Raota hiukka sitä akkunaa, kyllä se viima sen siitä vie?amanita kirjoitti:Ihmettelen että eikö Finskillä muka ole varaa hankkia hyttysverkkoja koneisiinsa...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Raota hiukka sitä akkunaa, kyllä se viima sen siitä vie?amanita kirjoitti:Ihmettelen että eikö Finskillä muka ole varaa hankkia hyttysverkkoja koneisiinsa...
kuva-small.jpg
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Saa tietääkseni, mutta kypärää suosittelen pitämään päässä.tuomaril kirjoitti:Saanko ajaa skoballa omakotitalomme pihalla vaikka mulla ei ole vielä korttia?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Naapureiden varalta?Hieno kirjoitti:Saa tietääkseni, mutta kypärää suosittelen pitämään päässä.tuomaril kirjoitti:Saanko ajaa skoballa omakotitalomme pihalla vaikka mulla ei ole vielä korttia?
Juu...Pidin kypärää.Hieno kirjoitti:Saa tietääkseni, mutta kypärää suosittelen pitämään päässä.tuomaril kirjoitti:Saanko ajaa skoballa omakotitalomme pihalla vaikka mulla ei ole vielä korttia?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mihin suuntaat ensimmäiseksi kun ajolupa heltiää? Hätsiin luo suorinta tietä?tuomaril kirjoitti:Juu...Pidin kypärää.Hieno kirjoitti:Saa tietääkseni, mutta kypärää suosittelen pitämään päässä.tuomaril kirjoitti:Saanko ajaa skoballa omakotitalomme pihalla vaikka mulla ei ole vielä korttia?
Voi olla.KunkkuJ kirjoitti:Hätsiin luo suorinta tietä?tuomaril kirjoitti:Juu...Pidin kypärää.Hieno kirjoitti:Saa tietääkseni, mutta kypärää suosittelen pitämään päässä.tuomaril kirjoitti:Saanko ajaa skoballa omakotitalomme pihalla vaikka mulla ei ole vielä korttia?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sillälailla! Video, jossa ajat mopoautolla kypärä päässä pihaa ympäri, tullaan käyttämään kiristämiseesi perheen toimesta häikäilemättä.tuomaril kirjoitti:Juu...Pidin kypärää.
Viesti Kirjoittaja iDock »
No voihan maanalanen paikka sentään! No tuskin kukaan on moksiskaan jos pari kertaa tossa pihalla vähän harjottelen.....iDock kirjoitti:Omaa pihaa ei luokitella suljetuksi alueeksi muulta liikenteeltä. Joten siis skootterilla ajaminen omalla pihalla ilman korttia on kiellettyä.
http://www.laki24.fi/keskustelu.php?id=42002
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ok, ok... Myönnän olleeni suljetulla osastolla. Hyvin suljetulla sellaisella. Mutta minulla oli sentään osaston ulko-oven avaimet taskussa silloin - päinvastoin kuin suurimmalla osalla siellä.hatey kirjoitti:Tuota pitää kysyä Artulta ja Ramsekselta, nehän tietää nuo suljetun asiat.
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Ymmärtääkseni i5 koostuu tavallaan neljästä palasta, joista on "liimattu" parit.Bashi88 kirjoitti:Siis onko uusissa i5 yms prossuilla varustetuissa Maceissä järjestelmän valvonta jotenkin epälooginen? Testailin liikkeessä uutta Airia ja siinä järjestelmän valvonta listasi neljä erillistä core-ikkunaa, vasta äsken tutkiessani huomasin että kaksi ydintähän siinä pitäisi olla..Ehdin jo innostua, että olisi neljä ydintä laitettu Airiinkin. Ainakin "ennen vanhaan" jokaiselle ytimelle on ollut oma kuormitusikkunansa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Olet suosittu.Erño kirjoitti:Mikä ihmeen Ernojahti täällä on meneillään?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuohan on sanomattakin selvää. Kysymys kuuluu: miksi jahti? Ettekö tiedä, että Erñot ovat uhanalaisia otuksia?iDock kirjoitti:Olet suosittu.Erño kirjoitti:Mikä ihmeen Ernojahti täällä on meneillään?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Edes moottorirata ei ole suljettu alue, koska siellä on voimassa liikennevakuutus.kallekilponen kirjoitti:Eikös määräävä tekijä tuossa suljetussa alueessa ole aita ympärillä?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Itse ainakin olen vihainen, jos naapuri alkaa päristelemään vaikka omalla pihalla. Kerran eräs teki, mutten ehtinyt saamaan kiinni. Kiittäkööt hiuksiaantuomaril kirjoitti:No voihan maanalanen paikka sentään! No tuskin kukaan on moksiskaan jos pari kertaa tossa pihalla vähän harjottelen.....iDock kirjoitti:Omaa pihaa ei luokitella suljetuksi alueeksi muulta liikenteeltä. Joten siis skootterilla ajaminen omalla pihalla ilman korttia on kiellettyä.
http://www.laki24.fi/keskustelu.php?id=42002
Narun pitäisi riittää kuten myös tolpat.kallekilponen kirjoitti:Eikös määräävä tekijä tuossa suljetussa alueessa ole aita ympärillä?
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Viesti Kirjoittaja tosikko »