Dokumentteja (doc, pdf, veikkaisin että myös kuvat eksoottisemmissa formaateissa kuten psd), kirjoja, video-tiedostoja joita laite ei tue...Hieno kirjoitti:Mitä nuo Other'sit on?![]()
Ku ilmottelee koko ajan että poista jotain..
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Auto on *jatke. Mitä kalliimpi auto, sen lyhytkasvuisempi henkilö.Tauvo kirjoitti:Kuinka pitkä on maailman pisin lyhytkasvuinen henkilö. Minulle on väitetty, että 178 cm, mutta se lienee vitsi. Tiedän sitten, kun olen kasvattanut huumorintajun.
Kenellä on maailman kallein auto? Hän on vertikaaliselta pituudeltaan maailman pisin lyhytkasvuinen henkilö, mikäli on mies.
-
Mulla on vaan itäeurooppalainen kansanauto. *Alushousut puristaa*Macco kirjoitti:Auto on *jatke. Mitä kalliimpi auto, sen lyhytkasvuisempi henkilö.Tauvo kirjoitti:Kuinka pitkä on maailman pisin lyhytkasvuinen henkilö. Minulle on väitetty, että 178 cm, mutta se lienee vitsi. Tiedän sitten, kun olen kasvattanut huumorintajun.
Kenellä on maailman kallein auto? Hän on vertikaaliselta pituudeltaan maailman pisin lyhytkasvuinen henkilö, mikäli on mies.
-
Minulla on -88 Corolla. Käytän haaremihousuja.Tauvo kirjoitti:Mulla on vaan itäeurooppalainen kansanauto. *Alushousut puristaa*Macco kirjoitti:Auto on *jatke. Mitä kalliimpi auto, sen lyhytkasvuisempi henkilö.Tauvo kirjoitti:Kuinka pitkä on maailman pisin lyhytkasvuinen henkilö. Minulle on väitetty, että 178 cm, mutta se lienee vitsi. Tiedän sitten, kun olen kasvattanut huumorintajun.
-
-
Eikä toivoakaan mahtua sivuttain oviaukosta, jos on "fiiliksissä".Macco kirjoitti:Minulla on -88 Corolla. Käytän haaremihousuja.Tauvo kirjoitti:Mulla on vaan itäeurooppalainen kansanauto. *Alushousut puristaa*Macco kirjoitti:Auto on *jatke. Mitä kalliimpi auto, sen lyhytkasvuisempi henkilö.Tauvo kirjoitti:Kuinka pitkä on maailman pisin lyhytkasvuinen henkilö. Minulle on väitetty, että 178 cm, mutta se lienee vitsi. Tiedän sitten, kun olen kasvattanut huumorintajun.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ernolla on toinen!Erño kirjoitti:Mulla ei ole käyttöautoa ollenkaan. Pitäis olla kaksi. Yksi mulle ja toinen sille.

-
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Pöh. Sulla on Jaguar.Erño kirjoitti:Mulla ei ole käyttöautoa ollenkaan. Pitäis olla kaksi. Yksi mulle ja toinen sille.
-
On, mutta en maksanut siitä penniäkään, tai centtiäkään. Eikä ole käyttöauto.Macco kirjoitti:Pöh. Sulla on Jaguar.Erño kirjoitti:Mulla ei ole käyttöautoa ollenkaan. Pitäis olla kaksi. Yksi mulle ja toinen sille.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Niin, ja minulla on iso Audi...amanita kirjoitti:Sain ihan totaalisen nauruhepulin tämän sivun jutuista, mutta ei minulla mitään kysyttävää ole, selväksihän kokohomma tuli...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
- Ylläpitäjä
Anteeksi, nauruni senkus lisääntyy...arttula kirjoitti:Niin, ja minulla on iso Audi...amanita kirjoitti:Sain ihan totaalisen nauruhepulin tämän sivun jutuista, mutta ei minulla mitään kysyttävää ole, selväksihän kokohomma tuli...![]()

-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Adelen Lada 2011
-
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viikonloppuisin, noin yhdeksältä aamuisin keittiössä häärii ilmeisesti rouvan mies, joka paiskii keittiön kaapinovia oikein kunnolla, ikään kuin jossain raivotilassa purkaakseen paineitaan (onhan se lapsiperheen elämä rankkaa) ja jos työelämässäkin on rankkaa, niin täytyyhän sitä raivoansa purkaa johonkin.
Mutta tämä naapurin juntti äijä ei varmasti tiedosta, että seinän takanakin asuu ihmisiä, mitkä ehkä pitäisi ottaakin huomioon. En pääse pahemmin hänelle keskustelemaan, kun se on sellainen hissukka, joka ajaa Toyotalla ja pappamopolla ja käy päivätöissä. Hän on ilmeisesti asunut koko lapsuuden elämänsä maaseudulla, missä naapureista ei juurikaan tarvitse välittää.
Mitenhän tämän möykkäämisen esittäisi hienovaraisesti tälle juntille, sillä tämän tyyppiset ihmiset eivät ole mistään helpoimmasta päästä dialogiassa?
Ja tämä talo on vain kolme vuotta vanha, eli on käynyt mielessäni teettää melututkimus, että täyttääkö nämä tämän talon väliseinät vaadittuja melustandardeja.
Nykyiset rakennukset tehdään niin nopealla aikataululla, tämäkin rivitaloalue valmistui vain vuodessa ja tietysti kilpailutettu halvimman mukaan. Laatua ei tehdä liian nopeasti.
Vai olisikohan paras ratkaisu noita maalaisjuntteja vastaan käydä panemassa sen vaimoa.
Onko vastaavia naapurimelukokemuksia muilla tai jopa melutason mittaamisesta mitään tietoa? Kiitos jo etukäteen.
- Salamijakk
-
- Ylläpitäjä
-
Kyllä sen kaikkein edullisimmin saa yöllä ottamalla suojatie-liikennemerkin kainaloonsa jakarilla.KunkkuJ kirjoitti:Tuskinpa vaan. Katsele lähiseudultasi joku pieni konepaja, joka käyttää tuollaista levyä ja mene kysymään sieltä. Eiköhän tuon kokoinen pala löydy melko helposti ja edullisesti.Salamijakk kirjoitti: Aika kallista metallia, jopa arvometallia, mutta luulisin että halvimmalla saisit täältä:...
- Salamijakk
-
Kiitti tiedoista, isännöitsijälle kannattaneekin ehkä soittaa.amanita kirjoitti:Ainakin asiasta voi mainita isännöitsijälle, ja vaikka sitä melutason mittaustakin pyytää., Ihan hyvä voi olla kysellä muilta naapureiltakin, josko ovat tehneet saman havainnon kuin sinä.. Minun naapurissani asui kolmen koiran kammotustrio, oli niillä emäntäkin. Jokusen vuoden kestin pikkuräksyjen haukkumista niiden havaitessa ihan mitä tahansa ääntä ihan mistä tahansa, sitten piisasi. En ollut ainoa mokomaan häiriöön raivostunut. Eräidenkin toimenpiteiden jälkeen porukka sai uhkauksen joko tehdä asialle jotain tai muuttaa pois. Muuttivat.
Nimittäin toi toinen seinänaapuri on sellainen isoääninen vanhempi nainen ja sen suuremmat puheet kyllä kuuluvat aivan meillekin asti, vaikka niitä ei olisi tarkoitettukaan meille kuuluvaksi (asuu yksin).
Ja tämä junttimies on ostanut tietystikin päätyasunnon, tietoisena aavistaen pelossa joutuvan kohtaamaan nämä urbaanit ääniongelmat ja päädyssähän heillä on tietysti makuuhuoneet. Muuttais maalle, jos ei sopeudu.
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mulla on Focus.arttula kirjoitti:Niin, ja minulla on iso Audi...amanita kirjoitti:Sain ihan totaalisen nauruhepulin tämän sivun jutuista, mutta ei minulla mitään kysyttävää ole, selväksihän kokohomma tuli...![]()
Semmonen kivan värinen, ninkon kojelaudalla istuvan Barbien™ mekko
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tuo maalaisjuntti särähti korvaani pahasti. Ei ne sen juntimpia ole kuin kaupunkilaiset, mutta asiaan. Kaupungissa asuessani vastaavia tapauksia oli. Päätyasunnossa oli vastaava pariskunta lapsineen. Noh. Jossai vaiheessa ne sitten poistuivat talosta. Aina siinä päätyasunnossa oli ongelmaa. Taloon muuttaessa siellä naapurin ukkeli kuunteli virsiä täysillä. Sen jälkeen tuli nuoripari joka harjoitteli lemmentaitoja ja se huuto kuului selvästi.Salamijakk kirjoitti: Vai olisikohan paras ratkaisu noita maalaisjuntteja vastaan käydä panemassa sen vaimoa. Onko vastaavia naapurimelukokemuksia muilla tai jopa melutason mittaamisesta mitään tietoa? Kiitos jo etukäteen.
En suosittele sen vaimon panemista, koska pian huomaat asian olevan päin vastoin. Se naapurin vaimo tulee pian teille kylään ja siinä on omalle vaimolle selittämistä. Yhtiökokouksessa kannattaa asiasta puhua. Voit myös jättää viestin postilaatikkoon, että meluhaittaa esiintyy. Muuten, Asutko vuokralla? Silloin tilanne voikin olla hankalampi. Isännöitsijälle kannattaa kuitenkin aina mainita asiasta.
-
Siitä vaimon panemisesta?M.P.T kirjoitti:En suosittele sen vaimon panemista, koska pian huomaat asian olevan päin vastoin. Se naapurin vaimo tulee pian teille kylään ja siinä on omalle vaimolle selittämistä. Yhtiökokouksessa kannattaa asiasta puhua.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka