Kävin "tykkäämässä" tosta.Mulvio kirjoitti:Vähäiset jäsenet selittää se, että on näköjään eilen avattu...Mulvio kirjoitti:Onko tämä Applen virallinen Facebook -sivu?
http://www.facebook.com/ApplesOfficialPage
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kävin "tykkäämässä" tosta.Mulvio kirjoitti:Vähäiset jäsenet selittää se, että on näköjään eilen avattu...Mulvio kirjoitti:Onko tämä Applen virallinen Facebook -sivu?
http://www.facebook.com/ApplesOfficialPage
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Oisko tästä apua?henkkaize kirjoitti:Mitä eroa on mekaanisella ja optisella kuvanvakaimella?
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Elisiis tuo sähköinen on sama kuin mekaaninen?TR8 kirjoitti:Oisko tästä apua?henkkaize kirjoitti:Mitä eroa on mekaanisella ja optisella kuvanvakaimella?
http://www.digivideo.fi/wiki/index.php/Kuvanvakain
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Öööö.. ei ole, vaikka molemmat toimiikin loppujen lopuksi sähköllä. Mekaanisessa on liikkuvaa mekaniikkaa (optiikkablokki tai kenno, tai molemmat), optinen vaan rajaa kuvasta "sähköisesti" sellaisen alueen, että vaikuttaa että kuva pysyyy paikallaan.henkkaize kirjoitti:Elisiis tuo sähköinen on sama kuin mekaaninen?
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Näin itse ainakin käsitinhenkkaize kirjoitti:Elisiis tuo sähköinen on sama kuin mekaaninen?TR8 kirjoitti:Oisko tästä apua?henkkaize kirjoitti:Mitä eroa on mekaanisella ja optisella kuvanvakaimella?
http://www.digivideo.fi/wiki/index.php/Kuvanvakain![]()
Kiitän!
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Jaajaa, kumpi parempi, optinen vai mekaaninen?tosikko kirjoitti:Öööö.. ei ole, vaikka molemmat toimiikin loppujen lopuksi sähköllä. Mekaanisessa on liikkuvaa mekaniikkaa (optiikkablokki tai kenno, tai molemmat), optinen vaan rajaa kuvasta "sähköisesti" sellaisen alueen, että vaikuttaa että kuva pysyyy paikallaan.henkkaize kirjoitti:Elisiis tuo sähköinen on sama kuin mekaaninen?
edit: eikä ku optinen on siis eri kuin mekaaninen, sähköinen lienee hieman väärä termi
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Eikös se oikea, jossa linssit lilluvat nesteen vaimentamina, ole parempi. Itse tosin käytän jalustaa jos rajoilla mennään. Mutta liikkuvaa kuvaa en olekaan iPhonea kummemmilla kuvannut.henkkaize kirjoitti:Jaajaa, kumpi parempi, optinen vai mekaaninen?tosikko kirjoitti:Öööö.. ei ole, vaikka molemmat toimiikin loppujen lopuksi sähköllä. Mekaanisessa on liikkuvaa mekaniikkaa (optiikkablokki tai kenno, tai molemmat), optinen vaan rajaa kuvasta "sähköisesti" sellaisen alueen, että vaikuttaa että kuva pysyyy paikallaan.henkkaize kirjoitti:Elisiis tuo sähköinen on sama kuin mekaaninen?
edit: eikä ku optinen on siis eri kuin mekaaninen, sähköinen lienee hieman väärä termi
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mmmmmm...amanita kirjoitti:Onko tämä hieno laite? Kuvattu Helsinki-Vantaan elektroniikkakaupassa iPhonella.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Myös se M9-P malli on hieno. Siinä on eleganttina yksityiskohtana jätetty punainen täplä ja mallimerkintä pois ja kameran yllä on hienolla kaunokirjoituksella kameran merkki. Myönnän, että asialla ei ole paljoa valokuvaamisen kanssa tekemistä, mutta jos nyt tuonkin verran aikoo runkoon laittaa rahaa, on ihan ok jos on valinnan varaa myös laitteen ulkonäössä.hatey kirjoitti:Osta mulle kans, jos Tauvollekin ostat.
Viesti Kirjoittaja kurkinen »
amanita kirjoitti:Onko tämä hieno laite? Kuvattu Helsinki-Vantaan elektroniikkakaupassa iPhonella.
Joku kamera
Viesti Kirjoittaja amanita »
No enkä osta, meidän Leica-kerhoa vain ajattelin ilahduttaa kuvalla, jos vaikka olisi ollut jokin harvinaisuuskin. Eipä sitten ollutkaan. Tuo oli tosi kookas kuvatin, sitä ihmettelin.Tauvo kirjoitti:Mmmmmm...amanita kirjoitti:Onko tämä hieno laite? Kuvattu Helsinki-Vantaan elektroniikkakaupassa iPhonella.
Osta pois, on hieno.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ehdin jo ilahtua, että ostat sen minulle tuliaiseksi, mutta ei...amanita kirjoitti: No enkä osta, meidän Leica-kerhoa vain ajattelin ilahduttaa kuvalla, jos vaikka olisi ollut jokin harvinaisuuskin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Et sinä tietenkään sitä saa, se tulee Tauvolle ja minulle.KunkkuJ kirjoitti:Ehdin jo ilahtua, että ostat sen minulle tuliaiseksi, mutta ei...amanita kirjoitti: No enkä osta, meidän Leica-kerhoa vain ajattelin ilahduttaa kuvalla, jos vaikka olisi ollut jokin harvinaisuuskin.
Viesti Kirjoittaja kurkinen »
amanita kirjoitti:Kurkiselle tuosta "päähenkilöstä", kamerasta, jotta otin tarkoituksella kokonaisuudesta kuvan, tulivat kaikki tiedot saman tien nähtäväksi. Joku tyyppi sen lasistandin takana ihmetteli muuta putiikin tarjontaa, joten en käynyt hätistelemäänkään.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Se P-malli taitaa olla tonnin kalliimpi. Halvempaa on peittää punainen täplä mustalakalla.Tauvo kirjoitti: Myös se M9-P malli on hieno. Siinä on eleganttina yksityiskohtana jätetty punainen täplä ja mallimerkintä pois ja kameran yllä on hienolla kaunokirjoituksella kameran merkki. Myönnän, että asialla ei ole paljoa valokuvaamisen kanssa tekemistä, mutta jos nyt tuonkin verran aikoo runkoon laittaa rahaa, on ihan ok jos on valinnan varaa myös laitteen ulkonäössä.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
olen muutamasta firmasta jo kysellyt, mutta ei ole tarjolla oikein mitään. Urakalla olen ollut aina välillä töissä ja niillä voi hyvänä päivänä nostaa ansioita. Itse kun olen vielä vaihtanut työpistettä konsernin sisällä 4krt tämän vuoden puolella. Palkkaus muuttuu sitä mukaa. Raksalla olen ollut apupoikana monesti (omat projekrit) joten mielikuvaa on hommasta.kerabit kirjoitti:^^ Edelleen neuvon menemään rakennus töihin itsellä on jo 30K € ylitetty ja työpäiviä on pulkassa 94+8 viikkoa sairaslomaa.Bitumieristäjäksi ei ole mitään kouluja vaan työhön opetellaan tekemällä vanhemman eristäjän opissa.Ja pääkaupunkiseudulla kaikki työ on pääasiassa urakkaa.Ja saa viikonloput+ yöt levätä. 2 vaihtoehto voisi olla joku kartanon rouva leski........
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Miten hitossa tuollasia liksoja voi saada raksahommilla? Tuosta kun laskee tuntiliksan niin...kerabit kirjoitti:Paljon muuten keskiarvolla veikkaisit tulevan 48-60h viikkotunneilla sinun puljussasi? Pyynnöistä huolimatta laitan vielä notta keskimäärin laskeskelin tommoista 5870€. Paa meiliä mulle jos tulee jotain ajatuksia ni ei hermostuteta noita aatelisia.