Kunkulla on jo nimen puolesta uskottavuutta, eli hän voi nimitellä minua miksi vaan. Olen vain imarreltu kuninkaallisesta huomiosta.hatey kirjoitti:^kih kih...
Hehkutustopic 2
-
Re: Hehkutustopick 2
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Jännää. Tiestittekö, että Hawk-lentäjät saavat laskuvarjoista tukkualennusta?amanita kirjoitti:Tiesittekö että Hornet-lentäjän laskuvarjon kokoaminen kestää VIIKON?
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kudotaanko se siinä samalla vai..?amanita kirjoitti:Tiesittekö että Hornet-lentäjän laskuvarjon kokoaminen kestää VIIKON?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Olin tosi hämmästynyt tuosta viikon kokoamisajasta, homma on tarkkaa ja leijuttimen pitää olla viimosen päälle millillleen kasattu oikein.Mailia kirjoitti:Kudotaanko se siinä samalla vai..?amanita kirjoitti:Tiesittekö että Hornet-lentäjän laskuvarjon kokoaminen kestää VIIKON?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
On tarkkaa hommaa joo. Nimimerkillä "nähnyt kun kaveri tulee alas niin ettei varjo aukea"amanita kirjoitti:Olin tosi hämmästynyt tuosta viikon kokoamisajasta, homma on tarkkaa ja leijuttimen pitää olla viimosen päälle millillleen kasattu oikein.Mailia kirjoitti:Kudotaanko se siinä samalla vai..?amanita kirjoitti:Tiesittekö että Hornet-lentäjän laskuvarjon kokoaminen kestää VIIKON?
Edit: kaveri as in tyyppi, ei siis oma kaveri
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kuinka ohuena pakkauksena se oli maassa?jjari kirjoitti:On tarkkaa hommaa joo. Nimimerkillä "nähnyt kun kaveri tulee alas niin ettei varjo aukea"amanita kirjoitti:Olin tosi hämmästynyt tuosta viikon kokoamisajasta, homma on tarkkaa ja leijuttimen pitää olla viimosen päälle millillleen kasattu oikein.Mailia kirjoitti:Kudotaanko se siinä samalla vai..?amanita kirjoitti:Tiesittekö että Hornet-lentäjän laskuvarjon kokoaminen kestää VIIKON?
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
En mä kehdannu mennä mittailemaanMailia kirjoitti:Kuinka ohuena pakkauksena se oli maassa?jjari kirjoitti:On tarkkaa hommaa joo. Nimimerkillä "nähnyt kun kaveri tulee alas niin ettei varjo aukea"amanita kirjoitti: Olin tosi hämmästynyt tuosta viikon kokoamisajasta, homma on tarkkaa ja leijuttimen pitää olla viimosen päälle millillleen kasattu oikein.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Ihan yhtä uskottava ilmapuolustus saataisiin jos tuo koulutus hoidettaisiin Microsoftin lentosimulaattorilla. Ei tämänkokoinen pikku maa tarvitse mitään muutamaa hassua hävittäjää, jotka saa kaikki pelattua pois pelistä yhdellä keskitetyllä ohjusiskulla.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Tai Hornetin tapauksessa heittämällä käpyjä kiitoradalle.theinonen kirjoitti: Ei tämänkokoinen pikku maa tarvitse mitään muutamaa hassua hävittäjää, jotka saa kaikki pelattua pois pelistä yhdellä keskitetyllä ohjusiskulla.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- Ylläpitäjä
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
En tienny. Mutta pari kertaa olen taitellut laskuvarjon, toivottavasti ei ollut Hornet-lentäjä seuraavana vuorossa. Meinaan jos mun taittelu on samaa tasoa kuin hyppely, en lähtisi juhlimaan. Kerran loikkasin koneesta ja laskeuduin koivuun.amanita kirjoitti: Tiesittekö että Hornet-lentäjän laskuvarjon kokoaminen kestää VIIKON?
En ole siis puusta pudonnut, vaan puuhun pudonnut. Olen askeleen edellä. Tai jäljessä.
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kukas hän on?Anniel kirjoitti:Upeaa Kaisa Mäkäräinen!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja iDock »

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
No kylläpä tämäkin "ininä" viittaisi vähän siihen, että arkaan paikkaan on tullut osuttua. Vahingossa.Tauvo kirjoitti: Ei pahoittanut, mutta alkoi ärsyttämään tuo ininä, joka sinulta alkaa aina jos on kyse Leican Panasonicin kanssa tehdyistä malleista. (vaikkei ääni foorumille tallennu).
Noh, itse kullakin on toisinaan ne arat paikkansa. En vaan osannut kuvitellakaan, että joku kamera tai kameramerkki voi olla jollekin noin arka asia, suorastaan identiteettikysymys.
No hohhoijaa. Tuo useampi kerta on käytännössä luokkaa pari kertaa viimeisen vuoden aikana. "Narina" on lähinnä oma yliherkkä tulkintasi, jos esim. totesin kameran olevan beaglenkestävä.Edit: kommenttini alussa ollut "Hohhoijaa" viittasi sinun useampaan kertaan tapahtuneeseen narinaan tuosta aiheesta.
Hiukan suhteellisuudentajua kehiin ja pipoa löysemmälle, hyvä mies.
Alkuperäinen reaktio oli lähinnä huvittuneisuus, mutta ihan kuis nyt vaan.Edit II (hidasälyisellä kestää pidempään): Kummallisen voimakkaasti kuitenkin reagoit kun ottaa huomioon, että käytin vain Blaa blaa blaa mukaLeica blaa blaa byhyy.
En mielestäni ole panetellut ketään henkilökohtaisesti tuolla koiranpuremakommentilla, enkä edes Leicaa saati Panasonicia - paremminkin päinvastoin. Joten kaadahan itselles vaan.
Eiköhän tämä juttu ollut tässä, kaikessa surkuhupaisuudessaan.
/OT
-
Touho kirjoitti: No kylläpä tämäkin "ininä" viittaisi vähän siihen, että arkaan paikkaan on tullut osuttua. Vahingossa.
Noh, itse kullakin on toisinaan ne arat paikkansa. En vaan osannut kuvitellakaan, että joku kamera tai kameramerkki voi olla jollekin noin arka asia, suorastaan identiteettikysymys.
No hohhoijaa. Tuo useampi kerta on käytännössä luokkaa pari kertaa viimeisen vuoden aikana. "Narina" on lähinnä oma yliherkkä tulkintasi, jos esim. totesin kameran olevan beaglenkestävä.
Hiukan suhteellisuudentajua kehiin ja pipoa löysemmälle, hyvä mies.
Alkuperäinen reaktio oli lähinnä huvittuneisuus, mutta ihan kuis nyt vaan.
En mielestäni ole panetellut ketään henkilökohtaisesti tuolla koiranpuremakommentilla, enkä edes Leicaa saati Panasonicia - paremminkin päinvastoin. Joten kaadahan itselles vaan.
Eiköhän tämä juttu ollut tässä, kaikessa surkuhupaisuudessaan.
/OT
Millä tuon saa lopettamaan...
Kelataanpas nyt ihan rauhallisesti takaisin. Koko typerä kirjoittelu alkoi, kun (minun tulkintani mukaan) selvästi loukkaannuit ja aloitit vihjailemaan arasta paikasta tai identiteettikysymyksistä, kun menin muokkaamaan omasta mielestäni hauskasti sitä "beaglen kestävää mukaleica"-juttua. Siinä kaikki minun kohdaltani. "Ininän" kirjoitin suutuspäissäni siitä v***uilusta, jossa pikku-Tauvo muka loukkaantuu. En loukkaantunut siitä, vaan suutuin, koska mustamaalasit minut idiootiksi tuollaisella väitteellä.
Tässä maailmassa ei varmaan niin umpimielistä ihmistä ole, joka loukkaantuisi väittämistäsi asioista. Kirjoituksesi on siis tulkittavissa joko riidanhaastoksi, tai sitten olet oikeasti tosissasi ja luulet sellaista. Mutta ei hätää, tämän luettuasi tiedät, että asia ei ole niin.
Korjaus tulee tässä: Ainoa asia, joka nyt lupaukseni vastaisesti minut kuitenkin tähän provosoi oli se, miten virheellisesti väität minun identiteettini riippuvan jostain huvin vuoksi mukana kantamastani pokkarikamerasta (josta kyllä pidän). Se ei määrittäle minua ihmisenä millään tapaa ja on ainoastaan esine. Itse ainakin halveksisin sellaista ihmistä, jollaiseksi minut kuvailit ja se antoi minulle syyn loukkaantua.
Jos tuo sinun alkuperäinen reaktio todella oli "lähinnä huvittuneisuus", olisit fiksuna ihmisenä jättänyt sen siihen ja vaihtanut vaikka linkkini Panasonicia kehuviin juttuihin, koska niitäkin on netti täynnä. Onhan se käytännössä sama laite.
Tässä ei siis ole kyse kamerasta tai identiteetistä, vaan minun osaltani siitä, että kirjoituksestasi paistaa läpi liikaa lapsellista ilkeilyä johon tarttua. Piponi ei kiristä, enkä kaada itselleni. Sen sijaan pyytäisin sinua seuraavalla kerralla, kun joku laskee leikkiä kirjoituksestasi suhtautumaan siihen huumorilla, koska se todennäköisesti on sellaiseksi tarkoitettu.
En ole alunperin liittynyt tähän foorumiin haastamaan riitaa, enkä sitä halua jatkossakaan tehdä. Joten toivoisin tämän jäähän nyt tähän...
-
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Vai niin. Silti sinun pahat sanasi Canonista ovat suistaneet mielenterveyteni ahdinkoon, tuhonneet itsetuntoni ja aiheuttaneet lääkevalmistajille juhlapäivän.Tauvo kirjoitti: En ole alunperin liittynyt tähän foorumiin haastamaan riitaa, enkä sitä halua jatkossakaan tehdä.

-
- Ylläpitäjä

Painiottelut muualle olkaa hyvä, tai minä olen paha.
-
No sis onhan se nyt päivänselvä asia, että kun kopiokonevalmistaja (Canon) yrittää tehdä kameraa, niin eihän siitä hjyvää saa millään. Tällä perusteella Nikon on ainut respectiä tuova kameramerkki. JA tietysti Olympus, kun se on ei-mainstreamikamerana tietoinen valinta, joka tarkoittaa perehtyneisyyttä ja siksi siitä saa respektiä.KunkkuJ kirjoitti:Vai niin. Silti sinun pahat sanasi Canonista ovat suistaneet mielenterveyteni ahdinkoon, tuhonneet itsetuntoni ja aiheuttaneet lääkevalmistajille juhlapäivän.Tauvo kirjoitti: En ole alunperin liittynyt tähän foorumiin haastamaan riitaa, enkä sitä halua jatkossakaan tehdä.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka