Tervetuloa! MISTÄ = Kaustinen
MIHIN = Oulu
NOPEUS = 80
Välimatka on 212 km
Nopeus on 80 km/h
Ajoaika on 2 h 39 min
En kyllä tiedä onko viljalti noita kaloja enää kun saavut.
Höh, jos kerran meinaat lupsuttaa kaikki kalat sillävälin ku ajelen niin en tu.
Taidampa ottaa kostoksi pakkasesta palan villisian paistia ja paistella sen.
Hengissäpysyminen on helppoa, vain eläminen on vaikeaa...
Carde kirjoitti:Höh, jos kerran meinaat lupsuttaa kaikki kalat sillävälin ku ajelen niin en tu.
Lääh lääh. Villipossu on takuulla sikamaisen hyvää!
Niin nuo kylmäsavuviipaleet on jotenkin sellaisia nopeastihäviäviä fileitä. En mä voi itelleni mitään, sori vaan.
Carde kirjoitti:Höh, jos kerran meinaat lupsuttaa kaikki kalat sillävälin ku ajelen niin en tu.
Niin nuo kylmäsavuviipaleet on jotenkin sellaisia nopeastihäviäviä fileitä. En mä voi itelleni mitään, sori vaan.
On se hyvä että tällä sorsalla, vai ankkako hän on, on hampaat
sinitiainen kirjoitti:On se hyvä että tällä sorsalla, vai ankkako hän on, on hampaat
Mikä otus lie, anksa tahi sorkka, mutta hampaiden lisäksi ruokahalu sillä on terävimmillään aina kun dagen efter koittaa.
Nyt tulee tuoksut uunista! Tuuletan ne naapuriin .
Ruokailu on hyväksi ihmiselle ja kaikelle muullekin eläimistölle
Ruaka on hyvää rakkaus syämiseen on aitoa rakkautta
rakastan ruakaa ja viinaa
Edit: ja kuulemma vaimoa kanssa
Hmmm...
Oulu - Kaustinen: Kokonaismatka: 2 t 59 min, 213,6 km
mikastus kirjoitti:
MIHIN = Oulu
NOPEUS = 80 Välimatka on 212 km
Nopeus on 80 km/h Ajoaika on 2 h 39 min
Macco kirjoitti:
Hmmm...
Kumpaan oululaispoikaan ny satsais? Tohon nopeempaan? Meinaan jos vaikka vetoa löis.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
mikastus kirjoitti:
MIHIN = Oulu
NOPEUS = 80 Välimatka on 212 km
Nopeus on 80 km/h Ajoaika on 2 h 39 min
Macco kirjoitti:
Hmmm...
Kumpaan oululaispoikaan ny satsais? Tohon nopeempaan? Meinaan jos vaikka vetoa löis.
Kassoppa kun ajomatka on eri (mutkia jotka taipuvat toiseen suuntaan on eri määrä jne.), ja sitten pohjoiseen päin tuulee kovemmin, niin siitä tulee tuo ero.
Macco kirjoitti:
Kassoppa kun ajomatka on eri (mutkia jotka taipuvat toiseen suuntaan on eri määrä jne.), ja sitten pohjoiseen päin tuulee kovemmin, niin siitä tulee tuo ero.
Niij ja Ouluun menee nopeemmin, kus se on houkuttelevampi paikkaki?
Edit: Pientä "dagen efter" -sössimistä quoteissa
amanita kirjoitti:Niij ja Ouluun menee nopeemmin, kus se on houkuttelevampi paikkaki?
No mietipä nyt: istut Minnissä ja ajelet rauhaisasti kaheksaakymppiä kohti Oulua. Sitten mieleen välähtää, että mikastus ja Macco asustelee muuten Oulussa, niin huomaamattahan se viisari on kohta siinä 120 kohdalla. Vai kuinka?
Sitä paitti täällä on hyvät kepapit. Voiskin tästä oikeastaan lähteä heittämään sellaisen naamaan
En millään viittis kehua, mutta kyllä tota nyt söi 8) Ja jäikin vielä - Carde voi startata. Paitti että osin kiirettä pitää, kun lähden saunailtaan tuosa kuuden maissa.
Puoli kiloa lohta muuten alkaa väsyttää miestä, ihan ihme homma.
amanita kirjoitti:Niij ja Ouluun menee nopeemmin, kus se on houkuttelevampi paikkaki?
No mietipä nyt: istut Minnissä ja ajelet rauhaisasti kaheksaakymppiä kohti Oulua. Sitten mieleen välähtää, että mikastus ja Macco asustelee muuten Oulussa, niin huomaamattahan se viisari on kohta siinä 120 kohdalla. Vai kuinka?
Sitä paitti täällä on hyvät kepapit. Voiskin tästä oikeastaan lähteä heittämään sellaisen naamaan
Mää aattelil lentää.
Macco kirjoitti:
Mitäs hemelettiä täällä turgulåiset huuteloo! vai Oulu houkuttelevampi paikka! *hrmp* kaiken näkösiä nuo sivistymättömät kantturat puhelee...
Eihän siello ku 250g kylmäsavulohta ja paljo paskánhajua.
Toisin kuin täällä, täällä olen mä,mä,mä ja mä, sekä mun varjo ja ego joka onkin piisalle suuri eikä mahdu just esim Ouluun. Nii ja sitte on vielä villisikaa sulamassa.
amanita kirjoitti:
Mitäs hemelettiä täällä turgulåiset huuteloo! vai Oulu houkuttelevampi paikka! *hrmp* kaiken näkösiä nuo sivistymättömät kantturat puhelee...
Eihän siello ku 250g kylmäsavulohta ja paljo paskánhajua.
Toisin kuin täällä, täällä olen mä,mä,mä ja mä, sekä mun varjo ja ego joka onkin piisalle suuri eikä mahdu just esim Ouluun. Nii ja sitte on vielä villisikaa sulamassa.
Kyllä se on vissiin niin, että Turussa se on se jokin! Tulkaa kaikki tänne, meitähän on täällä jo todella edustava joukko homppulaisia!
amanita kirjoitti:
Kyllä se on vissiin niin, että Turussa se on se jokin! Tulkaa kaikki tänne, meitähän on täällä jo todella edustava joukko homppulaisia!
Totta se on. Siellä on se joki, ja sitä en tiedä mistä tuo homppulaisten määrä johtuu, ehkä siitä että ne ei ole saaneet lupaa kulkeutua muualle maahan?
Jaa no ohan siellä Amis silmineen ja tiss.. *öhöm* tuota mäkkeineen
Yksi tällainen, ja vain pienin ja tervein ja nälkäisin perheenjäsen söi, matkalla kotiin liukumäestä. Mukana tuli avaimenperä, jossa pantterilla oudot sitä pukemattomat ehkäpä valeviikset Tai sitten se on ripsivärillä käsitellyt nuo omansa.
Viimeksi muokannut sinitiainen, 11.1.2009 klo 9.51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oli tarkoitus mennä syömään etanoita Nauvoon, tuonne saaristoon. Mutta se ravintola olikin kiinni, joten piti tyytyä suklaadonitsiin Seolla. 120 kilometriä kahvin ja donitsin perässä on ehkä vähän liikaa. Mutta Suomessa on pitkät välimatkat.
Nälkää se ei kuitenkaan vienyt, joten mentiinkin syömään kiinalaiseen viiden ruokalajin päivällinen. Alkupalaksi kevätkääryleitä, pääruokia oli kolme: friteerattuja kalanpaloja, hapanimelää broileria ja nautaa jossain soosissa. Ja jälkkäriksi jätskiä ja friteerattu banaani.
Ja nyt on maha täynnä.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)