Erño kirjoitti: 2. Conan

Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Conando, CoCo.....hatey kirjoitti:Kuka on conan?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ted?Erño kirjoitti:Suomalainen TV on hanurista. Käyttäkää ted:iä.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tänään Saksaan, Berliiniin.Aperture kirjoitti:Perjantaina Itävaltaan, Wieniin.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tammikuussa USAan, Miamiin.Maza kirjoitti:Tänään Saksaan, Berliiniin.Aperture kirjoitti:Perjantaina Itävaltaan, Wieniin.
Tänään lähikauppaan ostoksille.amanita kirjoitti:Tammikuussa USAan, Miamiin.Maza kirjoitti:Tänään Saksaan, Berliiniin.Aperture kirjoitti:Perjantaina Itävaltaan, Wieniin.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Maaliskuussa Manchesteriinamanita kirjoitti:Tammikuussa USAan, Miamiin.Maza kirjoitti:Tänään Saksaan, Berliiniin.Aperture kirjoitti:Perjantaina Itävaltaan, Wieniin.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kun sattuu saamaan lennot kympillä per naama niin pitäähän sitä lähteä siskoa katsomaanMaza kirjoitti:Kauheen aikasin te aloitatte matkasuunnittelut. Viikko sitten mä en vielä tiennyt lähteväni lomailemaan. Carpe diem!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitä aiemmin matkan tilaa, sitä edullisempia lentoja löytää. Eilen vasta itse tiesin tuonne lähteväni.Maza kirjoitti:Kauheen aikasin te aloitatte matkasuunnittelut. Viikko sitten mä en vielä tiennyt lähteväni lomailemaan. Carpe diem!
Kuulottimethan tuos kuvassa on eikäs ihania naisia?Mailia kirjoitti:[img]Peltorit[/img]
Ihanaiset.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ne on ihanaiset kuulokkeet ja kuten ihanat naiset, niistä kuulee vain sulosäveliä kun kuuntelen rokkia.hatey kirjoitti:Kuulottimethan tuos kuvassa on eikäs ihania naisia?Mailia kirjoitti:Ihanaiset.