Wut?iPadi kirjoitti:Pääsin johtajaksi![]()
![]()
Huomenna alkaa koulu vasta klo 11 ja loppuu klo 14!

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Wut?iPadi kirjoitti:Pääsin johtajaksi![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja iPadi »
tuomaril kirjoitti: Huomenna alkaa koulu vasta klo 11 ja loppuu klo 14!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
No, kummassa?Macco kirjoitti:Näppärää omistaa kaksi iPadia. Makaan sohvalla, toisessa pyörii täydellä ruudulla videostriimi Norjasta, ja toisella homputan.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ensimmäisessa ja toisessa. Kolmatta ei ole.Tauvo kirjoitti:No, kummassa?Macco kirjoitti:Näppärää omistaa kaksi iPadia. Makaan sohvalla, toisessa pyörii täydellä ruudulla videostriimi Norjasta, ja toisella homputan.
Hmmmm... Alan epäilemään ettei tuo ollutkaan kysymys.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Kai seurasit vierestä, että osaat tehdä sen ens viikolla espoon ja kirkkonummen rajalla kaatosateessa itse?tuomaril kirjoitti:Kaveri avasi skoban kaasarin ja puhdisti sen. Nyt skoba toimii taas.
Joo, seurasin koko ajan vierestä.. Tosin en tuota osaa todellakaan tehdä itse, liian vaikeaa. En edes mene enää tuolla kouluun koska en luota siihen shaibaan. Menen nykyään junalla. Me ollaan tehty kaverin kanssa sopimus, minä autan sitä aina tietokoneen ja iPhonen kanssa, hän auttaa minua skoban kanssa. Eikös ole hyvä diili?thoug kirjoitti:Kai seurasit vierestä, että osaat tehdä sen ens viikolla espoon ja kirkkonummen rajalla kaatosateessa itse?tuomaril kirjoitti:Kaveri avasi skoban kaasarin ja puhdisti sen. Nyt skoba toimii taas.
Sinä jailbreakkaat kaverin kännykän, hän jaibreakkaa sinun skootterin. Skootterin jarrut eivät enää sen jälkeen sovi tehoon. Tulee pahaa jälkeä. Kuka on vastuussa?tuomaril kirjoitti:Me ollaan tehty kaverin kanssa sopimus, minä autan sitä aina tietokoneen ja iPhonen kanssa, hän auttaa minua skoban kanssa. Eikös ole hyvä diili?
Ei kukaan.Macco kirjoitti:Sinä jailbreakkaat kaverin kännykän, hän jaibreakkaa sinun skootterin. Skootterin jarrut eivät enää sen jälkeen sovi tehoon. Tulee pahaa jälkeä. Kuka on vastuussa?tuomaril kirjoitti:Me ollaan tehty kaverin kanssa sopimus, minä autan sitä aina tietokoneen ja iPhonen kanssa, hän auttaa minua skoban kanssa. Eikös ole hyvä diili?
Joku on aina vastuussa. Kaikesta.tuomaril kirjoitti:Ei kukaan.Macco kirjoitti:Sinä jailbreakkaat kaverin kännykän, hän jaibreakkaa sinun skootterin. Skootterin jarrut eivät enää sen jälkeen sovi tehoon. Tulee pahaa jälkeä. Kuka on vastuussa?tuomaril kirjoitti:Me ollaan tehty kaverin kanssa sopimus, minä autan sitä aina tietokoneen ja iPhonen kanssa, hän auttaa minua skoban kanssa. Eikös ole hyvä diili?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Jumala vastaa. Ei tosin rukouksiin.Macco kirjoitti:Joku on aina vastuussa. Kaikesta.
Kiitos ny tästäkin. Kaikesta po. Aina.Mailia kirjoitti:Jumala vastaa. Ei tosin rukouksiin.Macco kirjoitti:Joku on aina vastuussa. Kaikesta.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Paperilla on hemmetin iso merkitys siihen, mitä jää viivan alle. Ja melkein aina siinä pihistellään.Peitsamo kirjoitti:Minun pitää kehua tuota Arvopaperi-lehden olemusta. Laadukkaasta erikoispaperista tehty lehti on aina mukava käsitellä ja juttujen yhteydestä löytyvät kuvat ovat varsin persoonallisia ja mielestäni hyviä otoksia
Ei ehkä pärjää Kauppalehti Optiolle, mutta hyvä kakkonen
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eikös tämä ole vuodatukseen kuuluva? Minä nimittäin tahtoisin toivoa, mutta en ole löytänyt sitä öljylamppuakaan.Mailia kirjoitti:Jumala vastaa. Ei tosin rukouksiin.Macco kirjoitti:Joku on aina vastuussa. Kaikesta.
Olen alalla. Tiedän. Juu on.Peitsamo kirjoitti:Nyt ei puhuta mistään sanomalehtipaperista, vaan kuukausittain ilmestyvästä laatumakasiinista. Olisi idioottimaista mikäli tällaisissa lehdissä pihisteltäisiin paperilaadussa
Niin minäkin, kun viiimeiset melko monta vuotta on tullut noitakin väännettyä. Ja niissäkin on menty laidasta laitaan: joskus 4 sivua asiakaslehden välissä, joskus 32 sivua kunnon paperille (sellaiselle, jolla ei ole funktionaalista merkitystä vessassa) tehtynä. Tasapainoilua tiedotuksen ja imagonrakennuksen välillä. Josta tuleekin hassu mielleyhtymä markkinoinnista: jos on tarpeeksi paljon rahaa, sitä ei tarvitse käyttää. Jos on vähän rahaa, sitä täytyy käyttää paljon.Peitsamo kirjoitti:Meillä on ollut aikaisemmin keskustelua mm. paikallisosuuspankkien vuosikerroista. Luen niitäkin
Pankin näkökulmasta riittäisi yksi sivu, jossa on tunnusluvut taulukkona...Peitsamo kirjoitti:Luulenpa vain, että noiden tekeminen ja suunnittelu on kuin tekisi lehtijuttua taviksille. Siis mahdollisimman yksinkertainen ja kansanomaisesti selitetty