Ei; se on jalo harrastus. Sitä eivät lapset ymmärrä.Erño kirjoitti:^olette hieno puukkorunkkari!™
Kannattaa olla sukulaisten kanssa väleissä. Sain juuri Stanleyn n:o 10 höylän.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Ei; se on jalo harrastus. Sitä eivät lapset ymmärrä.Erño kirjoitti:^olette hieno puukkorunkkari!™
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Näin olen ymmärtänyt.hatey kirjoitti:^Ymmärrätte hyvien harrastusten päälle.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Isäni jätti minulle perinnöksi samanlaisenMikael K. kirjoitti: Kannattaa olla sukulaisten kanssa väleissä. Sain juuri Stanleyn n:o 10 höylän.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Joo, voisi mennä sinne juuri nyt!jomppeli kirjoitti:olin saunassa
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minäkin kävin tänään mopomessuilla. Huomenna menen uudelleen.Lihapipo kirjoitti:Kävin mopomessuilla. Voinen turvallisesti luvata tässä ja nyt, etten enää koskaan mene sellaiseen tapahtumaan.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Olinkin haistavinani muumiopölyn. Eniten ihmettelin sitä, että miksi tuohon tilaisuuteen oli tuotu niin valtava määrä lobotomiapotilaita ja muita henkisesti rampautuneita yksilöitä. Olikohan siellä tänään joku valtakunnallinen kroonikoiden ilmainen tutustumiskierros? Se toki tavallaan selittäisi paitsi lasittunein silmin ja suu puolittain auki vaeltelevien vihannesten paljouden, mutta ehkä myös museovirastolle on liiennyt lippuja tapahtumaan, johon he saavat kärrätä satunnaisia elonmerkkejä esittäviä muinaismuistoja tutustumaan moderneihin kulkupeleihin.KunkkuJ kirjoitti:Minäkin kävin tänään mopomessuilla. Huomenna menen uudelleen.Lihapipo kirjoitti:Kävin mopomessuilla. Voinen turvallisesti luvata tässä ja nyt, etten enää koskaan mene sellaiseen tapahtumaan.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Mikä ***** se JÄHI on?Aries kirjoitti:Kävin saunassa. Nyt on kauhea JÄHI
Viesti Kirjoittaja darthmother »
sama kuin jälöNoksu kirjoitti:Mikä ***** se JÄHI on?Aries kirjoitti:Kävin saunassa. Nyt on kauhea JÄHI
Viesti Kirjoittaja Aries »
JÄHI stands for Jälki HikiNoksu kirjoitti:Mikä ***** se JÄHI on?Aries kirjoitti:Kävin saunassa. Nyt on kauhea JÄHI
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Sitten haet joltain paikalliselta kultasepältä oikein kunnon kiillotusvahat niin sitten se vasta kiiltää. Olen testannut kys. aineet.hatey kirjoitti:Hitkutin puukon terää kiiltäväksi. Hiomapaperi nipsuilla lasilevyyn kiinne ja sitten vaan hitkunhitkun...
Olipas työmaata. Ny puukonterä kiiluu. Ihan häikii. 8)
Terän lape on ollut taontajäljellä ja joskus "pajamusta", vuosien saatossa on mustaus kulunut pois, mustasin sen hapolla.
Viesti Kirjoittaja Xaeron »