Perwå!jomppa kirjoitti:Joko saa tulla?
Vielä yksi Saku Tume, kiitos!
JL
C-blandis jäähtyi, sekoitin sen (jäähtyneenä) B-aineeseen ja lisäsin pari iCE-kuutiota... elämä hymyilee
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Perwå!jomppa kirjoitti:Joko saa tulla?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Tervetuloa. Mä olen ollut täällä jo kahdestatoista lähtien... hic.jomppa kirjoitti:Joko saa tulla?
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Ai kun kiltisti kysyin lupaa ennen tulemista? Enpähän tullut ennenaikaisesti.Jussi68 kirjoitti:jomppa kirjoitti:Joko saa tulla?
Perwå!
Viesti Kirjoittaja Kain »
No miksi mennä minnekään, jos voi täälläkin hörppiä?Kain kirjoitti:Piti mennä huomenna juomaan, mutta kummallekin kaverille tuli mummit ja ukit käymään.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kolmonen vai nelonen... tosin kakkonen on ykkönen - pullo vai tuoppi?Thoth kirjoitti:Tulin juuri kotiin. Eihän täällä olekaan kuin yksi olut jäljellä. Saisiko täältä tilattua vielä yhden?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Olisin luullut että evoluutio olisi tälläisen luvan kyselijät karsinut.jomppa kirjoitti:Joko saa tulla?
Löytyy täältä.Thoth kirjoitti:Jaahas, onkos teillä ensin näyttää korttia?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Paljon onnea!Kain kirjoitti:Noniin, syntymäpäivää pukkaa, tarjoaako talo drinkin?
Irish Coffee, kiitos.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Valmistumassa linnan juhliin. Tai ylennyksiä tiiravat hesarista jos ois napsahtanut.Thoth kirjoitti:Noh, tässä olisi Irish Coffeeta! Eikö maistu? Missä kaikki ovat?
Jooh. Kohta aamunvirkut jo heräävät onkaloistaan ja minun pitää paeta untenmaille.kerabit kirjoitti:Valmistumassa linnan juhliin. Tai ylennyksiä tiiravat hesarista jos ois napsahtanut.Thoth kirjoitti:Noh, tässä olisi Irish Coffeeta! Eikö maistu? Missä kaikki ovat?
Ai toinenkin minulle.Thoth kirjoitti:Noh, tässä olisi Irish Coffeeta! Eikö maistu? Missä kaikki ovat?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Käske sen Kirkan tehdä itse parempia.Peitsamo kirjoitti:Täällä ollaan. Lantraan kirkasta aivan törkeän surkeita sekotuksia
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Et toki.Citruuna kirjoitti:missä kaikki? Oonko yksin baarissa?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »