![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Luuletko että tiputan vieraan ihmisen luurin?Mailia kirjoitti:Ei, mutta puhelimen voi hajoittaa muillakin tavoilla.tuomaril kirjoitti:Sovimme tuon kaverin kanssa että minä en ota tuosta mitään vastuuta. Tosin noilla unlock/jailbreak jutuilla ei luuria oikeen voi hajottaa.Mailia kirjoitti:Sitten rikot sen ja joudut korvaamaan sen.tuomaril kirjoitti:http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 4#p1424444 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Tuo kapula saapuu minulle huomenna postissa, sitten unlockkaan sen ja laitan takaisin postiin menemään omistajalleen. Ennen autoin vain antamalla ohjeita mutta nykyään asia hoidetaan näin ystävällisellä tavalla. 8) 8) 8)
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Yleensä se tilanne ei katso kenen luuri se on.tuomaril kirjoitti:Luuletko että tiputan vieraan ihmisen luurin?
Oma 4S:ni on uudenveroisessa kunnossa vaikka se on ollut mulla joku 8 kk.Mailia kirjoitti:Yleensä se tilanne ei katso kenen luuri se on.tuomaril kirjoitti:Luuletko että tiputan vieraan ihmisen luurin?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tai sitten hermostut ihan jostain muusta, ja alat heittelemään pienesineitä ja tuo luuri sattuu siinä hötäkässä käteen ja lentää seinään.tuomaril kirjoitti: Luuletko että tiputan vieraan ihmisen luurin?
En ole sinä, minä osaan kontrolloida itseäni.hatey kirjoitti:Tai sitten hermostut ihan jostain muusta, ja alat heittelemään pienesineitä ja tuo luuri sattuu siinä hötäkässä käteen ja lentää seinään.tuomaril kirjoitti: Luuletko että tiputan vieraan ihmisen luurin?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hah,mitäs tuo nyt on. Oma nokialaiseni on ollut minulla ainakin kymmenen vuotta ja se on edelleen uudenveroisessa kunnossa. 8)tuomaril kirjoitti: Oma 4S:ni on uudenveroisessa kunnossa vaikka se on ollut mulla joku 8 kk.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Osaan minäkin kontrolloida itseäni.tuomaril kirjoitti:En ole sinä, minä osaan kontrolloida itseäni.hatey kirjoitti:Tai sitten hermostut ihan jostain muusta, ja alat heittelemään pienesineitä ja tuo luuri sattuu siinä hötäkässä käteen ja lentää seinään.tuomaril kirjoitti: Luuletko että tiputan vieraan ihmisen luurin?
Minun uskollinen 2G on yli nelivuotias ja se on kuin uusi.KunkkuJ kirjoitti:Hah,mitäs tuo nyt on. Oma nokialaiseni on ollut minulla ainakin kymmenen vuotta ja se on edelleen uudenveroisessa kunnossa. 8)tuomaril kirjoitti: Oma 4S:ni on uudenveroisessa kunnossa vaikka se on ollut mulla joku 8 kk.
Nokialaisia ei voi käyttää mihinkään muuhun kuin puheluiden vastaamiseen ja sinulle tuskin kukaan soittaa.KunkkuJ kirjoitti:Hah,mitäs tuo nyt on. Oma nokialaiseni on ollut minulla ainakin kymmenen vuotta ja se on edelleen uudenveroisessa kunnossa. 8)tuomaril kirjoitti: Oma 4S:ni on uudenveroisessa kunnossa vaikka se on ollut mulla joku 8 kk.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Missä?jjpeltola kirjoitti:Avasin tänään avantouintikauden!
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Boldattu: niinhän sä luulet..Mailia kirjoitti:Nokialaisia ei voi käyttää mihinkään muuhun kuin puheluiden vastaamiseen ja sinulle tuskin kukaan soittaa.KunkkuJ kirjoitti:Hah,mitäs tuo nyt on. Oma nokialaiseni on ollut minulla ainakin kymmenen vuotta ja se on edelleen uudenveroisessa kunnossa. 8)tuomaril kirjoitti: Oma 4S:ni on uudenveroisessa kunnossa vaikka se on ollut mulla joku 8 kk.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kyllä tällä voi myös soittaa. Ja lähettää tekstareita. Ja itse asiassa odottelen parhaillaan tekstaria Ama-neidolta. Olen varma, että hän haluaa kutsua minut kylään lähiaikoina.Mailia kirjoitti: Nokialaisia ei voi käyttää mihinkään muuhun kuin puheluiden vastaamiseen ja sinulle tuskin kukaan soittaa.
KunkkuJ kirjoitti:Kyllä tällä voi myös soittaa. Ja lähettää tekstareita. Ja itse asiassa odottelen parhaillaan tekstaria Ama-neidolta. Olen varma, että hän haluaa kutsua minut kylään lähiaikoina.Mailia kirjoitti: Nokialaisia ei voi käyttää mihinkään muuhun kuin puheluiden vastaamiseen ja sinulle tuskin kukaan soittaa.
Mikset osta kannettavaa ja käytä sitä?tuomaril kirjoitti:Jipii! Sain tänään koulun koneille tunnukset! Pääsen huomenna Wintoosattamaan.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tai siis mikset ole jo pyytänyt sitä isiltä.Mailia kirjoitti:Mikset osta kannettavaa ja käytä sitä?tuomaril kirjoitti:Jipii! Sain tänään koulun koneille tunnukset! Pääsen huomenna Wintoosattamaan.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mailia kirjoitti:Mikset osta kannettavaa ja käytä sitä?tuomaril kirjoitti:Jipii! Sain tänään koulun koneille tunnukset! Pääsen huomenna Wintoosattamaan.
Ai että pyytäisi vanhempia pulittamaan monia satasia koneeseen?Mailia kirjoitti:Mikset osta kannettavaa ja käytä sitä?tuomaril kirjoitti:Jipii! Sain tänään koulun koneille tunnukset! Pääsen huomenna Wintoosattamaan.
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Tämähän on vuodatus!tuomaril kirjoitti:Jipii! Sain tänään koulun koneille tunnukset! Pääsen huomenna Wintoosattamaan.
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Niin, tai kävisi kesällä kesätöissä ja niillä rahoilla sitten ostaisi itse sen.tuomaril kirjoitti:Ai että pyytäisi vanhempia pulittamaan monia satasia koneeseen?Mailia kirjoitti:Mikset osta kannettavaa ja käytä sitä?tuomaril kirjoitti:Jipii! Sain tänään koulun koneille tunnukset! Pääsen huomenna Wintoosattamaan.
Et taida ymmärtää sanaa "osta".tuomaril kirjoitti:Ai että pyytäisi vanhempia pulittamaan monia satasia koneeseen?Mailia kirjoitti:Mikset osta kannettavaa ja käytä sitä?tuomaril kirjoitti:Jipii! Sain tänään koulun koneille tunnukset! Pääsen huomenna Wintoosattamaan.
Ei koulussa ole Maccia. Kyllä se nopealla verkkoyhteydellä varustettu Wintoosa voittaa iPhonen jossa GPRS-yhteys.apple_fani kirjoitti:Tämähän on vuodatus!tuomaril kirjoitti:Jipii! Sain tänään koulun koneille tunnukset! Pääsen huomenna Wintoosattamaan.![]()
Oma hehkutus: kyllä SSD sitten on nopea. Uusi kone käynnistyy varmaan 5-10 sek, käyttis clean installina asentui 10-15 min 8)