Minulla vain raejuustoa, mehukeittoa ja meetvurstia. Eikä siis myöskään leipää. Rahaa tilillä about 0 euroahatey kirjoitti:Jääkaapista ei löytynyt kuin lauantaimakkaraa ja kaalia. Ei ole edes leipää, aika ankeaa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minulla vain raejuustoa, mehukeittoa ja meetvurstia. Eikä siis myöskään leipää. Rahaa tilillä about 0 euroahatey kirjoitti:Jääkaapista ei löytynyt kuin lauantaimakkaraa ja kaalia. Ei ole edes leipää, aika ankeaa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Joo, TODELLA mystistä...hatey kirjoitti:^ Joku on myös minun rahat tuhlannut, en ymmärrä.....
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja Pippin »
No kylli on suu tuohesta tässäkin asiassa sinulla. 3Kaverin ja Papagellon jädet ovat tienviitta siitä, mihin ilmansuuntaan tulisi suunnata elintarviketuotannossa, tai olisi pitänyt jo 50 vuotta sitten: omaa oivaa tuotekehitystä, paremmat ainekset, hyvä markkinointi – maksan mielelläni enemmän kun Valion transrasvavaahtojäätelöstä kun saan enemmän. Ja vieläpä trustivapaasti! (Mutta eihän nuo vielä tuorejäätälön tasolle yllä, suosittelen Hgin Jädelinoa ja olen kuullut hyvää myös Tampereen oliko Gelateriasta.)jakovski kirjoitti:Kolmen kaverin jäätelö on kyllä karmeinta shittiä jäätelöaltaassa. Hiton kallista ja silti maistuu samalta kuin euron ingman suklaatiiliskivi. Ei ikinä enää.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Poronkäristys Rovaniemen rautatieasemalla monta kertaa ollut elämys- koskenkorvamoukun kera. Ja sitten junaan..Erño kirjoitti:Poronkäristystä ja pottumuussia. Söin liikaa. Örrrps.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Vuos sitten Ylläksellä järvenpuolella eräässä hotellissa rinteen vieressä tuli nautittua kyseinen annos,no hyvää oli mutta se käristys osuus oli vähäinenmaccivaari kirjoitti:Poronkäristys Rovaniemen rautatieasemalla monta kertaa ollut elämys- koskenkorvamoukun kera. Ja sitten junaan..Erño kirjoitti:Poronkäristystä ja pottumuussia. Söin liikaa. Örrrps.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Barrikadeille. Ja heti!arisel kirjoitti:Hauduttelen lounasruoaksi lihallista hernekeittoa; lisäsin vielä kinkun jämät, ettei tarvitse lihapalan kaveria etsiskellä.
Viesti Kirjoittaja vinouma »