Ei nyt siitä ollut kyse. Minähän lähes säälin sinua, kun et saanut kunnollisella käyttiksellä varustettua Macciä, ne ovat parhaita.tuomaril kirjoitti:
No kyllä minä olen nyt onneellinen kun vihdoin sain Macin. Kyllä sinäkin varmasti tiedät kuinka pitkään olen sitä halunnut.
Limudisko
-
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
-
Niin, no sitä taustaa vasten ihan hyvä, että sinulla on toistaiseksi ihan toimiva versio käytössä. Seuraavahan tulee olemaan pelkkä pilvipalvelun sekava käyttöliittymä mobiililaitteille.tuomaril kirjoitti:^No tulee se Vuorijellona kesällä.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eihän lökäpöksy-energiajuoma-jonnet osaa elättää itseänsäkään, saati muita sitten. Nälkään ja kylmään kuolisivat, jos ei joku pukisi päälle ja ruokaa syöttäisi, sekä seteleitä tunkisi lökäpöksyjen taskuun....jondeponde kirjoitti:....Ja kannattaa muistaa että me elätetään teidät tulevaisuuudessa..
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Yhteiskunnan romahtaminen alkoi silloin, kun jonnet aloittivat pipon/lippahatun pitämisen sisätiloissa. Taitaa käydä kuten hatey ennustaa. Uskon että me joudumme niitä es-jonneja elättämään vielä silloinkin, kun itse puskemme koiranputkea kummun alla.hatey kirjoitti:Eihän lökäpöksy-energiajuoma-jonnet osaa elättää itseänsäkään, saati muita sitten. Nälkään ja kylmään kuolisivat, jos ei joku pukisi päälle ja ruokaa syöttäisi, sekä seteleitä tunkisi lökäpöksyjen taskuun....jondeponde kirjoitti:....Ja kannattaa muistaa että me elätetään teidät tulevaisuuudessa..
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Totta. Töissä välillä joutunut kattelemaan sellasia paskahousuja että oksat pois. Mm. pomon omat kakarat, pelaavat tai tekstaavat kännykällä 50% työajasta hyllyjen takana. Menet hakemaan jotakin tavaraa hyllystä, näkee kuinka pelästyvät ja puhelin vilahtaa taskuunTauvo kirjoitti:Yhteiskunnan romahtaminen alkoi silloin, kun jonnet aloittivat pipon/lippahatun pitämisen sisätiloissa. Taitaa käydä kuten hatey ennustaa. Uskon että me joudumme niitä es-jonneja elättämään vielä silloinkin, kun itse puskemme koiranputkea kummun alla.hatey kirjoitti:Eihän lökäpöksy-energiajuoma-jonnet osaa elättää itseänsäkään, saati muita sitten. Nälkään ja kylmään kuolisivat, jos ei joku pukisi päälle ja ruokaa syöttäisi, sekä seteleitä tunkisi lökäpöksyjen taskuun....jondeponde kirjoitti:....Ja kannattaa muistaa että me elätetään teidät tulevaisuuudessa..

http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyllähän töissä joskus noille uusille pomoille saa nauraa. Muutan tässä tarinaa, ettei pomo tai hänen tuttavansa loukkaannu. Samaa kuin olisit vaihtamassa autoon renkaita ja pomo tulisi sanomaan, että talvirenkaissa on nastatredhat kirjoitti:Totta. Töissä välillä joutunut kattelemaan sellasia paskahousuja että oksat pois. Mm. pomon omat kakarat, pelaavat tai tekstaavat kännykällä 50% työajasta hyllyjen takana. Menet hakemaan jotakin tavaraa hyllystä, näkee kuinka pelästyvät ja puhelin vilahtaa taskuunTauvo kirjoitti:Yhteiskunnan romahtaminen alkoi silloin, kun jonnet aloittivat pipon/lippahatun pitämisen sisätiloissa. Taitaa käydä kuten hatey ennustaa. Uskon että me joudumme niitä es-jonneja elättämään vielä silloinkin, kun itse puskemme koiranputkea kummun alla.hatey kirjoitti:Eihän lökäpöksy-energiajuoma-jonnet osaa elättää itseänsäkään, saati muita sitten. Nälkään ja kylmään kuolisivat, jos ei joku pukisi päälle ja ruokaa syöttäisi, sekä seteleitä tunkisi lökäpöksyjen taskuun....jondeponde kirjoitti:....Ja kannattaa muistaa että me elätetään teidät tulevaisuuudessa..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Onneksi sukupolvet ovat erilaisia, näiden housunroikottajien jälkeen tullee järkevämmin asennoitunut ja joka tapauksessa ahkerampi (alemmas kun ei voi enää päästä) vuosikertaryhmä. Tuo tulevaisuudessa elättäminen kuulostaa kyllä aika naurettavalta, suoraan sanoen - painan muutenkin töitä turvatakseni oman eläkkeeni, mutta tuo huomioonottaen täytynee vielä lisätä tahtia.Tauvo kirjoitti:Yhteiskunnan romahtaminen alkoi silloin, kun jonnet aloittivat pipon/lippahatun pitämisen sisätiloissa. Taitaa käydä kuten hatey ennustaa. Uskon että me joudumme niitä es-jonneja elättämään vielä silloinkin, kun itse puskemme koiranputkea kummun alla.hatey kirjoitti:Eihän lökäpöksy-energiajuoma-jonnet osaa elättää itseänsäkään, saati muita sitten. Nälkään ja kylmään kuolisivat, jos ei joku pukisi päälle ja ruokaa syöttäisi, sekä seteleitä tunkisi lökäpöksyjen taskuun....jondeponde kirjoitti:....Ja kannattaa muistaa että me elätetään teidät tulevaisuuudessa..
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ostit sitten paskan?tuomaril kirjoitti:Ei. Se Leijona on täydellinen.Hieno kirjoitti:Eikö siinä ole mitään vikaa?tuomaril kirjoitti:On tämä OS X mahtava!
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
En!Hieno kirjoitti:Ostit sitten paskan?tuomaril kirjoitti:Ei. Se Leijona on täydellinen.Hieno kirjoitti:Eikö siinä ole mitään vikaa?tuomaril kirjoitti:On tämä OS X mahtava!

-
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
En myönnä enkä kiistä.hatey kirjoitti:^Isihän sen osti?
-
-
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Seki oli kivaa kyllä! Mut se vaatteiden kastelu ei ollu niin kivaa, kaikki oli sen jälkeen kyl ihan märkänä ku makasin siellä niin pitkäänhatey kirjoitti:^Kun makasit ilman kurahousuja vesilutakossa ja kastelit vaatteesi?
Mutta muutenki tosi kiva päivä <3
Just äsken naureskeltiin kaikille noille typerille garageband "sävellyksille"
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Kyllä minä siitä koneesta maksoin itse osan.hatey kirjoitti:^Vaikeneminen on myöntymisen merkki.

-
Se että housut kastuu kun istuu lumikasassa, ei ole outo harraste.
^ oikein.

-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
10€, 20€ ?tuomaril kirjoitti:Kyllä minä siitä koneesta maksoin itse osan.hatey kirjoitti:^Vaikeneminen on myöntymisen merkki.
...ja senkin vanhemmiltasi saaduilla rahoilla
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
JL
-
Maksoin noin 200€.Jussi68 kirjoitti:10€, 20€ ?tuomaril kirjoitti:Kyllä minä siitä koneesta maksoin itse osan.hatey kirjoitti:^Vaikeneminen on myöntymisen merkki.
...ja senkin vanhemmiltasi saaduilla rahoilla![]()
JL
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »

En saa untakaan kun unirytmi on ihan sekaisin. Tulevasta koulupäivästä tulee kyllä aika kamala kun olen todella väsynyt. Nyt menen sänkyyn kokeilemaan jospa uni tulisi.
-
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Niinhän sä luulet.iPadi kirjoitti:On se kivaa homputtaa fysiikan tunnilla kun opettaja on eristänyt mut takapulpettiin eikä hän näe mitä täällä touhuan 8)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka