Miten lie hepan pää kestää ulkona vesisateessa?Latvastalaho kirjoitti:Ape tarkoitti tälläistä ...Aperture kirjoitti:Sain kirjastohuoneen kaksi nahkatuolia koottua. Samaan rytäkkään 8 taulua paikoilleen ja yksi "kotieläin" seinälle.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Miten lie hepan pää kestää ulkona vesisateessa?Latvastalaho kirjoitti:Ape tarkoitti tälläistä ...Aperture kirjoitti:Sain kirjastohuoneen kaksi nahkatuolia koottua. Samaan rytäkkään 8 taulua paikoilleen ja yksi "kotieläin" seinälle.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Osaatko tehdä solmukkeen, eli rusetin?thoug kirjoitti:Kravaattisolmu onnistuu kuin luonnostaan, sovittelin uusia krakoja ja kaikki solmut oikean mittaisina ja särminä ekoilla kerroilla kaulaan. Muistelen vielä niitä aikoja jolloin lunttasin paperilta ja yritin peilikuvana tehdä
Viesti Kirjoittaja thoug »
Siihen ei koulutus riitä, eikös niitä ole clip-on -malleja?hatey kirjoitti:Osaatko tehdä solmukkeen, eli rusetin?thoug kirjoitti:Kravaattisolmu onnistuu kuin luonnostaan, sovittelin uusia krakoja ja kaikki solmut oikean mittaisina ja särminä ekoilla kerroilla kaulaan. Muistelen vielä niitä aikoja jolloin lunttasin paperilta ja yritin peilikuvana tehdä
Viesti Kirjoittaja thoug »
No en ole smokki tai frakki -vaatetuksia joutunut käyttämään, ehkä sitten jos tulee kutsu linnaan (presidentin). Töissäkään en kekkuloitte puvussa, olen luvannut itselleni että vasta jos palkka ylittää 5000e, niin voin harkita. (yritän muutenkin vältellä aasiakas -rajapintaa)hatey kirjoitti:^Ne on humpuukia, se klipsi näkyy, jos on pystykaulus (frakkipaita).
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ja tollaista ei sitten enää ikuna kirjoitella!KunkkuJ kirjoitti:Herra varjele! Kotieläin seinälle? Naulasit kissan seinälle?Aperture kirjoitti: Samaan rytäkkään 8 taulua paikoilleen ja yksi "kotieläin" seinälle.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Jep, kissat ovat ihan kuin minä! Miksi ihmeessä mun pitäisi tuottaa iloa ihmisille, ihmiset on pahoja, itsekkäitä, kieroja, omahyväisiä ja ilkeitä, niille mitään iloa kannata tuottaaKunkkuJ kirjoitti:^ Juu, kissat elävät vain itselleen, mutta koirat osaavat tuottaa aitoa iloa ihmisillekin.
Olette hieno ihminen!Harkoosi kirjoitti:Kissat tuottaa ainakin mulle aitoa eloa, kun sylissä ihanasti kehräävät ja kiehnäävät![]()
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Niimpä. Autoilijat lievästi sanottuna ärsyyntyivät kun vedin niillä ihme kiviteillä ihan etana vauhtia. En halua rikkoa skobaani.hatey kirjoitti:^ Helsinkiläiset tuskin jakavat mielipidettäsi.
Niinpä. Jos sinä olisit koira, sinustakin saattaisi olla iloa jollekin.Citruuna kirjoitti:Jep, ihan kuin minä! Miksi ihmeessä mun pitäisi tuottaa iloa ihmisille, ihmiset on pahoja, itsekkäitä, kieroja, omahyväisiä ja ilkeitä, niille mitään iloa kannata tuottaaKunkkuJ kirjoitti:^ Juu, kissat elävät vain itselleen, mutta koirat osaavat tuottaa aitoa iloa ihmisillekin.
Joo, lapsen naama on photosopattu, muuten natural.[Macco kirjoitti:Näyttää photoshopatulta...
Citruuna kirjoitti:Koiran ilme on hätääntynyt, miksi? Onko sitä uhkailtu? Pakotettu? Kidutettu?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Oikeasti lapsi itki naama punaisena kun näki Kunkun.KunkkuJ kirjoitti:Joo, lapsen naama on photosopattu, muuten natural.
Ymmärsin kyllä pointin ja arvostan tekoasi, mutta en ymmärrä miksi tuota hyvää tekoa pitää niin paljon mainostaa...KunkkuJ kirjoitti: Tärkein asia edellisestä viestistäni taisi jäädä huomioimatta. Se oli lapsille tuotettu ilo. Ilo sellaisille lapsille, joiden elämässä sitä ei ehkä muuten niin paljon ole.
OK, myönnän, että sorruin siihen mainostamiseen. Se vaan lipsahti, kun keskustelun aihe liippasi läheltä. Lupaan vaieta aiheesta jatkossa.Citruuna kirjoitti:... en ymmärrä miksi tuota hyvää tekoa pitää niin paljon mainostaa...
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »