Jamac kirjoitti:Mä puhuin tässä noin kuustuntia puhelimessa. Turhaan.
Mimmosta on turhaan puhelimessa puhuminen ja mimmosta sitten kannattava?
Mullon aina kannattavia puheluja, ikuna en turhaa luurissa roiku vaikka höpöjöitsisinkin.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Mullon aina kannattavia puheluja, ikuna en turhaa luurissa roiku vaikka höpöjöitsisinkin.
Mulla on luonnostaan hullumpia naissuhteita kun sulla.
Siis sinä puhuit? Ja nainen vain kuunteli? Nainen sen vastapuolen oli pakko olla, miehestä ei tuollaiseen olisi. Mikä sinulla muuten oli tavoite, jos kuuden tunnin puhuminen meni hukkaan?
Viimeksi muokannut KunkkuJ, 9.2.2011 klo 16.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
amanita kirjoitti:
Mulla on luonnostaan hullumpia naissuhteita kun sulla.
Mää juttelin yhen äijän kanssa. Mulla ei oo naissuhteita, naiskavereita sentäsi jokunen, oon nääs semmonen epätrendikäs hetero.
Jamac kirjoitti:Noeise nyt turhaan menny, selvispä ainakin asia. 8)
Nonni, nysse sitte ei ollukkaan turhaa...toikaan tiä mitään.
Hmmm... Ama on siis niinku nainen. Ja kunkku on niinkus miäs... Tästä kehkeytyy nyt joku ajatus, oottakaas kun räknään yhteen yksi ynnä yksi ynnä yksi...
Hmmm... Ama on siis niinku nainen. Ja kunkku on niinkus miäs... Tästä kehkeytyy nyt joku ajatus, oottakaas kun räknään yhteen yksi ynnä yksi ynnä yksi...
No iliman muuta osusisisisit (treenaan turkulaisuuttani) oikeaan.
amanita kirjoitti:Mää juttelin yhen äijän kanssa. Mulla ei oo naissuhteita, naiskavereita sentäsi jokunen, oon nääs semmonen epätrendikäs hetero.
Se oli tietysti taas se amerikkalainen lipeväkielinen kikolo...
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Ja mä kun luulin että meillä olis ollut (lämmin ystävällismielinen hetero)suhde kun silloin siellä yhdessäkin paikassa nukuttiin samassa sängyssä
Olisiko mitenkään mahdollista saada siitä videolinkki, vaikka hetero olenkin?
Ai joo, ollaan me Annielin kanssa nukuttu jokuseenkin kertaan samassa sängyssä. Ainakin minä nukuin, Anniel ei tainnut ihan niin hyvin...olkoot tarkentamatta.
Mitään videoo siittä oo, onneksi.
amanita kirjoitti:
Pysyäkseni foorumin kahviketjun eliitin vauhdissa ostin Jenkkien maasta mutteripannun ja Starbucksin "Pike place roast" -papuja, jotka jauhoin hienoksi tuttavalta saamallani kaffemyllyllä. Nyt kohta maistan mainitulla kokoonpanolla valmistettua kahvia, kunhan tuosta puolittaa loputkin litkut kaato-osaan.
Onko jenkkikahvista mihinkään vai maistuuko se pahvimukille? Kommentteja kaivataan.
Minen osaa suoltaa adjektiiveja kahveesta, tujuhkoa ja tummaa on. Tarttee tuoda seuraavalta reissulta enempi, jotta on antaa tarvitessa, niettä tuu kylään ajoissa.
Viimeksi muokannut amanita, 9.2.2011 klo 19.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pysyäkseni foorumin kahviketjun eliitin vauhdissa ostin Jenkkien maasta mutteripannun ja Starbucksin "Pike place roast" -papuja, jotka jauhoin hienoksi tuttavalta saamallani kaffemyllyllä. Nyt kohta maistan mainitulla kokoonpanolla valmistettua kahvia, kunhan tuosta puolittaa loputkin litkut kaato-osaan.
Retee olo.
Kai muistit mitata veden lämpötilan kolmen desimaalin tarkkuudella ja pavut gramman kymmenestuhannesosissa kuten Mikael ja Maza?
Ettei käy kuten Peitsamolla, jolla on vihreä kahvipaketti joka on ostettu kaupasta... 8)
Kääk, tommosista hienouksista kuullukkaan, kahveemyllystä kaasiin summamutikassa sentäs vain pienen määrän jauhamaani jauhoa (ennakoiva teksti kauppasi kaihoa) ja vedenkeittimessä keitin (et ehdotti kännitön) alkajaisveden, jonka kaasiin pannun alaosaan ja sit pannu liedelle (kissalle ehdotti et). Kato emmää ny ihan hetkessä virtuoosiksi tuu.
Kirjoittelen siis iPad-murulla (Kurikka ehdotti et), siitä noi hassut ehdotukset.
Viimeksi muokannut amanita, 9.2.2011 klo 19.50. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Tauvo kirjoitti:
Kai muistit mitata veden lämpötilan kolmen desimaalin tarkkuudella ja pavut gramman kymmenestuhannesosissa kuten Mikael ja Maza?
Ettei käy kuten Peitsamolla, jolla on vihreä kahvipaketti joka on ostettu kaupasta... 8)
Kääk, tommosista hienouksista kuullukkaan, kahveemyllystä kaasiin summamutikassa sentäs vain pienen määrän jauhamaani jauhoa (ennakoiva teksti kauppasi kaihoa) ja vedenkeittimessä keitin (et ehdotti kännitön) alkajaisveden, jonka kaasiin pannun alaosaan ja sit pannu liedelle (kissalle ehdotti et). Kato emmää ny ihan hetkessä virtuoosiksi tuu.
Kirjoittelen siis iPad-murulla (Kurikka ehdotti et), siitä noi hassut ehdotukset.
Ai minäkö? Kahvin keittoon riittää aivan hyvin kymmenesosien mittatarkkuus
Minä en käytä ennakoivaa tekstinarvausta missään. Ne systeemit sotkevat kaikki sanat ja mitä tahansa viestiä kirjoittaessa savu nousee uhkaavasti korvien välistä.
Pitänee koukkaista Turun kautta, kun liikkuu taas sivistyksessä. Siitä tulikin mieleen, että täällä on joku äijälauma möykkäämässä naapurin oven takana.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.