![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
EDIT: 195€.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Onnea vain sinnekin.tuomaril kirjoitti:175€ kasassa.
Kiitos.iDock kirjoitti:Onnea vain sinnekin.tuomaril kirjoitti:175€ kasassa.
Loppuvuoden ihmisiä.
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Heh, vuoden tai kaks sua nuorempi ja itellä on 925.. Lopeta se tupakointi ja juominen..tuomaril kirjoitti:175€ kasassa.
TUO OLI JO LOUKKAUS!Noksu kirjoitti:Heh, vuoden tai kaks sua nuorempi ja itellä on 925.. Lopeta se tupakointi ja juominen..tuomaril kirjoitti:175€ kasassa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Vaude,tuomaril kirjoitti:Tilasin sen kuoren äsken!!8)
![]()
Periaatteessa omilla rahoilla.Kain kirjoitti:Vaude,tuomaril kirjoitti:Tilasin sen kuoren äsken!!8)
![]()
siis ihan itsekkö?
ja omilla rahoilla?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ei. Sain ne rahat lahjaksi.arisel kirjoitti:^Vähän niinkuin ennakkoperintörahoilla..?
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eikös lapselle saanut jotain 3400€ antaa vuodessa verottomasti. Näin siis ei lahjavero pääse koskettamaan. Toisaalta kuka näitä seuraa tai viitsii laskea? Toisaalta eikös tuo ollut molemmilta vanhemmilta erikseen, että vuodessa sai saada 6800€ joka vuosi.arisel kirjoitti:^Vähän niinkuin ennakkoperintörahoilla..?
Tuota voikin hehkuttaa. Itse olisin ollut ihmeissään, jos olisin tuollaista voinut vieraille tarjota. Yleensä se oli se täytekakku ja kahvileipää. Juomana kahvia, limua ja mehua, etät jokainen sai jotain juotavaa. On se meno muuttunut minun nuoruudesta, että miten lie lahjat? Saisiko nykyään pahoja katseita, jos paketissa olisi rapalan uistin tai Aku Ankan taskukirja.tuomaril kirjoitti:Mahtavaa! Olen kokoajan ollut siinä uskossa että synttäreilleni ei tule lammasta ja riisiä kun äiti oli niin sanonut, äsken isi tuli kuiskaamaan minulle että safka on tulossa. 8)
Viesti Kirjoittaja thoug »
Ei joka vuosi, mutta jotain muistit lahjaverotuksesta.M.P.T kirjoitti:Eikös lapselle saanut jotain 3400€ antaa vuodessa verottomasti. Näin siis ei lahjavero pääse koskettamaan. Toisaalta kuka näitä seuraa tai viitsii laskea? Toisaalta eikös tuo ollut molemmilta vanhemmilta erikseen, että vuodessa sai saada 6800€ joka vuosi.arisel kirjoitti:^Vähän niinkuin ennakkoperintörahoilla..?
Jos antaa enempi, niin sitte vaan maksetaan veroa.Verovapaat lahjat kirjoitti: Verovapaita lahjoja voi antaa haluamalleen henkilölle yhteensä alle 4 000 euron arvosta joka kolmas vuosi. Jos esimerkiksi lahjoitat lapsellesi 3 999 euroa 31.1.2008, voit tehdä seuraavan verovapaan lahjoituksen samalle lapselle 31.1.2011.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Olisihan se ihan hieno kokemus, mutta iäkkäämpi rouva sattuisi adoptoimaan ja tahtoisi veroarvon luonnossa. Maksaisi verot rahallisesti kuitenkin puolestasi. Menisikö sitten vuodatuksen puolelle? Olisihan se hienoa saada lahjoja yli lahjaveron verran. Luokitellaanko muuten äidin luona syöminen lahjaksi? Pitää varmaan lähettää kuitit verottajalle kun käy kotona syömässäTauvo kirjoitti:^ Maksetaan veroa tuloista. Jos joku haluaa adoptoida minut ja antaa minulle ennakkoperintönä 20 miljoonaa euroa, suostun mielelläni (ei fingerporilaisittain) maksamaan verot.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Korjasin väitteesi.redhat kirjoitti:Jos käteisenä saat lahjaksi 4000 euroa, ISÄNMAAN SANKARI sinä olet jos verottajalle menet huutelemaan.
Ai joo hups. Vai pitäisikö nykypäivänä sanoa KREIKKALAISTEN SANKARI.Mailia kirjoitti:Korjasin väitteesi.redhat kirjoitti:Jos käteisenä saat lahjaksi 4000 euroa, ISÄNMAAN SANKARI sinä olet jos verottajalle menet huutelemaan.