Kas kun ei hiiliä tullut.Alix kirjoitti:Sain jostain syystä lahjaksi puuceen ja vielä vistalla.![]()
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Riippu vähän koneesta, mutta useimpiin visvalootiin saa Leopardin sisään, kannattaa kokeilla mikäli kiinnnostaa. Itse ajattelin kokeilla tuota pikkuveljen läppärilleAlix kirjoitti:Sain jostain syystä lahjaksi puuceen ja vielä vistalla.Mielestäni olin kyllä tehnyt selväksi kantani nuita winukoita kohtaan, mikä sitten lienee ideana.
![]()
Yhdeltä kaverilta sain pari dödöä. Saattaisiko tämä olla jonkinlainen vihjaus...Toivottavasti ei!
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Joo, käy hakeen iATKOS. Näyttäs olevan aivan mainio arpa.Erño kirjoitti:Riippu vähän koneesta, mutta useimpiin visvalootiin saa Leopardin sisään, kannattaa kokeilla mikäli kiinnnostaa. Itse ajattelin kokeilla tuota pikkuveljen läppärilleAlix kirjoitti:Sain jostain syystä lahjaksi puuceen ja vielä vistalla.Mielestäni olin kyllä tehnyt selväksi kantani nuita winukoita kohtaan, mikä sitten lienee ideana.
![]()
Yhdeltä kaverilta sain pari dödöä. Saattaisiko tämä olla jonkinlainen vihjaus...Toivottavasti ei!
![]()
Ja jos tuo dödö on spray-tyyppiä, senhän saa hyötykäyttöön uutna vuonna
Viesti Kirjoittaja e-mac »
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Partahan on jees. Sitä on kiva raplata ja kieputtaa pohtiessa. Oma parta onkin pitkää sorttia nykyään. Kun ottaa leuasta partaa ja nostaa sen vasten naamaa niin heittämällä yltääpi kulmakarvoista ohi. Kaunistus tämä ei kyllä ole mutta keväällä eräs ilta baarissa asiasta väiteltiin ja niinpä todistin että kyllä se muuten aikamoisella vauhdilla kasvaa kun ei leikkaa. Se on oikeastaan vähän outo tunne kun tuuli ottaa partaan kiinni.Ippeli kirjoitti:No mut kuinka siistii olis elää parran kanssakallekilponen kirjoitti: Ole vain onnellinen jos ei ole tarvetta...siinäkin yksi riesa mitä ilman voisi elää...![]()
Viesti Kirjoittaja Riina »
Parempi musta on saada rahaa lahjaksi, kuin jokin idiootti lahja, jonka seuraavassa suursiivouksessa tulee heitettyä roskiinCelia kirjoitti:Mietin ihan samaa. -Toisaalta, olisi omituista aikuisena ihmisenä ottaa keneltäkään rahaa lahjaksi (ellei se olisi bonuksena palkassa). -Mutta tuskin silti kieltäytyisin. Se olisi vain omituista.Bonetalo kirjoitti:kylläpä porukat saa rahaa lahjaksiRiina kirjoitti:Rahaa 500€![]()
Kelpaisi tännekkin moiset summat, käyttöä olisi.
No juu, tuolla lailla 'korvamerkitty' raha on ainakin mulle ihan eri juttu kuin saada vaan rahaa.Riina kirjoitti:Tuo raha menee vauvan tavaroiden hankintaa ja on yhteinen mieheni kanssaTuleva mummo ja isomummo halusivat osallistua vauvan tarvikkeiden hankintoihin.
Sinänsä hyvä, jos kaiken ostaa uutena, joutuu pulittamaan itsensä kipeäksi. Pelkästään vaunut maksavat lähes 700€, jos ostaa kunnolliset.
Viesti Kirjoittaja Anniel »