja hoitaa omat ja naapurin postit ja vasta tuon jälkeen pääsi suihkuun. Muija ei ole tottunut lähtemään duuniin ennen 05.00 joten tuo nukahti heti kotiin saavuttua sohvalle.
Nyt mietin, että pitäisiköhän lähteä kolaamaan pihaa. Pohjoispuolella taloa on lunta.
jakovski kirjoitti:Sanoo mies joka notkuu hyvän tovin hompussa

Kuka sanoo, ettei useampaa asiaa voisi tehdä samaan aikaan? Imurointi, uunin lämmitys, nurmikonajo yms onnistuu samalla. Jos minulla olisi kopillinen traktori niin lumityötkin onnistuisi samalla. Jopa tuolla Ponssella ajaa ja kaataa samaan aikaan kun tuottaa tekstiä.
Kohta varmaan pystyt päättelemään mitä teen samaan aikaan kirjoitusvirheiden ja sisällön perusteella. Tähän en kuitenkaan usko kuten en siihenkään, että pystytkö päättelemään sitä milloin minulla on housut jalassa.
Minäkään en ihan jokaisena päivänä nettiä edes käynnistä. Aina ei ole aikaa sellaiselle, koska minullakin on rajat. Syön ja ajan autoa samalla, mutta en enää käytä nettiä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nurmikonajossa tuo onnistuisi.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.