Täältä se syy selviää...hatey kirjoitti:^Jaa. Mulla on toimiva rauta ja toimiva käyttis. Siksi ei kiinnosta uudet design johdonpätkät.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
... siis siihen miksi kaikki kyborgit ovat niin täpinöissään.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Täältä se syy selviää...hatey kirjoitti:^Jaa. Mulla on toimiva rauta ja toimiva käyttis. Siksi ei kiinnosta uudet design johdonpätkät.
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
MItä kieltä tuo on? Kun ei ymmärrä..Tauvo kirjoitti: Täältä se syy selviää...
... siis siihen miksi kaikki kyborgit ovat niin täpinöissään.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mutta M9:lle tuli juuri uusi tyköistuva nahkakotelo.hatey kirjoitti:^^Phah.. uutta disainia läppäriin ja nörtit laskee alleen....
Ymmärtäisin täpinät jos Leksa lanseerais pari uutta rangefinderiä samana päivänä.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Sambiassa saa kuulemma helposti lentolupakirjan.Tauvo kirjoitti:Harmi kun ei ole minkään valtion lentolupaa. Suomen ajokortti olisi kyllä. Aina niitä lentäjiä hyysätään. Ei ole autoa ohjaaville tuollaista sivustoa, josta näkee reitin kerrottuaan kohteen sään.hatey kirjoitti:^Ilmailulaitoksen lentäjien sääpalvelu-MET.
Tosin sinne saadaksesi salasanan, sinulla pitää olla suomalainen lentolupa.
Nyt kun kohta lopetan työnteon, minun pitää varmuuden vuoksi ottaa automatkaa varten mukaan hellepuku, välikausitakki, sekä kumipohjaiset jalkineet, koska en voi mitenkään tietää millainen ilmasto on määränpäässäni tuon joen toisella puolella kukkuloiden välissä.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Mitestää?arttula kirjoitti:Miten saan ladattua Google Chromen koneelleni (MacBook Air) ?? Kun klikkaan Googlen lataussivulla "Hyväksy ja lataa", seuraavaksi tulee vain sivu, jossa kiitetään siitä, että kokeilen Google Chromea. Olen koettanut ladata tuota nyt sekä FF:lla, että Safarilla, mutta molemmilla sama lopputulos. Aika vaikeaksi on tehty...
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Juu,se toimii. Kiits !ManiMicci kirjoitti:Mitestää?arttula kirjoitti:Miten saan ladattua Google Chromen koneelleni (MacBook Air) ?? Kun klikkaan Googlen lataussivulla "Hyväksy ja lataa", seuraavaksi tulee vain sivu, jossa kiitetään siitä, että kokeilen Google Chromea. Olen koettanut ladata tuota nyt sekä FF:lla, että Safarilla, mutta molemmilla sama lopputulos. Aika vaikeaksi on tehty...
http://www.macupdate.com/app/mac/32956/google-chrome
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Tuo kotka ainakin yrittää jotain sellaista.henkkaize kirjoitti:Onkos mikään lintu todistetusti tehnyt silmukkaa lentäessään?
Eikö joku lintu voisi vaan tehdä silmukan?
Tyhmiähän nuo on kun eivät käytä lentotaitoaan muuhun kuin räpyttelyyn ja liitämiseen..![]()
Jos mää olisin lintu ni mä tekisin ensiks silmukan
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Lokki Jonathan Livingstonhenkkaize kirjoitti:Onkos mikään lintu todistetusti tehnyt silmukkaa lentäessään?
Eikö joku lintu voisi vaan tehdä silmukan?
Tyhmiähän nuo on kun eivät käytä lentotaitoaan muuhun kuin räpyttelyyn ja liitämiseen..![]()
Jos mää olisin lintu ni mä tekisin ensiks silmukan
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Viesti Kirjoittaja Arppi »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Siivoilinpa. Pistetääs latinkiin.tosikko kirjoitti:^ Joku jossain suositteli pientä Onyx siivousta ennen asennusta. -> http://www.macupdate.com/app/mac/11582/onyx
Viesti Kirjoittaja arisel »
Perheessämme on 27-tuumainen iMac, AirPort, kaksi MacBookia, yksi MacBook Pro, kolme iPadia ja kolme iPhonea (3G, 3GS, 4).Arppi kirjoitti:Tuossa reilu vuosi sitten sain kosketuspintaa iphoneen ja pitihän sellainen seuraavaksi työluuriksi ottaa.. sen jälkeen piti kotiin kantaa macbook, ipad, vaimolle iphone ja nyt viimeisimpänä työkoneeksi päivittyi air..
en ole luonteeltani kleptomaani, mutta applen tuotteiden kohdalla alkaa tuntua tämä haaliminen jo ihan pakkomielteeltä, nyt katselen jo macminiä ja kai johonkin nurkkaan saisi imacinkin tungettua kun vähän tilaa raivaisi..
olenko ihan terve?
Viesti Kirjoittaja EetuEskelinen »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Erño »