Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Oli tullu.Tauvo kirjoitti:Onkohan lehti tullut jo?
-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Taidat pyöriä rahoissa, koska autossa tankin täyteen saaminen vaatii jo tilipäivän. 1.38€/litra x 80litran tankki = 110€, mutta tankin pohjalla on muutama litra. Silti se 100€ heilahtaa, että saa edes jotain elettä viisariin. 20€ ei nouse edes vielä punaisen yli.hatey kirjoitti:Yritin tankata autoon enämpi bensaa, kuin tankkiin mahtuu. Ei se ylinmääräinen mahdu sinne, se valuu jostain ylivuotoputkesta ulos.![]()
Ja nyt puhuitte dieselistä. Mulla on bensa
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Syy: Lainaus kuntoon
Adelen Lada 2011
-
Jamac kirjoitti:Oli tullu.Tauvo kirjoitti:Onkohan lehti tullut jo?
Joo...kerabit kirjoitti:juu oli kans
Muttei siinä oikein ollut mitään luettavaa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Edit: Taidan soittaa ja pyytää paremman tilalle.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
hitsinpitsi, minäkin joudun tuota nykyisin pohtimaan, kun postilaatikon kannen liiketunnistimen lähettimestä on paristo lopussa, eikä voi keittiössä olevasta vastaanottimesta vilkaista onko posti jo tullut vai ei. Täytyisin hankkia uusi, mutta saatavuus on aika huono. -> http://postin.de/Tauvo kirjoitti:Onkohan lehti tullut jo?
-
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »
Mähän siis seurustelen Nörtin kanssa. Hää ei siedä, tykkää eikä pidä Applesta. Laitteissa on hyviä ja huonoja, sekä huonompia puolia hänen mielestään vaikka paljo käytteleeki mun MBtä, iPadi2:sta ja Nelosta. Joka käyttökerralla kuitenni on narinaa, tai ainaki ennen oli. Nyt ei oo tainnu hetkeen narista läheskää aina. Tälleen ku tarkemmin asiaa mietin.
Kävi sitten toissapäivänä extempore katsomassa liikkeessä uusinta Nokialaista. Myyjähän sit heti iski päälle myyntipuheet ja muut. Miäs ei ollu ihan varma ottasko, ja mä sit heitin tapani mukaan vitsillä, jotta "Ota omena". Myyjähän siinä sit alko hehkuttamaan iPhonea ja tarrrjous, tarrrjous ja tarrrjous. Laittelivat sitten kimpassa paperille kummanki luurin hintoja ja muuta. Mua säälitti myyjäparka, koska olin varma että miäs ei vaan kohteliaisuuttaan saa sanotuksi että iPhone ei kiinnosta vaan myyjä takertui liikaa mun heittoon.
Eilen se katteli Applen sivuja, mutta siinä nyt ei ole mitään uutta. Puhu myös HTCstä.
Tänään sitten marssi liikkeeseen mun kera, ja mä olin vielä jonossakin varma että tiskillä sanoo Nokian koska oon nyt parisen vuotta kuunnellu tuon Appleänkyröintiä ja jotta ei ikinä. Paitsi ehkä kone. Kyllähä toi iPhonesta puhui eilen ja tänä aamuna, mutta ei siinäkää mitää uutta ollu sinänsä.
Nyt tuolla sit on valkea nelonen. Ja isompi ku mulla!!! (minkä takia haistatin paskat tiskillä ja myyjä repes nauramaan..)
Tässä nyt on tosiaan vähän ittellä ollu viimoset tunnit sopeutumista varsin nopeasti muuttuneeseen tilanteeseen. Samalla tässä välittelen miehelle Applekavereilta Isoja Onnitteluita uuden rakkaan johdosta.
Mä todellakin ihmettelen, MITÄ tänään tapahtui. Okei, se on edelleen Applevastainen ihminen, mutta siis kun häh?!
Herramunjee. Kohta se rekkaroituu tänne
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tuttu tunne, ainakin yli puolet mun "kavereista" ovat PC-nörttejä, ja aina kun näkevät omppulogon läppärilläni, niin alkaa hirmuinen narina ja murina.Gastropoda kirjoitti:Mie täällä kovasti ihmettelen, että mitä hittoja tässä kahden päivän sisällä tapahtui.
Mähän siis seurustelen Nörtin kanssa. Hää ei siedä, tykkää eikä pidä Applesta. Laitteissa on hyviä ja huonoja, sekä huonompia puolia hänen mielestään vaikka paljo käytteleeki mun MBtä, iPadi2:sta ja Nelosta. Joka käyttökerralla kuitenni on narinaa, tai ainaki ennen oli. Nyt ei oo tainnu hetkeen narista läheskää aina. Tälleen ku tarkemmin asiaa mietin.
Sitten, kun pyydän perusteluita narinaan, niin ovat vähän aikaa hiljaa ja sanovat Apple fanboy:ksi

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
En yhtään ihmettele. Sinulla on niin rankkaa tuo henkinen painostus, että sen alla sortuu vahvempikin mies.Anniel kirjoitti:^ Niin se munkin pc-ukko osti tossa jokin aikaa sitten iPadin...

