Riippuu säilytyksestä. Muovista tulevat kevyimmät hiilivedyt läpi joita tarvitaan käynnistysvaiheessa, mutta metallista taasen ei. Moottorisaha tökkii myös vanhalla bensalla, muttei vanhalla pienkonebensalla. Sen kokoonpano on ilmeisesti erilainen. Yksi kevät revin sahaa käyntiin tosissaan, kun jäi talveksi "normaalibensaa" tankiin. Tämä oli jo ennen E10-juttuja.hatey kirjoitti:Eihän tämä nykylitku kestä pitkää säilytystä, sen ominaisuudet muuttuvat säilytyksessä. Mitä siinä nyt on olefiineja ja butaania yms jotka haihtuvat, ja lopulta nykylitku bensasta tulee semmosta liimaa, joka tukkii esm kaasuttimen suuttimet ja liimaa kohon jumiin. Ja eipä tuo ruiskukoneessakaan hyvää tee. Käyntihäiriöt on taattuja seisoneella nykybensalla.
(Edit: Ilmeisesti kaasuttimen kalvoon tulee kalvo bensasta).