Korotetaanpa vähän panoksia: Keskiviikkona klo 04:00-17:30 duunia.Anghorn kirjoitti:Viimeinen lomapäivä. Huomenna alkaa rankalla kolmen tunnin (09-12) rutistuksella...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Korotetaanpa vähän panoksia: Keskiviikkona klo 04:00-17:30 duunia.Anghorn kirjoitti:Viimeinen lomapäivä. Huomenna alkaa rankalla kolmen tunnin (09-12) rutistuksella...
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Toi on jo aika paha. Toivottavasti on edes siistiä sisätyötä ilmastoidussa huoneessa.The raconteur kirjoitti:Korotetaanpa vähän panoksia: Keskiviikkona klo 04:00-17:30 duunia.Anghorn kirjoitti:Viimeinen lomapäivä. Huomenna alkaa rankalla kolmen tunnin (09-12) rutistuksella...
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Itse olen koko ajan henkisesti töissä.The raconteur kirjoitti:Korotetaanpa vähän panoksia: Keskiviikkona klo 04:00-17:30 duunia.Anghorn kirjoitti:Viimeinen lomapäivä. Huomenna alkaa rankalla kolmen tunnin (09-12) rutistuksella...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Hengellinen johtaja?Bashi88 kirjoitti:Itse olen koko ajan henkisesti töissä.
Viesti Kirjoittaja peco »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tähän onkelmaan on ratkaisu: käytä naapurin pyörää, muista palpa.peco kirjoitti:Pyörästä oli kumi puhki kun piti lähteä kauppaaaan
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tuo mittää vielä: Perjantaina aamulla klo 8 töihin, ja sunnuntaina klo 9 pois.The raconteur kirjoitti:Korotetaanpa vähän panoksia: Keskiviikkona klo 04:00-17:30 duunia.Anghorn kirjoitti:Viimeinen lomapäivä. Huomenna alkaa rankalla kolmen tunnin (09-12) rutistuksella...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Noita teitin työaikoja olen joskus miettinyt, että miten ihminen voi tuollaista pidempään jaksaa...arttula kirjoitti:Tuo mittää vielä: Perjantaina aamulla klo 8 töihin, ja sunnuntaina klo 9 pois.
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Olen saavuttanut ylemmän tason, jolloin henkinen minäni voi olla missä tahansa maapallolla. Mutta omani on vielä sen verran itsepäinen, ettei suostu töistä lähtemään. Ylempi taso on ajankohtainen muillekin viimeistään 2012. Luin kirjasta.Lare kirjoitti:Hengellinen johtaja?Bashi88 kirjoitti:Itse olen koko ajan henkisesti töissä.
Eipä jaksakaan, ja siksi kuollaan nuorina.Macco kirjoitti:Noita teitin työaikoja olen joskus miettinyt, että miten ihminen voi tuollaista pidempään jaksaa...arttula kirjoitti:Tuo mittää vielä: Perjantaina aamulla klo 8 töihin, ja sunnuntaina klo 9 pois.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tuli jotenkin mieleen Monty Pythonin klassinen Four Yorkshiremen -sketsi. http://www.youtube.com/watch?v=13JK5kChbRwarttula kirjoitti:Tuo mittää vielä: Perjantaina aamulla klo 8 töihin, ja sunnuntaina klo 9 pois.The raconteur kirjoitti:Korotetaanpa vähän panoksia: Keskiviikkona klo 04:00-17:30 duunia.Anghorn kirjoitti:Viimeinen lomapäivä. Huomenna alkaa rankalla kolmen tunnin (09-12) rutistuksella...
Viesti Kirjoittaja arisel »
Joo, tuo perjantai aamu - sunnuntai aamu on vaan nyt tulevan viikonlopun viettotapani. Parhaat ovat olleet perjantai aamusta maanantaihin iltapäivään. Sen jälkeen on hiukan jo väsyttänyt.arisel kirjoitti:Mulla parhaat päivät on ollu aamukuudesta iltayhdeksään, mutteihän sillä pärjää näköjään tässä kisassa alkuunkaan...
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Niin. Lopulta meillä jokaisella on 60 vuotta mittarissa, jos elää saamme. Siihen se nuoruus viimeistään päättyy, jos tuomari ei anna lisäaikaa.thompzon kirjoitti:VJa reilun kahden viikon päästä päättyy nuoruus
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Repe Ruutikallo kirjoitti:... Lopulta meillä jokaisella on 60 vuotta mittarissa, jos elää saamme.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Pääsi räjähtäisi. Voisit aloittaa lippujen ennakkomyynnin tapahtumaan jo nyt.KunkkuJ kirjoitti:Repe Ruutikallo kirjoitti:... Lopulta meillä jokaisella on 60 vuotta mittarissa, jos elää saamme.
Onneksi tämä vaellus päättyy joskus, ja toivottavasti ilman lisäaikaa. Ajatelkaapa, jos pitäisi lukea näitä juttuja vaikkapa satavuotiaaksi!
Asiaa. Oikeasti olen viime aikoina miettinyt, josko pitäisin hautajaiseni etukäteen. Tympii niin ajatus, että toiset syövät ja juhlivat kustannuksellani, mutta itse en saa mitään.Repe Ruutikallo kirjoitti: Pääsi räjähtäisi. Voisit aloittaa lippujen ennakkomyynnin tapahtumaan jo nyt.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Siinäpä sitä olisi puheen- ja ihmetyksen aihetta, kun tulisi yllättäen kutsu hautajaisiin. Lienisikö lehti olevan vastaanottavainen kuolinilmoituksen suhteen? paikanpäällä kun vainaja toivottelisi vieraat tervetulleeksi, niin olisi siinä meininkiä!KunkkuJ kirjoitti:Asiaa. Oikeasti olen viime aikoina miettinyt, josko pitäisin hautajaiseni etukäteen. Tympii niin ajatus, että toiset syövät ja juhlivat kustannuksellani, mutta itse en saa mitään.Repe Ruutikallo kirjoitti: Pääsi räjähtäisi. Voisit aloittaa lippujen ennakkomyynnin tapahtumaan jo nyt.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Voimia! Toivottavasti mavetat vielä joskus, eikä mene elämä movettamiseksiPylkkänen kirjoitti:Voihan päivänkakkaran päivänkakkaran päivänkakkara!
Tuli tuossa käytyä neurokirurgin juttusilla. Helmikuussa leikattu selkä aukaistaan uudestaan. Eivät sitten osanneet kerralla kuntoon laittaa. Lokakuun loppuun sairauslomaa... Toisaalta hyvä että jotain tapahtuu, kun on ollut tällaista odottelua ja lääkkeiden syöntiä tämä touhu.
Raskaita päiviä!
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »