Taidan aavistaa mistä on kysymys. Jama, tuus kertoon!welder kirjoitti:Jamac mainittu eräässä tänään ilmestyneessä lehdessä (ei tosin sanaakaan maceista tai hompusta). Onnittelut vaan palkinnoista.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Taidan aavistaa mistä on kysymys. Jama, tuus kertoon!welder kirjoitti:Jamac mainittu eräässä tänään ilmestyneessä lehdessä (ei tosin sanaakaan maceista tai hompusta). Onnittelut vaan palkinnoista.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Linkkiä tiskiin!Jamac kirjoitti:Ei mua ny mistään ole palkittu kun se kirja (vaan), mää vaan taitoin sen.
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Olen ajat sitten deaktivoinut tunnukseni siellä, joten luultavasti olet nähnyt kaksoisolentoni.InstigatoR kirjoitti:Taisin ehkä ohimennen Facebookissa tavata Amanitan?! Siksipä pakko kysyä arvon moderaattorilta, kuulutteko tähän kuuluisaan naamakirjaan? Asuinpaikka oli ainakin melko lähelle ja ne silmät..
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Viesti Kirjoittaja iCook »
Itse en pysty olemaan osallisena tuollaisissa systeemeissä, joissa lähtökohta on, että kaikkien pitää tietää kaikista kaikenlaista.amanita kirjoitti:Olen ajat sitten deaktivoinut tunnukseni siellä, joten luultavasti olet nähnyt kaksoisolentoni.InstigatoR kirjoitti:Taisin ehkä ohimennen Facebookissa tavata Amanitan?! Siksipä pakko kysyä arvon moderaattorilta, kuulutteko tähän kuuluisaan naamakirjaan? Asuinpaikka oli ainakin melko lähelle ja ne silmät..
Tänään oli hesarissa hauska vittuilukirjoitus näille feisbuuk rasisteille joilla on tämä somalit pois suomesta yhteisö. Eivät olleet raukat ymmärtäneet että ei kannata omalla nimellään ja naamallaan ihan kaikkeen lähteä. Nyt nauraa koko suomiiCook kirjoitti:Itse en pysty olemaan osallisena tuollaisissa systeemeissä, joissa lähtökohta on, että kaikkien pitää tietää kaikista kaikenlaista.amanita kirjoitti:Olen ajat sitten deaktivoinut tunnukseni siellä, joten luultavasti olet nähnyt kaksoisolentoni.InstigatoR kirjoitti:Taisin ehkä ohimennen Facebookissa tavata Amanitan?! Siksipä pakko kysyä arvon moderaattorilta, kuulutteko tähän kuuluisaan naamakirjaan? Asuinpaikka oli ainakin melko lähelle ja ne silmät..
Loin joskus facebookiin tunnukset ja tulin katumapäälle alle tunnissa. Kuoletin tunnukseni. Noita ei ole tarkoitettu minulle (...eikä mielestäni kenellekkään).
Viesti Kirjoittaja iCook »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja koppa5 »
Viesti Kirjoittaja Kippiauto »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Demonihan voi huijata luulemaan, että kuka tahansa on demoni vaikka ei olisikaan. Toisaalta tätä huijausta ei voi tietää ja se taas aiheuttaa lisää ongelmia.Crimson kirjoitti:Onko tuo nyt se demoni?
Whyyyyy.. Mä TIESIN että siinä naapurin räkyttävässä piskissä oli jotain o u t o a ! ! !Mikael K. kirjoitti:Demonihan voi huijata luulemaan, että kuka tahansa on demoni vaikka ei olisikaan.
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Onkos käännytysketjuun tulossa lisää meriittejä...?Crimson kirjoitti:Viime viikon kertausharjoituksissa bongattu pari iPhonea sekä tuleva Mac Minin omistaja. 8)
Viesti Kirjoittaja Aperture »