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ja vielä muisti minut.
Sitä hämmästyksen tunnetta ei voi sanoin kuvailla.

![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »
En todellakaan kestäs, jos tuonki perustelut ois tyyliä "Nörtit netissä sanoi, että Apple on kuraa." mutta onneks sieltä tulee sentään suht hyvät perustelut, vaikka en ookkaa samaa mieltä ku iha harvoissa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mitä muuten taipumiseen tulee, niin rakas serkkunikin (joka miut johdatti tietokoneiden pariin) tänään päätyi iPhoneen. Vaimollaan on mun vanha iPhone, osti tosin nelosen hänki aika pian kun 3g S alkoi sekoilemaan puhelujen kanssa. Serkku ei tässä viime vuoden jouluna suostunut iPhoneen koskemaan ("mie en tollaseen koske") ja nykyään ihan täysin sama laite on serkulla ahkerassa kotikäytössä (eli pelaa ja surffaa) Tuossa illalla sit tuli vaimoltaan iMessage, jotta heille tulee kolmas iPhone. Totesin, että puhelinlaskut tulee pientymään..
Ihmettelen myös sitä, että mulla on nyt serkku mukaan lukien ainaki 8 kaveria, joilla on iPhonet. Naisista kaikki tykkää mustasta, koska valkea on kalpea/alaston/tyhjän näköinen ja miehissä taas kaikki kammoaa mustaa ja haluavat valkean. Eikö tän pitäs mennä vähä toistepäin?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ymmärsi vaan värin sen kosketusnäytön.Anniel kirjoitti:^ Niin se munkin pc-ukko osti tossa jokin aikaa sitten iPadin... Onnea vaan käännytyksestä!
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
3D-kosketusnäyttö toisi ihan uuden ulottuvuuden internetiin.Lare kirjoitti:Ymmärsi vaan värin sen kosketusnäytön.Anniel kirjoitti:^ Niin se munkin pc-ukko osti tossa jokin aikaa sitten iPadin... Onnea vaan käännytyksestä!
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
-
Tarkoittanet iCloudia? Minä otan sen käyttöön vasta sitten kun Apple saa ensin edes MobileMe:n toimimaan.richidi kirjoitti:Tästä päivästä lähtien olen sallinut pilven käytön.
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Kyllä pilvi toimii.Tauvo kirjoitti:Tarkoittanet iCloudia? Minä otan sen käyttöön vasta sitten kun Apple saa ensin edes MobileMe:n toimimaan.richidi kirjoitti:Tästä päivästä lähtien olen sallinut pilven käytön.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jos historia on opettanut jotain, niin sen, että Apple ei tuota palveluiden sarjaa korjaa koskaan, vaan ainoastaan vaihtaa nimeä, lopettaa toimintoja ja rajaa yhteensopivuutta vain uusimmassa raudassa ja softassa kiltisti kiinni pysyville. Onneksi nykyään sähköposti on jo jokseenkin luotettavan oloinen.Tauvo kirjoitti:Tarkoittanet iCloudia? Minä otan sen käyttöön vasta sitten kun Apple saa ensin edes MobileMe:n toimimaan.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Tämänpäivän Fingerporista.richidi kirjoitti:Tästä päivästä lähtien olen sallinut pilven käytön.
-
Painottaisin tässä sanaa jokseenkin. Minulla ei ole kuin kerran kadonnut kaikki laatikot sisältöineen koneelta. Eikä saanut luotua tiliä Mail-ohjelmaan kun se tili oli jo luotu, vaikkei sitä mistään löytynyt.mercury kirjoitti:Onneksi nykyään sähköposti on jo jokseenkin luotettavan oloinen.
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Gastropoda kirjoitti: Mähän siis seurustelen Nörtin kanssa.
Kannattaa ainakin pistää se johonkin tehokkaaseen kuntoutushoitoon, jos meinaat sen pitää. Aito nöttihän on evoluution kannalta vähän riskaapeli valinta.
Kuulostaa kyllä ihan tavanomaiselta uudemman polven homppunörtiltä.Hää ei siedä, tykkää eikä pidä Applesta.
Okei, se on edelleen Applevastainen ihminen, mutta siis kun häh?!
Edeliseen viitaten, mistäs tiedät ettei jo oliskin täällä jollain salaisella nikillä?Herramunjee. Kohta se rekkaroituu tänne

Mutta odottelehan nyt rauhassa ainakin kuukausi tai pari, ja seuraa miten asia kehittyy, ja vieläkö se parin kuukauden päästäkin räpläilee sitä iLuuriaan innokkaammin kuin sinua.
Jos se sitten päättää kirjautua homppuun, syitä voi olla kaksi. Joko toivoton nörtti kirjautuu homppuun päästäkseen myymään sen iLuurin täällä pois ja ostaakseen tilalle sen HTC:n Android-luurin, tai sitten kyseessä saattaa ollakin vielä koulutuskelpoinen yksilö. Silloin sinun tehtäväsi on huolehtia jatkokoulutuksesta ja nörttiyskuntoutuksesta.
PS.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Komiat on lapiosarvet hänellä.hatey kirjoitti:Saunassani on hirviönpää!

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka