Eipä ole siellä sinunkaan lukiossasi kovinkaan suuret vaatimukset valmistumisen suhteen olleet. Olet elävä todiste lukion hyödyttömyydestä.Touho kirjoitti:Ilmeisesti et ole itse lukiota käynyt, tai sitten se ei ole mennyt ihan 'putkeen'. Itse olen lukion käynyt, enkä kadu sekuntiakaan sitä että sinne aikoinaan päätin mennä. En nyt oikein edes näe, mitä suoranaista haittaa sen läpi käymisestä olisi ollut, varsinkaan pitemmällä aikavälillä.theinonen kirjoitti: Lukio on muutenkin oikeastaan vain ajan haaskausta, eikä siellä edes opita mitään muuta kuin yleistietoa.
Mietipä sitä. Asian avautumiseen ei useimmiten tarvita edes sitä lukion yleissivistävää oppimäärää.theinonen kirjoitti: Miksi ei vain pukeutuisi samoihin vaatteisiin mihin yleensäkin pukeutuu.
Olen samaa mieltä. Sinun kannattaa ehdottomasti pysyä poissa tilaisuuksista, joihin muut pukeutuvat hiukan arkivetimiä paremmin. Mukaanlukien mahdolliset omat hääsi ja muut isot juhlat, läheistesi hautajaiset yms. Se on taatusti kaikkien kannalta paras ratkaisu.Itse en ainakaan mihinkään pellepukuun suostuisi pukeutumaan missään tilanteessa. Jos on semmoinen tilaisuus mihinkä ei voi mennä vain omana itsenään, niin kannattaa jättää kokonaan menemättä.
Juu, tuntuisi tosiaan vähän oudolta, että pojan vanhemmat ovat päästäneet tulevaisuuden toivon tekemään itsestään ääliön moisessa pellepaidassa. Noh, kaitpa se omena ei sitten vaan ole pudonnut kovin kauas puusta.carrbon kirjoitti: EDIT: Siinä on varmaan vanhemmatkin olleet pojasta ylpeitä..
Eivät ole saaneet edes jonkinmoisia käytöstapoja opetettua niinä haaskattuina vuosina.