Meinaatko, että kameravalmistaja tekisi hyviä printtereitä?KunkkuJ kirjoitti:Passikuvia täytyy hankkia, tarvii uuden passin, että saa pitkän viisumin Vennäille. Pyytävät vaan niistä kuvista niin paljon, että ajattelin säästää ja tulostaa itse. Koska kuvien pitää kuulemma olla hyvälaatuisia, päätin ostaa uuden tulostimen. Ajattelin, että tuo Canonin Pixma Pro 9500 Mark 2 voisi olla sopiva. Kyllä taas tulee säästettyä, kun ei tarvitse maksaa niistä passikuvista mitään!
Seuraava hankintasi?
-
Re: Seuraava hankintasi?
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No luulisi sen kameranvalmistajan ymmärtävän kuvan tulostamisenkin päälle jotakin? Vai osaisitko sinä ehdottaa jotakin muuta laitetta? Tärkeintähän tässä ei ole laitemerkki, vaan se, että saan ne passikuvat halvalla.Maza kirjoitti:Meinaatko, että kameravalmistaja tekisi hyviä printtereitä?
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Canonhan on printterinvalmistaja ja toiseksi vasta kameravalmistaja.Maza kirjoitti:Meinaatko, että kameravalmistaja tekisi hyviä printtereitä?KunkkuJ kirjoitti:Passikuvia täytyy hankkia, tarvii uuden passin, että saa pitkän viisumin Vennäille. Pyytävät vaan niistä kuvista niin paljon, että ajattelin säästää ja tulostaa itse. Koska kuvien pitää kuulemma olla hyvälaatuisia, päätin ostaa uuden tulostimen. Ajattelin, että tuo Canonin Pixma Pro 9500 Mark 2 voisi olla sopiva. Kyllä taas tulee säästettyä, kun ei tarvitse maksaa niistä passikuvista mitään!
-
KYSYTTIINKÖ SINULTA JOTAKIN?Mailia kirjoitti:Canonhan on printterinvalmistaja ja toiseksi vasta kameravalmistaja.

-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
KunkkuJ kirjoitti:KYSYTTIINKÖ SINULTA JOTAKIN?Mailia kirjoitti:Canonhan on printterinvalmistaja ja toiseksi vasta kameravalmistaja.Mene nyt vaan leikkimään, vaikka poneilla.
-
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Ymmärtää se, aina venkuloidaan tuon laajan tuotevalikoiman takia, mielestäni turha kortti. Tai sitten Apple on vaikka näyttöjen valmistaja, ja kaikki muut tuotteet on kuraa ja vasemmalla kädellä tehtyjä.KunkkuJ kirjoitti:No luulisi sen kameranvalmistajan ymmärtävän kuvan tulostamisenkin päälle jotakin? Vai osaisitko sinä ehdottaa jotakin muuta laitetta? Tärkeintähän tässä ei ole laitemerkki, vaan se, että saan ne passikuvat halvalla.Maza kirjoitti:Meinaatko, että kameravalmistaja tekisi hyviä printtereitä?
Porschekin valmisti ennen traktoreita ja lentokoneiden mottoreita, ja edelleen tekee kelloja, aurinkolaseja, yms. matkalaukkuja.
Mutta kyllä taitaa KunkkuJ tehtailla aikas paljon passikuvia, on meinaan siinä määrin arvokas tuo tulostin.
Mä kierrätin aktiiviaikoina hissilippujen sun muiden kuvallisten henkilökorttien kuvat raksimalla laminaatin reunoista auki.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kun nyt ollaan "Seuraava hankintasi?"-ketjussa, niin pitäisikö tästä vetää jotain johtopäätöksiä?KunkkuJ kirjoitti:Minä niin rakastan tuota Mailiaa...
-
Semmostahan se on elämä nykyään, että passikuvia tarvii yhtenään. Nyt pitäisi hankkia uusi passi, sitten viisumi Venäjälle. Ajokortti menee uusiksi 2028. Kansainvälinen ajokortti tarvii kuvan sekin. Montakos tuosta jo tulee? Äkkiä se tulostin itsensä maksaa, kun ei tarvitse joka kerta lähteä kylille kuvauttamaan itseään.Rauno Repomies kirjoitti:Mutta kyllä taitaa KunkkuJ tehtailla aikas paljon passikuvia, on meinaan siinä määrin arvokas tuo tulostin.
Kyllä varmaan, mutta millaisia? Että minä olen luvannut tulostaa Mailiallekin passikuvan?Macco kirjoitti:Kun nyt ollaan "Seuraava hankintasi?"-ketjussa, niin pitäisikö tästä vetää jotain johtopäätöksiä?KunkkuJ kirjoitti:Minä niin rakastan tuota Mailiaa...
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä mielsin ukkelin painuvan rajan taakse Svetlanoita vikittelemään, kun ei ole saanut kotomaan laatuun huomionsa kiinnittäviltä naarailta kuin huvittuneen katseen.Macco kirjoitti:Kun nyt ollaan "Seuraava hankintasi?"-ketjussa, niin pitäisikö tästä vetää jotain johtopäätöksiä?KunkkuJ kirjoitti:Minä niin rakastan tuota Mailiaa...
Oma seuraava hankintani AP Express vanhemman tilalle ja samanlaisen kaveriksi. Pääsee kotona kaikkialta sähäkämmin Homppuukin.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja mluhtala »

-
Kyllä ihmisiä pakotetaan tänä päivänä epäinhimillisiin asioihinmluhtala kirjoitti:Jakkupuku työpaikan pakottamana.

-
Vastapainoksi sujautan apinatossut jalkaan aina kun istuudun työpöytäni ääreen...Macco kirjoitti:Kyllä ihmisiä pakotetaan tänä päivänä epäinhimillisiin asioihinmluhtala kirjoitti:Jakkupuku työpaikan pakottamana.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Alkaa kuulostaa ihan respa-apinalta.mluhtala kirjoitti:Vastapainoksi sujautan apinatossut jalkaan aina kun istuudun työpöytäni ääreen...Macco kirjoitti:Kyllä ihmisiä pakotetaan tänä päivänä epäinhimillisiin asioihinmluhtala kirjoitti:Jakkupuku työpaikan pakottamana.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Mikä se o?Erño kirjoitti:Alkaa kuulostaa ihan respa-apinalta.mluhtala kirjoitti:Vastapainoksi sujautan apinatossut jalkaan aina kun istuudun työpöytäni ääreen...Macco kirjoitti:Kyllä ihmisiä pakotetaan tänä päivänä epäinhimillisiin asioihinmluhtala kirjoitti:Jakkupuku työpaikan pakottamana.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Niitä löytyy monista isoista yrityksistä, läheltä pääsisäänkäyntiä, semmosen palvelutiskin takaa. Ne ovat aina tekevinään jotain tärkeää ja soheltavat joka suuntaan yhtä aikaa. Yleensä lähes ammattimaisia asiakaspalvelijoita.mluhtala kirjoitti:Mikä se o?Erño kirjoitti:...
Alkaa kuulostaa ihan respa-apinalta.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
-
Mulla on selvästikin mennyt jotain ohi. Mutta apinatossut multa kyllä löytyy ihan oikeasti kaapista.Macco kirjoitti:Apinatossut voivat kyllä viitata myös digibokseilla työskenteleviin photoshoppajiin. Niinkus minuun.

-
Juu niin onmluhtala kirjoitti:Mulla on selvästikin mennyt jotain ohi. Mutta apinatossut multa kyllä löytyy ihan oikeasti kaapista.Macco kirjoitti:Apinatossut voivat kyllä viitata myös digibokseilla työskenteleviin photoshoppajiin. Niinkus minuun.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Sitten oli vielä se fakta, jonka mukaan parrakas ihminen olisi orja...Macco kirjoitti:Juu niin onmluhtala kirjoitti:Mulla on selvästikin mennyt jotain ohi. Mutta apinatossut multa kyllä löytyy ihan oikeasti kaapista.Macco kirjoitti:Apinatossut voivat kyllä viitata myös digibokseilla työskenteleviin photoshoppajiin. Niinkus minuun.Ole onnellinen...

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mites nyt? Otin photoshop keikan vastaan, jonka aion tehdä digiboxilla. Pitäiskö mun nyt hankkia apinatossut bvai banaaneja?Tauvo kirjoitti:Sitten oli vielä se fakta, jonka mukaan parrakas ihminen olisi orja...Macco kirjoitti:Juu niin onmluhtala kirjoitti:Mulla on selvästikin mennyt jotain ohi. Mutta apinatossut multa kyllä löytyy ihan oikeasti kaapista.Macco kirjoitti:Apinatossut voivat kyllä viitata myös digibokseilla työskenteleviin photoshoppajiin. Niinkus minuun.Ole onnellinen...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Ei kun ostaa Sony Vaio ja tulla tänne kuukaudeksi selittämään, miksi kukaan ei pystynyt toimittamaan sinulla Maccia riittävän nopeasti.hatey kirjoitti:Mites nyt? Otin photoshop keikan vastaan, jonka aion tehdä digiboxilla. Pitäiskö mun nyt hankkia apinatossut bvai banaaneja?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minulla on matalakorkoisia kivoja läpsykkäitä nipullinen, joten tuo sara ei kaipaa päivitystä, sen sijaan taidan hankkia Magic Trackpadin seuraavalta jenkkireissulta, eli aika pian.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Ei varvaspäässä, vaan koko jalkaosa on apinaa. Tuossahan sellaiset olis. 60 dollaria parilta.amanita kirjoitti:Eivät kai ne ole semmoiset, joissa varvaspäässä on ...apina?

-
Tämmöttis:amanita kirjoitti:Apinatossut? En ole kuunaan kuullut. Eivät kai ne ole semmoiset, joissa varvaspäässä on ...apina? Vai tarkoittaako se sitä että sieltä sisäänmenoaukosta tunkee tossuun apina?

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka