Älä vaihda puheenaihetta, käsitellään tämä sinun tapauksesi nyt valmiiksi. Asia on nimittäin niin, että olet juoksusi juossut, loppuun ajettu ihmisraunio, jonka pitäisi ymmärtää asettua keinustuoliin. Muuten tulet liian kalliiksi yhteiskunnalle, eli meille kaikille.Tauvo kirjoitti:Tuohan on vielä vanhempi kuin Madonna.
Vuodatustopic 3
-
KunkkuJ
Re: Vuodatustopic 3
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulla on usb-vinyylisoitin. Suurimpia harvinaisuuksia säästelen, kuten mm Abbey Roadia, jonka setäni toi englannista isälleni, silloin kun se (äänite) oli juuri ilmestynyt.... Muoveissahan noita pidetään, ettei rähmäisillä käpälöillö lääpitä minun "Sticky Fingersiä tai muita...arisel kirjoitti:^ Vieläkö sulla on vinyylisoitin? Ja uskallatko soittaa tuota levyä? Tietenkään se ei liene tarpeellista eikä ehkä kannattavaakaan, jos muita tallenteita on...
Olen kyllä siirtänyt ne iPodille, jotta saisi vinyylin fiiliksen, kun kuuntelee kovaa kuulokkeilla.
-
Tauvo
Hmph... En käytä julkista terveydenhuoltoa. Siellähän joutuisi jonottamaan...KunkkuJ kirjoitti:...tulet liian kalliiksi yhteiskunnalle, eli meille kaikille.
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tuota vartenhan tarvitsee jo kassakaapin!Tauvo kirjoitti:Suurimpia harvinaisuuksia säästelen, kuten mm Abbey Roadia, jonka setäni toi englannista isälleni, silloin kun se (äänite) oli juuri ilmestynyt.... Muoveissahan noita pidetään, ettei rähmäisillä käpälöillö lääpitä minun "Sticky Fingersiä tai muita...![]()
Olen kyllä siirtänyt ne iPodille, jotta saisi vinyylin fiiliksen, kun kuuntelee kovaa kuulokkeilla.
*nostaa olematonta hattua ja kumartaa syvään*
Oletko selvillä äänitteen arvosta..?
-
Tauvo
Noissahan hintaa nostaa mm oikeat taitokset levyn kansissa jne... Kuitenkin kyseessä on aikansa suurimpia massatuotteita, eli turha niitä on kaniin viedä ja kuvitella ostavansa uutta asuntoa. Uskoisin hintojen liikkuvan jossain 100 euron molemmin puolin, jos kunto on yhtä hyvä kuin minun tallenteissa. Kiva niillä on silti fiilistellä.arisel kirjoitti: Oletko selvillä äänitteen arvosta..?
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
Iteltä löytyy Hurriganes Roadrunnerin kuudes uusintapainos vm. 1974 ja Slayerin Haunting the Chapel vm. 1984
http://sisainenaani.com
-
arisel
Mulla on myös Roadrunner, mutta painoksesta ei ole hajuakaan; ostin sen muistaakseni Kalevankadulla sijainneesta divarista yhdessä Dr. Feelgoodin Down by the Jettyn kanssa joskus 80-luvulla.redhat kirjoitti:Pala historiaa Abbey Roadkin on. Varmasti fiilistelyarvo on paljon suurempi kuin rahallinen.
Iteltä löytyy Hurriganes Roadrunnerin kuudes uusintapainos vm. 1974 ja Slayerin Haunting the Chapel vm. 1984
Kuntohan LP-levyissä on tietysti se tärkeä asia...
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olin joskus levykeräilijä, oli paljon kaikkea kivaa. Enää en kuuntele musiikkia, enkä keräile levyjä.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Tauvo
-
masa
Viesti Kirjoittaja masa »
Minä haluaisin kovasti nuo kuultavaksi..Tauvo kirjoitti:^ Isälläni ja sedälläni on Coitus Intin nauhoituksia, joita mm YLE on lainannut. Setäni on nauhoittanut niistä suurimman osan, tai painanut "rec"-nappia soiton alkaessa, ollessaan kyseisten kahden, suhteellisen kuuluisan (suomalaisessa mittakaavassa) muusikon kämppäkaverina opiskellessaan...
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Brilleauxarisel kirjoitti: Mulla on myös Roadrunner, mutta painoksesta ei ole hajuakaan; ostin sen muistaakseni Kalevankadulla sijainneesta divarista yhdessä Dr. Feelgoodin Down by the Jettyn kanssa joskus 80-luvulla.
