On siellä.hatey kirjoitti:Eihän turussa ole koskaan ollut lunta.
Keltaista.
Olen nähnyt.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
On siellä.hatey kirjoitti:Eihän turussa ole koskaan ollut lunta.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kyllä täällä on joskus lunta ollut, tästä todisteena minulla on viisi hopealusikkaa hiihtokilpailuista! Sijat vaihtelevat toisesta viidenteen.hatey kirjoitti:Oon käyny 2 kertaa turun lentokentällä, toisella kerralla jopa tulin kiitotieltä platalle tankkaamaan, ja sitten äkkiä taas kaasuvipu pohjaan ja sauva syliin, ettei tartu mikään turkubakteeri. Eikäs kummallakaan kerralla ollu lunta siellä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tuon takia Tampereen kentällä olen käynyt vain kerran, ja kyllä pelotti siellä....Maza kirjoitti:Kyllä täällä on joskus lunta ollut, tästä todisteena minulla on viisi hopealusikkaa hiihtokilpailuista! Sijat vaihtelevat toisesta viidenteen.hatey kirjoitti:Oon käyny 2 kertaa turun lentokentällä, toisella kerralla jopa tulin kiitotieltä platalle tankkaamaan, ja sitten äkkiä taas kaasuvipu pohjaan ja sauva syliin, ettei tartu mikään turkubakteeri. Eikäs kummallakaan kerralla ollu lunta siellä.
Suosittelen hankkimaan sen turku-bakteerin, se saattaa kasvattaa vastustuskykyä. Tätä enemmän huolissaan kannattaa olla Tampereella riehuvasta moro-viruksesta, siihen ei ole vastalääkettä. Tiettävästä turku-bakteeri kuitenkin pitkittää oireiden alkamista.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Ei tuo mikään todiste ole. Huhun mukaan turkulaiset jakavat hiihtokilpailulusikoita kultapossukerhon jouluarpajaisten palkintona.Maza kirjoitti:Kyllä täällä on joskus lunta ollut, tästä todisteena minulla on viisi hopealusikkaa hiihtokilpailuista! Sijat vaihtelevat toisesta viidenteen.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minä kuulun SYP:n Maapallokerhoon! Tai kuuluin, silloinen Maapallokerhotäti on muuten nykyinen pankkineuvojani.Teppo Tulppu kirjoitti:Ei tuo mikään todiste ole. Huhun mukaan turkulaiset jakavat hiihtokilpailulusikoita kultapossukerhon jouluarpajaisten palkintona.Maza kirjoitti:Kyllä täällä on joskus lunta ollut, tästä todisteena minulla on viisi hopealusikkaa hiihtokilpailuista! Sijat vaihtelevat toisesta viidenteen.
Ne semmoiset lehmien eritteet pilaisivatkin hyvän sumpin.Maza kirjoitti:Jotta pitäydyttäisiin asiassa, nautin kupillisen etiopialaista Yirgacheffeä. Ilman mitään valkoista lisäainetta.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mä olisin kyllä pakannut, mutta kun mä en löytänyt sun sukkias.hatey kirjoitti:Miksei kukaan eilen pakannu mun kamppeita![]()
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minkähänlainen juttu teillä on siellä menossaTeppo Tulppu kirjoitti:Mä olisin kyllä pakannut, mutta kun mä en löytänyt sun sukkias.hatey kirjoitti:Miksei kukaan eilen pakannu mun kamppeita![]()
Erittäin salainen. Hörps.darthmother kirjoitti:Minkähänlainen juttu teillä on siellä menossa
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jos tuo mies löysi sukkansa ja pääsi matkaan, perille se tuskin tuolla maantiedolla löytää...hatey kirjoitti:Ny hirmu hässäkkä ja kohta pitää olla tien päällä menossa, yli 400 km ajo johki kummaan Joensuuhun päin. Siin o matkalla jossain Savossa Luumäki niminen paikka, jossa asuu vihainen motoristi. Pitää ajaa nopeesti ohi.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Erño kirjoitti:.. Sukatkin pitäis löytää jostain...
Hateyn ongelma tuntuu tarttuvan ja leviävän kuin sikaflunssa - Shopin valikoimaan kannattanee lisätä Homppu-sukat...?Teppo Tulppu kirjoitti:Mä olisin kyllä pakannut, mutta kun mä en löytänyt sun sukkias.hatey kirjoitti:Miksei kukaan eilen pakannu mun kamppeita![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Shoppiin pitäisi myös saada hompun oma tuoksuvalikoima, eau d'homppu, alkaen tietenkin kaksitahtibensasta.arisel kirjoitti:Shopin valikoimaan kannattanee lisätä Homppu-sukat...?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Elä nyt vallan ittees näännytä, eihän se oo kivaa jos emäntä uinahtaa* kesken illanamanita kirjoitti:Vaan nyt huokaisen syvään ja pitkään ja .....jatkan hommia.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei pelkoa uinahtamisesta, pari yötä kestää kohtuullisen kivasti valvoa vaikka melkein kokonaan, mutta tänään pitää yrittää kiskoa peitto korviin ajoissa.Anniel kirjoitti:Elä nyt vallan ittees näännytä, eihän se oo kivaa jos emäntä uinahtaa kesken illanamanita kirjoitti:Vaan nyt huokaisen syvään ja pitkään ja .....jatkan hommia.
Paljastuivatkos tässä kemuttelijat?Anniel kirjoitti:Elä nyt vallan ittees näännytä, eihän se oo kivaa jos emäntä uinahtaa* kesken illanamanita kirjoitti:Vaan nyt huokaisen syvään ja pitkään ja .....jatkan hommia.
* Ei sillä että mä näin uskoisin tapahtuvan, musta tuntuu että Ama hilluu meistä taas virkeinpänä
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Että huippukivaa porukkaa? Minä kun luulin, että sinne on tulossa homppulaisia...? Sellaisia raskassoutuisia, kapeakatseisia kaljan ryystäjiä, jotka saavat suurimman nautintonsa Macin ylistämisestä ja W:n mollaamisesta?amanita kirjoitti: Viikonloppuna tupa täynnä huippukivaa porukkaa, pitää paikkojen kiiltää ja ruoan maistua, juomaakin lienen raahannut riittävästi.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ketä sun luo on tulossa?amanita kirjoitti:Viikonloppuna tupa täynnä huippukivaa porukkaa
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kuulostaa siltä että jotain nettituttuja.Macco kirjoitti:Ketä sun luo on tulossa?amanita kirjoitti:Viikonloppuna tupa täynnä huippukivaa porukkaa