![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itsekin hajuvesiyliherkkänä*, voin todeta, että saman ilmiön tapahtuminen vaikkapa kuntosalilla on vielä kamalampaa.Stenska kirjoitti:Voi Kamu..
Asiaan, itselläni on hieman vaikeuksia noiden hajusteiden kanssa, tuppaavat ahistamaan. Mikään ole sen kamalampaa kuin kaupassa ohi purjehtiva täti, jolla litra hajua yllä/päällä/ympärillä.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jeeeeeeeeeeeeeeeeee!Anniel kirjoitti:Mä kuvaan jossain vaiheessa ihan sua varten mun "dominasaappaat"Repe Ruutikallo kirjoitti:Ikävä kyllä ei oikein näy korkoaAnniel kirjoitti:Yleisön pyynnöstä: Kenkiä (osa niistä)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja mylman »
sitäpä sitä!Jone kirjoitti:Topic: Hajuvesi- korkokenkä- ja hepeneet- topic
Viestimäärä:
Naiset 27
Miehet 55 mitä **ttua?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Fakap kirjoitti:Anteeksi kun tuun vielä häiritsemään tänne tyttöjen vessaan mutta jos joku näkee vielä jossain myytävänä Hilfigerin Athletics-tuoksua niin samantien ilmoittaa mulle. Kyseessä on paras tuoksu mitä mulla on ikinä ollut ja kerran se sitten unohtui laivan hyttiin vaikka jäljellä enää olikin vain pikku tilkka. Tältä se näyttää:
Tuota en ole sen koommin kosmetiikkahyllyissä nähnyt. Olen muutenkin tuoksujen suhteen Tommy-addikti. Ihan siitä perus Tommy-EDT:stä alkaen on ollut myös tuo Athletics, T, T After shave ja tällä hetkellä 10. 8)
Viesti Kirjoittaja e-mac »
Hmmmm.... Escadaa, Kenzoa, Lancômea... Mikä toi ylälaidassa oleva nelikulmainen, pyöreäkorkkinen on?kuriton kirjoitti:Meitin tuoksuvesiä tässä muutama:
Gucci no. 5 tai 9 ?e-mac kirjoitti:Hmmmm.... Escadaa, Kenzoa, Lancômea... Mikä toi ylälaidassa oleva nelikulmainen, pyöreäkorkkinen on?kuriton kirjoitti:Meitin tuoksuvesiä tässä muutama:
Pelkkä Eau de Parfum vaan! Mistäs se mylman nää tietää?mylman kirjoitti:Gucci no. 5 tai 9 ?e-mac kirjoitti:Hmmmm.... Escadaa, Kenzoa, Lancômea... Mikä toi ylälaidassa oleva nelikulmainen, pyöreäkorkkinen on?kuriton kirjoitti:Meitin tuoksuvesiä tässä muutama:
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Mutku... Miten... Eikös...kuriton kirjoitti:Sain lahjaksi ystävältä tuon putelin, hieman on kyllä liian voimakas tuoksuinen mun makuuni. Sanoisinko että ihan liian tätimäinen.![]()
Haista sinä ...!Teppo Tulppu kirjoitti:Mutku... Miten... Eikös...kuriton kirjoitti:Sain lahjaksi ystävältä tuon putelin, hieman on kyllä liian voimakas tuoksuinen mun makuuni. Sanoisinko että ihan liian tätimäinen.![]()
... escadaa! Kyllä kiitos.kuriton kirjoitti:Haista sinä ...!Teppo Tulppu kirjoitti:Mutku... Miten... Eikös...kuriton kirjoitti:Sain lahjaksi ystävältä tuon putelin, hieman on kyllä liian voimakas tuoksuinen mun makuuni. Sanoisinko että ihan liian tätimäinen.![]()
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Sehän se. Harmi ettei Suomeen asti myy.laeticia kirjoitti: Onko kyseessä tämä? http://cgi.ebay.com/Tommy-Hilfiger-Athl ... 286.c0.m14
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Ainiin sitä en kyllä muistanu kattooFakap kirjoitti:Sehän se. Harmi ettei Suomeen asti myy.laeticia kirjoitti: Onko kyseessä tämä? http://cgi.ebay.com/Tommy-Hilfiger-Athl ... 286.c0.m14
Sillä on nainen, joka haluaa tollasen purkin.kuriton kirjoitti: Pelkkä Eau de Parfum vaan! Mistäs se mylman nää tietää?
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Serenase »
Viesti Kirjoittaja Celia »
Lukeeko mies homppua?Celia kirjoitti:Haikaileeko kukaan muu hompputar laukkujen perään?
Löysin yhden ihanan, mutta mies ei tietenkään jakanut innostustani vaan tuhahti, etteikö se nyt ole sama missä sitä puhelintaan yms. kantelee... No ei! Muutenkin on sanonut, ettei ymmärrä noista laukuista mitään, että kai se on ihan kiva.
Pelkäänpä, että hän kuitenkin ymmärtää jotain siitä hinnasta... esittelin tässä yhtä laukkua, jonka saattaisin haluta, ja sen hinta oli vain 50 €, mikä oli miehen mielestä aivan liian pajon uudesta veskasta.
...mutta kun tämä ihana, minkä todella haluan, kustantaa himpun verran yli satasen.
Mutta noh, maksan omalta tililtä ja leikkaan laput äkkiä pois. Jos mies kysyy jotain, niin alekorista löysin..
Viesti Kirjoittaja Celia »
Minä tykkäsin tästä kovasti, mutta koska sain hiljattain 5 Lancomen minituoksua, en raaski ostaa nyt mitään uutta. (Paitsi tientekin laukun, mutta sehän ei liitykään tuoksuihin.Serenase kirjoitti:Dieselin Fuel for life. Työkin kun vähän sellainen ettei kovin hempeitä kehtaa käyttää, enkä sen puoleen kyllä haluaisikaan.