En yhtään ihmettele, kun tuollaisesta häiriköstä on kysymys.iPadi kirjoitti:... opettaja on eristänyt mut takapulpettiin eikä hän näe mitä täällä touhuan 8)
Limudisko
-
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Matematiikan ja fysiikan tunnit muuten ovat niitä ainoita jolloin ei kannattaisi homputella vaan seurata opetusta. Muista tunneista nyt ei ole niin väliä vaikka jäisi kotiin nukkumaan.iPadi kirjoitti:On se kivaa homputtaa fysiikan tunnilla kun opettaja on eristänyt mut takapulpettiin eikä hän näe mitä täällä touhuan 8)
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Se olisi jo pöllinyt kännykkäni jos olisi huomannut.jjpeltola kirjoitti:Niinhän sä luulet.iPadi kirjoitti:On se kivaa homputtaa fysiikan tunnilla kun opettaja on eristänyt mut takapulpettiin eikä hän näe mitä täällä touhuan 8)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sanos muuta! Minäkin seurasin ahkerasti opetusta. Enkä lintsannut, eikä minua erotettu koskaan. Siksi minusta tulikin paljon viisaampi ja menestyneempi kuin sinusta.hatey kirjoitti:^Ihme moraalittomuutta havaittavissa nykynuorissa. Toista oli silloin kun minä olin nuori. Seurasin ahkerasti opetusta, silloin kun en lintsannut tai ollut erotettu.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Olen samaa mieltä teidän vanhempien kanssa. Voi tätä nyky moraalittomuutta ja nuorison typeryyttä!KunkkuJ kirjoitti:Sanos muuta! Minäkin seurasin ahkerasti opetusta. Enkä lintsannut, eikä minua erotettu koskaan. Siksi minusta tulikin paljon viisaampi ja menestyneempi kuin sinusta.hatey kirjoitti:^Ihme moraalittomuutta havaittavissa nykynuorissa. Toista oli silloin kun minä olin nuori. Seurasin ahkerasti opetusta, silloin kun en lintsannut tai ollut erotettu.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ennen ei uskallettu lintsata ja se oli siihen syynä. Ylä-asteella alkoi joillakin olemaan asenneongelmia, mutta osa sai silti kunniallisen työn ja muutama makaa tuolla mullan alla. Vastahan julkaistiin tutkimus, että koulunsa keskeyttäneistä tulee rikollisia 5krt todennäköisemmin kuin koulunsa käyneistä. Eipä sitä tullut lintsattua amiksessakaan saati muutenkaan.KunkkuJ kirjoitti:Sanos muuta! Minäkin seurasin ahkerasti opetusta. Enkä lintsannut, eikä minua erotettu koskaan. Siksi minusta tulikin paljon viisaampi ja menestyneempi kuin sinusta.hatey kirjoitti:^Ihme moraalittomuutta havaittavissa nykynuorissa. Toista oli silloin kun minä olin nuori. Seurasin ahkerasti opetusta, silloin kun en lintsannut tai ollut erotettu.
-
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mitä?iPadi kirjoitti:Huomenna TET

-
Koulun siivoojien orjiksi. Ei saatu ite valita paikkaa.tuomaril kirjoitti:Mitä?iPadi kirjoitti:Huomenna TETMihis meet?
-
Hahhhhhaaahah!iPadi kirjoitti:Koulun siivoojien orjiksi. Ei saatu ite valita paikkaa.tuomaril kirjoitti:Mitä?iPadi kirjoitti:Huomenna TETMihis meet?
Taasko sinä Homputat kesken oppitunnin?
-
Eentuomaril kirjoitti:Hahhhhhaaahah!iPadi kirjoitti:Koulun siivoojien orjiksi. Ei saatu ite valita paikkaa.tuomaril kirjoitti:Mitä?iPadi kirjoitti:Huomenna TETMihis meet?
Taasko sinä Homputat kesken oppitunnin?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-

-

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sekoilit kuppikokojen kanssa?tuomaril kirjoitti:Mitäs kettua! En saanut kaikki rukseja parhainpaan TET-todistuksessa! Viimeksi sain!![]()
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Täytyy olla todella paska jos ei saa parasta TET-todisutusta.tuomaril kirjoitti:Mitäs kettua! En saanut kaikki rukseja parhainpaan TET-todistuksessa! Viimeksi sain!![]()
-
Sitä pitää työmaailmassa tehdä kuulemma ihan töitä, saadakseen hyvät arvostelut. Lonnimalla ei saa.tuomaril kirjoitti:Mitäs kettua! En saanut kaikki rukseja parhainpaan TET-todistuksessa! Viimeksi sain!![]()
(Mistäs minä tietäisin, näin olen kuullut)
-
Tein sen vain 1 kerran. Tänään. Yksi vanha nainen tuli kysymään missä on jotain tiettyä kokoa. Nevoin sitä kysymään joltain muulta.Kain kirjoitti:Sekoilit kuppikokojen kanssa?tuomaril kirjoitti:Mitäs kettua! En saanut kaikki rukseja parhainpaan TET-todistuksessa! Viimeksi sain!![]()
-
Viime TET:stä sain erinomaisen todistuksen vaikken tehnyt siellä paljoa mitään.hatey kirjoitti:Sitä pitää työmaailmassa tehdä kuulemma ihan töitä, saadakseen hyvät arvostelut. Lonnimalla ei saa.tuomaril kirjoitti:Mitäs kettua! En saanut kaikki rukseja parhainpaan TET-todistuksessa! Viimeksi sain!![]()
(Mistäs minä tietäisin, näin olen kuullut)
-
-
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Useampia tettiläisiä/harjoittelijoita arvostelleena täytyy sanoa, että aika harvalle on tullut täysiä pisteitä annettua..Mailia kirjoitti:Täytyy olla todella paska jos ei saa parasta TET-todisutusta.tuomaril kirjoitti:Mitäs kettua! En saanut kaikki rukseja parhainpaan TET-todistuksessa! Viimeksi sain!![]()
-
Olin Sotkassa.hatey kirjoitti:^Olit siis edellisen kerran jossain Soneran asiakaspalvelussa?
-
Sama asia.tuomaril kirjoitti:Olin Sotkassa.hatey kirjoitti:^Olit siis edellisen kerran jossain Soneran asiakaspalvelussa?
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Eli kasasit tuolista sängyn ja (t)orkuit loppuviikon siinä?tuomaril kirjoitti:Olin Sotkassa.hatey kirjoitti:^Olit siis edellisen kerran jossain Soneran asiakaspalvelussa?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka