Lupaat vaan, tahtoo piiskaa.amanita kirjoitti:
Painiottelut muualle olkaa hyvä, tai minä olen paha.
Hehkutustopic 2
-
Re: Hehkutustopick 2
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ja Suomen surkeimmat miehet?Maza kirjoitti:Uutisissa kerrottiin juuri, että Suomessa on EU:n eniten sinkkunaisia!
-
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Täysin ymmärrettävää. Syy selviää kun katselee ja kuuntelee suomalaista naista vähän aikaa. Poikkeuksia tietysti on. Ehkä.Maza kirjoitti:Uutisissa kerrottiin juuri, että Suomessa on EU:n eniten sinkkunaisia!
Ja hyvää naistenpäivää!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kyllä. Toisaalta, eipä ole suomalaiset miehet yhtään sen parempia.MacMees kirjoitti:Täysin ymmärrettävää. Syy selviää kun katselee ja kuuntelee suomalaista naista vähän aikaa. Poikkeuksia tietysti on. Ehkä.Maza kirjoitti:Uutisissa kerrottiin juuri, että Suomessa on EU:n eniten sinkkunaisia!
Ja hyvää naistenpäivää!
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Minä olen paras. Hyvää minunpäivää.Erño kirjoitti:Kyllä. Toisaalta, eipä ole suomalaiset miehet yhtään sen parempia.MacMees kirjoitti:Täysin ymmärrettävää. Syy selviää kun katselee ja kuuntelee suomalaista naista vähän aikaa. Poikkeuksia tietysti on. Ehkä.Maza kirjoitti:Uutisissa kerrottiin juuri, että Suomessa on EU:n eniten sinkkunaisia!
Ja hyvää naistenpäivää!

-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »

Sarjamurhaajasta ja Miami Metron murharyhmästä tuli viiden tuotantokauden ja 60 jakson tuijottelun seurauksena mulle kuin perheenjäseniä. Sarjan ahdistavin kohta olikin 5. kauden loppu, joka oli niin seesteinen että koko sarjan päätös näytti vääjäämättömältä. Mutta ei, Dex tappaa sittenkin yhä!
Sarjan tekijät on kyllä varsinaisia taikureita, kun saavat katsojan kiintymään kymmeniä ruumiita tehneeseen murhaajaan. Toki ne tapetut ovat aina (no yksi työtapaturmahan Dexille pääsi tulemaan) pahempia kuin tappajansa, joka päästää päiviltä vain itseään häijympiä murhaajia.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei sisällä spoileria, tai muitakaan turhuuksia...Repe Ruutikallo kirjoitti:Dexteristä tulee kuudes tuotantokausi!!!![]()
![]()
![]()
Sarjamurhaajasta ja Miami Metron murharyhmästä tuli viiden tuotantokauden ja 60 jakson tuijottelun seurauksena mulle kuin perheenjäseniä. Sarjan ahdistavin kohta olikin 5. kauden loppu, joka oli niin seesteinen että koko sarjan päätös näytti vääjäämättömältä. Mutta ei, Dex tappaa sittenkin yhä!
Sarjan tekijät on kyllä varsinaisia taikureita, kun saavat katsojan kiintymään kymmeniä ruumiita tehneeseen murhaajaan. Toki ne tapetut ovat aina (no yksi työtapaturmahan Dexille pääsi tulemaan) pahempia kuin tappajansa, joka päästää päiviltä vain itseään häijympiä murhaajia.
Voin olla laskuissa sekaisin, mutta luulen nähneeni tuon kyseisen kuudennen kauden Canal+:lta. Jos viides kausi oli se, jossa Dexter meni naimisiin, siinä tapauksessa olen nähnyt sen kuudennen varmuudella. Kerrassaan loistava kausi sekin.
-
Viesti Kirjoittaja heppikepo »
surkeaa touhua tai kettumainen auto. omasta irtoaa akun kiinnikkeet pyörittämällä kaksi siipimutteria auki. toki johdot pitää irrottaa jakarilla mutta tuossa asiassa olen japanilaisestani ylpeä. itse korjaaminen on todella helppoa.Tauvo kirjoitti:Katsellessani kun kaksi koulutettua äijää kiroili ja tappeli sen irroittamisen ja paikalleen laittamisen kanssa lämpimässä hallissa reilu puolituntia. Ei harmittanut yhtään, ettei tullut yritettyä sitä itse huonoilla työkaluilla parinkymmenen asteen pakkasessa ulkona.Jone kirjoitti:^^Eikös ois ollu helpoin hakea sillä kaverin mersulla kaapelien sijaan se uusi akku ja tökätä se suoraan paikalleen?
Edit: Siitä 125 €:n kustannuksesta, oli akun osuus 117 €.
tuolla hinnalla on jo sen verran katetta akulla että parempi olikin että asensivat melkein samaan hintaan

-
heppikepo kirjoitti:surkeaa touhua tai kettumainen auto. omasta irtoaa akun kiinnikkeet pyörittämällä kaksi siipimutteria auki. toki johdot pitää irrottaa jakarilla mutta tuossa asiassa olen japanilaisestani ylpeä. itse korjaaminen on todella helppoa.Tauvo kirjoitti:Katsellessani kun kaksi koulutettua äijää kiroili ja tappeli sen irroittamisen ja paikalleen laittamisen kanssa lämpimässä hallissa reilu puolituntia. Ei harmittanut yhtään, ettei tullut yritettyä sitä itse huonoilla työkaluilla parinkymmenen asteen pakkasessa ulkona.Jone kirjoitti:^^Eikös ois ollu helpoin hakea sillä kaverin mersulla kaapelien sijaan se uusi akku ja tökätä se suoraan paikalleen?
Edit: Siitä 125 €:n kustannuksesta, oli akun osuus 117 €.
tuolla hinnalla on jo sen verran katetta akulla että parempi olikin että asensivat melkein samaan hintaan
Kyllä tuossa on konetila aika täynnä muovia ahdinta ja letkua sekä muuta härpäkettä. On kyllä ihan rehellisesti aika hankala toimenpide. Katselin hätäisesti Vartan akkuja, jollainen tuohonkin laitettiin, enkä kyllä siinä valossa pitänyt tuota kovin kalliina.
Väittivät huollossa, että tuo malli tarvitsee laadukkaamman akun kuin perusversio, kun autossa on kaikki mahdolliset turhuudet, joita niihin saa...
Tiedä sitten onko totta, mutta nyt ainakin toimii taas...
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Olet laskuissa sekaisin, viides kausi on viimeisin.Tauvo kirjoitti:Voin olla laskuissa sekaisin, mutta luulen nähneeni tuon kyseisen kuudennen kauden Canal+:lta.
Minä en oikein ole päässyt kyseiseen sarjaan sisälle, pari ekaa kautta yritin katsoa, mutta ei vaan uppoa millään.
/---
ap
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Heh... Ei ollut eka kerta kun olen laskuissa tai muissa asioissa sekaisin.gramdel kirjoitti:Olet laskuissa sekaisin, viides kausi on viimeisin.Tauvo kirjoitti:Voin olla laskuissa sekaisin, mutta luulen nähneeni tuon kyseisen kuudennen kauden Canal+:lta.
Minä en oikein ole päässyt kyseiseen sarjaan sisälle, pari ekaa kautta yritin katsoa, mutta ei vaan uppoa millään.
/---
ap
Se on ihan oikein, ettei kaikkiin uppoa kaikkia. Onneksi olemme yksilöitä.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä olen tainnut katsoa yhden jakson. Millä kaudella se oli se, kun Dexter tappoi jonkun?Tauvo kirjoitti:Voin olla laskuissa sekaisin, mutta luulen nähneeni tuon kyseisen kuudennen kauden Canal+:lta. Jos viides kausi oli se, jossa Dexter meni naimisiin, siinä tapauksessa olen nähnyt sen kuudennen varmuudella. Kerrassaan loistava kausi sekin.

-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Pääsee?Erño kirjoitti:Lupa vetämässä. Pian pääseepi töihin.

-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja Jaskak »
Kahden viikon päästä kahdeksi kuukaudeksi Japaniin lomaileen.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
-
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Lajin ehdottomia helmiä, kun nämä alkuperäiset ja perinteikkäät seurat näyttävät kuinka vähän toisistaan pitävät.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka