Peitsamo kirjoitti:Kuulostaa suomalaiselta naiselta
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Peitsamo kirjoitti:Kuulostaa suomalaiselta naiselta
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tulee varmaan vähemmän pettymyksiä jos Windowsiin päätyvät?vinouma kirjoitti:Appivanhempien 11 vuotta vanha XP- kone lakosi. Nyt mun, atk-tukihenkilönä, pitäisi keksiä noille uus kone. Eivät ole kovin taitavia tietotekniikassa... Macci vai Wintoosa-kone. Hmm
Ei välttämättä. En mä niille MACcia oo pakkosyöttämässä, ajattelin vaan että mikä käyttis olis heille helpoin omaksua, kun eivät vieläkään osaa tota XP:a käyttää.Tauvo kirjoitti: Tulee varmaan vähemmän pettymyksiä jos Windowsiin päätyvät?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Niin no... Pettymyksien minimoiminen minullakin oli mielessä...vinouma kirjoitti:Ei välttämättä. En mä niille MACcia oo pakkosyöttämässä, ajattelin vaan että mikä käyttis olis heille helpoin omaksua, kun eivät vieläkään osaa tota XP:a käyttää.Tauvo kirjoitti: Tulee varmaan vähemmän pettymyksiä jos Windowsiin päätyvät?
Kai se WIN7 on järkevin vaihtoehto - niitä saa aika halvalla...Tauvo kirjoitti: Niin no... Pettymyksien minimoiminen minullakin oli mielessä...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Siis sinun appivanhempien? Älä ole huolissasi tietokoneen heille aiheuttamasta pettymyksestä. He ovat lähiaikoina joutuneet kohtaamaan aivan eri kokoluokan pettymyksen.vinouma kirjoitti:Appivanhempien ........
Heh, ei kun sun appiukon...KunkkuJ kirjoitti:Siis sinun appivanhempien?
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Perusveto anopille on swahilin kielinen Ubuntu.vinouma kirjoitti:Ei välttämättä. En mä niille MACcia oo pakkosyöttämässä, ajattelin vaan että mikä käyttis olis heille helpoin omaksua, kun eivät vieläkään osaa tota XP:a käyttää.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mulla oli vielä vähän aikaa sitten pari koodia, jolla tuon olisi saanut ilmaiseksi ladattua, vaan eipä enää. Näppärä ohjelma joka tapauksessa.apple_fani kirjoitti:Pitäisi hommata 1Password, mutta taidan odottaa seuraavaan alemyyntiin, kun toi 40 tuosta on hiukka liikaaToivottavasti tulis se 4-versio, niin voisivat laittaa kunnon (esim. -50%
)-aleen
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Jamac kirjoitti:Pitäisi saada unta.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja petroc »
Tervetuloa. Ei muuta kuin pidetään hompun miitti vaikka rallien aikaan. Siivoaminen on muuten rasittavaa ja epämukavaa touhua. Loppusiivouksesta minulla ei ole juurikaan kokemusta, mutta tavaroita tulee aina lentämään roskiin.petroc kirjoitti:Pitäisi myöskin jossain vaiheessa siivota tätä kämppää. Noh, eiköhän kunnon loppusiivous riitä, kuitenkin muutto Jyväskylään tarkoitus tehdä tässä kuukauden sisään.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Eikon seljälleen petiin ja simmut kiinni.iDock kirjoitti:Jamac kirjoitti:Pitäisi saada unta.
Viesti Kirjoittaja petroc »
Kiitoksia. Täytyy katsoa milloin ehtii oikeasti suorittamaan siirtymän Oulun ja Jyväskylän välillä. Tänään nyt kuitenkin on vuokra alkanut ja koulukin alkaa kuun lopussa, joten varmaan ennen sitä ainakin. Ralleihin ei taida keritä...M.P.T kirjoitti:Tervetuloa. Ei muuta kuin pidetään hompun miitti vaikka rallien aikaan. Siivoaminen on muuten rasittavaa ja epämukavaa touhua. Loppusiivouksesta minulla ei ole juurikaan kokemusta, mutta tavaroita tulee aina lentämään roskiin.petroc kirjoitti:Pitäisi myöskin jossain vaiheessa siivota tätä kämppää. Noh, eiköhän kunnon loppusiivous riitä, kuitenkin muutto Jyväskylään tarkoitus tehdä tässä kuukauden sisään.
Mutta niin pakollista, koska en minä tahdo tunkiolla asua. Tässä samalla tiellä asuu eräs pariskunta jotka eivät varmaan koskaan ole siivonneet kämppäänsä. Tähän pitäisi palkata läjä orjiä, koska se on kuin suuri rangaistus. Onneksi asuu OK-Talossa, että voi siivota vaikka keskellä yötä. Aamulla tuli siivottua ja nyt pitäisi jatkaa, koska häiriötekijöitä on vähemmän.Citruuna kirjoitti:Siivous on jo sanana tosi vastenmielistä
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Huomasin itsekkin sen kadonneen kun yritin painaa lähetä nappulaaCitruuna kirjoitti:^ Tein sulle peseytyminen ja puhtaanapitoketjun, mutta joku omasta mielestään fiksumpi on poistanut sen! Taidan taas saada tarpeekseni tästä! Kaiken maailman Mikä olet sotilasarvoltasi, tuomarilin matkat ym ovat näköjään paljon tärkeämpiä.