Mutta ABC:lta saa hyviä hampurilaisia, Lukoililta ei saa, eikä Lukoililta tankata ihan periaatteesta.Tauvo kirjoitti:Teknisesti kyllä sen sijainti on minunkin mielestäni Multavierunkadulla, mutta jostain syystä monet käyttävät Yliopistonkatua Murhapierun sijaan.Maza kirjoitti:Tämä on hehkutuksen paikka. Ei tule ABC!-asemalla kukaan tankkaamaan. (Eikös se Teboil ole muuten Multavierunkadulla?)Tauvo kirjoitti:Turussa Yliopistonkadun Teboilissa tuli kauppias tankkaamaan autoani --Toisaalta se rakennus, jossa tuo loistava palveluasema on, jatkuu Yliopistonkadun puolelle. Viimeksi kun tankkautin autoni siellä, pyysi edellinen asiakas polttimon vaihtamista Fiat Stiloon ja sekin tuntui onnistuvan. Jälleen kerran, yittäkää samaa S-etukortillanne ABC:llä...
Hehkutustopic 2
-
Re: Hehkutustopick 2
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulla yrityskortti, jolla tankkaa Trustivapaata Bensiiniä. Muita en edes harkinnut 8) .hatey kirjoitti: Mutta ABC:lta saa hyviä hampurilaisia, Lukoililta ei saa, eikä Lukoililta tankata ihan periaatteesta.
Edit: Hampurilaisen lisäksi ABC!:ltä saa ruokamyrkytyksen. Minä sain viime talvena, todennäköisesti huonosti kypsennetystä kanasta.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Hyi, ryssäbensaa...Tauvo kirjoitti:Minulla yrityskortti, jolla tankkaa Trustivapaata Bensiiniä. Muita en edes harkinnut 8) .hatey kirjoitti: Mutta ABC:lta saa hyviä hampurilaisia, Lukoililta ei saa, eikä Lukoililta tankata ihan periaatteesta.
Edit: Hampurilaisen lisäksi ABC!:ltä saa ruokamyrkytyksen. Minä sain viime talvena, todennäköisesti huonosti kypsennetystä kanasta.

-
Ruskilöpö on hienompaa kuin Amerikkalaisten sotabensa. Venäläiset pyytävät kauniisti tsetseeneiltä öljyä, jota he kiltteinä naapureina heille toimittavat?hatey kirjoitti:Hyi, ryssäbensaa...Tauvo kirjoitti:Minulla yrityskortti, jolla tankkaa Trustivapaata Bensiiniä. Muita en edes harkinnut 8) .hatey kirjoitti: Mutta ABC:lta saa hyviä hampurilaisia, Lukoililta ei saa, eikä Lukoililta tankata ihan periaatteesta.

Eli eikös se ole yhtä likaista jokaisesta maailman kolkasta?
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Se on virolaista pirtua, tekee sokeeksi...Macco kirjoitti:Nesteen korruptiobensa on puhtaampaa, kun siinä on enemmän etanolia.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Eien »
5th Gen iPod 60GB
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minä tankkaan hyvin vähän, mutta silloinkaan en tankkaa ABC!:llä, siihen on syvät syyt. Mutta yksi lisää voisi olla törkeän ruma logo. St1-asemaa voisin sitä vastoin peräti suosia sen upean tunnuksen takia. Jos Turussa olisi Gulf, voisin käydä siellä.Macco kirjoitti:Minä jättäisin periaatteen vuoksi tankkaamatta ABC:llä, Teboililla ja Nesteellä. Stonella tai SEO:lla en tankkaa.
-
Kuinkas ollakaan....Maza kirjoitti: St1-asemaa voisin sitä vastoin peräti suosia sen upean tunnuksen takia.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Ilmari123 »
Hahaa, mäkin pääsin 8)iDock kirjoitti:Pääsimpäs kotia koulusta ennen koulun virallista loppumista
-
Sillälailla, voi tätä makeaa elämää. 8)
-
Nyt äkkiä tilaamaan M9 ennen kuin törsäät ne...hatey kirjoitti:Kappas, tänään tuli postia ex-työnantajalta. Firma taipui korkeimman oikeuden edessä ja maksaa nyt minulle rahaa korkoineen.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Etkö kehtaa ostaa sellaista kaupasta itse? Nykyään niitä saa jo kuulemma City Marketistakin, siltä samalta osastolta jossa on preservatiivit.Mailia kirjoitti:Kyllä, se on sitten viikonloppu ja tilaamani esinekkin on ilmeisesti postitettu minulle.
-
Aisiismitänytsiismissänytwhat?Tauvo kirjoitti:Etkö kehtaa ostaa sellaista kaupasta itse? Nykyään niitä saa jo kuulemma City Marketistakin, siltä samalta osastolta jossa on preservatiivit.Mailia kirjoitti:Kyllä, se on sitten viikonloppu ja tilaamani esinekkin on ilmeisesti postitettu minulle.
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Mainitaan nyt vielä, että nimenomaan käyttämättömät preservatiivit.Tauvo kirjoitti:Etkö kehtaa ostaa sellaista kaupasta itse? Nykyään niitä saa jo kuulemma City Marketistakin, siltä samalta osastolta jossa on preservatiivit.Mailia kirjoitti:Kyllä, se on sitten viikonloppu ja tilaamani esinekkin on ilmeisesti postitettu minulle.
-
Käytetyt on sitten kerättävissä ilmaiseksi parkkipaikalta sunnuntaina aamulla ennen klo 9:00.iCook kirjoitti:Mainitaan nyt vielä, että nimenomaan käyttämättömät preservatiivit.Tauvo kirjoitti:Etkö kehtaa ostaa sellaista kaupasta itse? Nykyään niitä saa jo kuulemma City Marketistakin, siltä samalta osastolta jossa on preservatiivit.Mailia kirjoitti:Kyllä, se on sitten viikonloppu ja tilaamani esinekkin on ilmeisesti postitettu minulle.
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Jos talous on kovin tiukilla niin tuo on kyllä tarjous, jonka perässä on jo kannattavaa juosta.Tauvo kirjoitti:Käytetyt on sitten kerättävissä ilmaiseksi parkkipaikalta sunnuntaina aamulla ennen klo 9:00.iCook kirjoitti:Mainitaan nyt vielä, että nimenomaan käyttämättömät preservatiivit.Tauvo kirjoitti:Etkö kehtaa ostaa sellaista kaupasta itse? Nykyään niitä saa jo kuulemma City Marketistakin, siltä samalta osastolta jossa on preservatiivit.Mailia kirjoitti:Kyllä, se on sitten viikonloppu ja tilaamani esinekkin on ilmeisesti postitettu minulle.
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Hieano homma!hatey kirjoitti:Kappas, tänään tuli postia ex-työnantajalta. Firma taipui korkeimman oikeuden edessä ja maksaa nyt minulle rahaa korkoineen.
-
Viesti Kirjoittaja Jone »

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka