![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Lare kirjoitti:Jos ei kelit kohta s**tana parane, niin on kohta samat mömmötkin!Citruuna kirjoitti:^ Sullon sitten samanlainen ihotyyppi kuin Andy McCoylla, sellanen ettei se rusketu räntäsateessa
Tuota varmempi vakuus on se, että mulla loma loppuu. Pahoitteluni myös Larelle, että olen pilannut heinäkuun säät ottamalla loman tähän kohtaan - mutta tämä on harvinainen poikkeus, yleensä pidän lomani mieluummin kesä- ja elokuussa, usein kahden viikon pätkissä.Citruuna kirjoitti:^ Rauhoitu, kyllä ne parenee! Mullahan alkaa loma![]()
Viesti Kirjoittaja Lare »
Mihinkä aikaan muuten vietät syyslomaa?arisel kirjoitti:Tuota varmempi vakuus on se, että mulla loma loppuu. Pahoitteluni myös Larelle, että olen pilannut heinäkuun säät ottamalla loman tähän kohtaan - mutta tämä on harvinainen poikkeus, yleensä pidän lomani mieluummin kesä- ja elokuussa, usein kahden viikon pätkissä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Wiikipeedia tietää seuraavaa:arisel kirjoitti:^Mikä on syysloma?
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ootko sää ny sit mies vai nainen?
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Onko se jollekin vielä epäselvää, tankki uunissa, aseet lähellä sydäntä jne.... tietysti nainen!iDock kirjoitti:Ootko sää ny sit mies vai nainen?
Viesti Kirjoittaja iDock »
No tää pistääkin pahasti silmään. Niin miehekästä, mutta silti niin naismaista.Jussi68 kirjoitti:Onko se jollekin vielä epäselvää, tankki uunissa, aseet lähellä sydäntä jne.... tietysti nainen!iDock kirjoitti:Ootko sää ny sit mies vai nainen?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Olenkin ihmetellyt, kun ei mulla mitään syyslomia ole - ei ole sitä perunapeltoa! Sitäpaitsi vihaan sitäkin hommaa...hatey kirjoitti:Wiikipeedia tietää seuraavaa:arisel kirjoitti:^Mikä on syysloma?
Maaseutukunnissa pidettiin syyslukukaudella perunannostolomaa 1940-luvulta aina 1970-luvulle asti. Loma kesti 2–10 päivää ja se oli yleensä syyskuun lopussa tai lokakuussa
Joskus on itsekin tullut todettua, että ota naisista sitten selvää...iDock kirjoitti:No tää pistääkin pahasti silmään. Niin miehekästä, mutta silti niin naismaista.Jussi68 kirjoitti:Onko se jollekin vielä epäselvää, tankki uunissa, aseet lähellä sydäntä jne.... tietysti nainen!iDock kirjoitti:Ootko sää ny sit mies vai nainen?
Eihän tästä maailmasta ota enää selvää...
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hahaa! Ei ihme, että jotkut pitävät naisia tyhminä
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Tämä on historian saatossa vaihdellut useammankin kerran. Kyllä ne osaa sen taas muuttaa niin, ettei merkki muutu automaattisesti päälle.richidi kirjoitti:Uusi Safari lataa sivun uudestaan kun palaa edelliselle sivulle (paremmin kuin ennen). Nyt esim. hompussa "näytä ensimmäinen lukematon viesti" -nappula ei näytä, että ketjussa olisi enää uusia viestejä kun palaa takaisin. Muistaakseni joku siitä joskus valitteli
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kuten ehkä oikean auton, jolla pääsisit luotettavasti liikkumaan ja nauttimaan siitä vapaudestasi?Citruuna kirjoitti:... ittelle aion ostaa jotain tositosi hyvää juhlistamaan alkanutta vapautta!
Ressukka, elää mielikuvitusmaailmassa.Citruuna kirjoitti:^ Niitähän mulla on jo kolme, se riittää (ainakin tässä vaiheessa kun on pieni piha)! Senku vaan valitsen millä haluan lähteä
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Nämähän on tosi hyvän näköisiä. Onko linkkiä ohjeisiin? Tai jaksatko värkätä sellaiset itse?Mailia kirjoitti:Sain korvattua kaikki rumat linen-tekstuurit. Nyt Notification Center, Mission Control ja kirjautumisikkuna eivät enää näytä oksennukselta. En kyllä ymmärrä mitä Apple on ajatellut suunnitellessaan tuon tekstuurin. Onneksi se on suhteellisen helppo hävittää Mountain Lionissä.