Onko suklaaholimsi samanlaista kuin holistinen lääketide? Eli pyrit käyttämään suklaata alati pienempinä pitoisuuksina veden seassa?Kain kirjoitti:Löysin itsestäni suklaaholistin piirteitä.![]()
Parempi aukaista uusi olut.

Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Onko suklaaholimsi samanlaista kuin holistinen lääketide? Eli pyrit käyttämään suklaata alati pienempinä pitoisuuksina veden seassa?Kain kirjoitti:Löysin itsestäni suklaaholistin piirteitä.![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Siitä tuli mieleen tuo loistava kirja: "Dirk Gentlyn holistinen etsivätoimisto" (Douglas Adams). Suosittelen lämpimästi kaikille kikkailevan huumorin ystäville.kallekilponen kirjoitti:Onko suklaaholimsi samanlaista kuin holistinen lääketide? Eli pyrit käyttämään suklaata alati pienempinä pitoisuuksina veden seassa?Kain kirjoitti:Löysin itsestäni suklaaholistin piirteitä.![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja ER »
Minä olenkin ihmetellyt kuinka muusia tehdään!Lare kirjoitti:Oliko ehjä vai oliko tallautunut muusiksi?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Hedelmä on kasvitieteen määritelmän mukaan emin sikiäimestä hedelmöityksen jälkeen kehittynyt elin, jossa ovat kasvin siemenet.Anniel kirjoitti:Tänään löysin oivallisen käppyrän, jonka nyt jaan teille:
Beware the cliffs of Mount Stupid
Mount-Stupid-e1325244799947.gif
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Aivan. Banaani on ruoho.Kain kirjoitti:Hedelmä on kasvitieteen määritelmän mukaan emin sikiäimestä hedelmöityksen jälkeen kehittynyt elin, jossa ovat kasvin siemenet.Anniel kirjoitti:Tänään löysin oivallisen käppyrän, jonka nyt jaan teille:
Beware the cliffs of Mount Stupid
Mount-Stupid-e1325244799947.gif
Eli tomaatti on hedelmä.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Kilttinä ihmisenä palautat sen kansliaan.iPadi kirjoitti:Tylsän koulupäivän päätteeksi koulun pihalta löytyi 10€![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Vie se pikimmiten löytötavaratoimistoon!iPadi kirjoitti:Tylsän koulupäivän päätteeksi koulun pihalta löytyi 10€![]()
![]()
En voi enkä haluakaan! Tartteen sen.tuomaril kirjoitti:Vie se pikimmiten löytötavaratoimistoon!iPadi kirjoitti:Tylsän koulupäivän päätteeksi koulun pihalta löytyi 10€![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Nokun mä en oo kiltti ihminenvinouma kirjoitti:Kilttinä ihmisenä palautat sen kansliaan.iPadi kirjoitti:Tylsän koulupäivän päätteeksi koulun pihalta löytyi 10€![]()
![]()
/V
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Niin, ei kai kukaan käytä samaa puhelinta kahta vuotta?Citruuna kirjoitti:Puhelimen käyttöohjeen![]()
Olen hakenut sitä pari vuotta, ja se löytyi mun työpöydän laatikosta... yllättävää... enkä minä sitä enää tarvitsekaan
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minullapa on ollut sama 2G jo kolme ja puoli vuotta.KunkkuJ kirjoitti:Niin, ei kai kukaan käytä samaa puhelinta kahta vuotta?Citruuna kirjoitti:Puhelimen käyttöohjeen![]()
Olen hakenut sitä pari vuotta, ja se löytyi mun työpöydän laatikosta... yllättävää... enkä minä sitä enää tarvitsekaan
Minä. Ja käytän niin kauan kunnes se menee rikki.KunkkuJ kirjoitti:Niin, ei kai kukaan käytä samaa puhelinta kahta vuotta?Citruuna kirjoitti:Puhelimen käyttöohjeen![]()
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Senkin pannahinenhatey kirjoitti:Minullapa on ollut sama 2G jo kolme ja puoli vuotta.KunkkuJ kirjoitti:Niin, ei kai kukaan käytä samaa puhelinta kahta vuotta?Citruuna kirjoitti:Puhelimen käyttöohjeen![]()
Ei ne kestä minulla niin pitkään.KunkkuJ kirjoitti:Niin, ei kai kukaan käytä samaa puhelinta kahta vuotta?Citruuna kirjoitti:Puhelimen käyttöohjeen![]()
Ei niitä kannata heitellä vaikka suututtaa.Kain kirjoitti:Ei ne kestä minulla niin pitkään.KunkkuJ kirjoitti:Niin, ei kai kukaan käytä samaa puhelinta kahta vuotta?Citruuna kirjoitti:Puhelimen käyttöohjeen![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Sinähän vihaat ja suuttuilet kaikelle?Citruuna kirjoitti:Ei niitä kannata heitellä vaikka suututtaa.Kain kirjoitti:Ei ne kestä minulla niin pitkään.KunkkuJ kirjoitti:Niin, ei kai kukaan käytä samaa puhelinta kahta vuotta?Citruuna kirjoitti:Puhelimen käyttöohjeen![]()
Mulla kestää puhelin vuosikausia sillä se on hyvin vähällä käytöllä, sattumalta vihaan puhelimia!
Viesti Kirjoittaja Jarel »
Viesti Kirjoittaja iMies »
En minä heitä.Citruuna kirjoitti: Ei niitä kannata heitellä vaikka suututtaa.
Mulla kestää puhelin vuosikausia sillä se on hyvin vähällä käytöllä, sattumalta vihaan puhelimia!