Tämä herra (RIP) oli puikoissa, kun ko. bändi esiintyi Kaivohuoneella joskus... ööö, en muista - olisiko ollut ihan 90-luvun
alkua? Paikalla ei ollut varmaankaan yli 50 katsojaa, mekin mentiin kaverin kanssa paikalle ihan sattumalta.
Mulla on Leen skraga, heitti sen yleisöön keikan aikana 8)
Ai, joo - tämähän on Vuodatustopic... okei, en käytä kravatteja
-
arisel
Notta miks? Neula tylsyi?hatey kirjoitti:^Minulla oli John Lee Hooker live at Wembley Stadium -vuodelta 64, mintti, aivan käyttämätön. Myin sen. Oli myös Led Zeppelinin 4 ensimmäistä lättyä ensipainoksina. Myin nekin. Myös Coitus Int:in singlet myin. Elviksen Love Me Tender Soundtrack EP saksanpainoksena on vielä tallessa. Harry Belafonten Banana boat song/Matilda, senkin myin. Se oli savikiekko.
Olin joskus levykeräilijä, oli paljon kaikkea kivaa. Enää en kuuntele musiikkia, enkä keräile levyjä.
Ja oliko keräily taloudellisesti kannattavaa vai ...?
Edit: mistä noista levyistä muuten tietää painoksen?
Mulla on esimerkiksi Saukki & Oravien Elmerin humppa / Pikkuoravien tuutulaulu, jossa on varsinaisten tekstien lisäksi vain:
45-KS 359
TEOSTO
45/ sc 1006
-
redhat
Hateyllä? Led Zeppeliniä? Uu mama!hatey kirjoitti: Oli myös Led Zeppelinin 4 ensimmäistä lättyä ensipainoksina.
-
Jussi68
Niin, siihenhän tässä ollaan ymmärtääkseni päätymässä...redhat kirjoitti:Hateyllä? Led Zeppeliniä? Uu mama!hatey kirjoitti: Oli myös Led Zeppelinin 4 ensimmäistä lättyä ensipainoksina.
-
redhat
Uu mama!Jussi68 kirjoitti:Niin, siihenhän tässä ollaan ymmärtääkseni päätymässä...redhat kirjoitti:Hateyllä? Led Zeppeliniä? Uu mama!hatey kirjoitti: Oli myös Led Zeppelinin 4 ensimmäistä lättyä ensipainoksina.
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
Mihin tässä voi enää luottaa?
-
arisel
Tuosta voisi olla kateellinen..Jussi68 kirjoitti:http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Brilleauxarisel kirjoitti: Mulla on myös Roadrunner, mutta painoksesta ei ole hajuakaan; ostin sen muistaakseni Kalevankadulla sijainneesta divarista yhdessä Dr. Feelgoodin Down by the Jettyn kanssa joskus 80-luvulla.
Tämä herra (RIP) oli puikoissa, kun ko. bändi esiintyi Kaivohuoneella joskus... ööö, en muista - olisiko ollut ihan 90-luvun
alkua? Paikalla ei ollut varmaankaan yli 50 katsojaa, mekin mentiin kaverin kanssa paikalle ihan sattumalta.
Mulla on Leen skraga, heitti sen yleisöön keikan aikana 8)
Ai, joo - tämähän on Vuodatustopic... okei, en käytä kravatteja
Katsoitko muuten Oil City Confidentialin?
-
hatey
arisel kirjoitti: Notta miks? Neula tylsyi?
Argh... ei ole mitään mammakuumetta!redhat kirjoitti:Uu mama!Jussi68 kirjoitti:Niin, siihenhän tässä ollaan ymmärtääkseni päätymässä...redhat kirjoitti:
Hateyllä? Led Zeppeliniä? Uu mama!
Lopetin levykeräilyn ja niiden kuuntelun, kun aikuistuin. Aikuiset eivät kuuntele musiikkia. Neulan tylsymisestä tuskin oli kyse, kun soittimena oli Linn Sondek LP12, äänivarsi oli Linn Ittok ja rasiana oli Linn K18, siinä oli ihan hyvä neula. Myin soittimen samoihin aikoihin kuin suurimman osan levykokoelmaanikin.
-
Jussi68
Hyvä, ehdittiin jo huolestua... kuume ei ole hyväksi, kun on pulla uunissa.hatey kirjoitti:arisel kirjoitti: Notta miks? Neula tylsyi?Argh... ei ole mitään mammakuumetta!redhat kirjoitti:Uu mama!Jussi68 kirjoitti:Niin, siihenhän tässä ollaan ymmärtääkseni päätymässä...redhat kirjoitti:
Hateyllä? Led Zeppeliniä? Uu mama!![]()
-
hatey
Vai eikö nyt ollutkaan vehnäsistä kysymys?
-
arisel
-
hatey
-
arisel
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka