Onnea valitsemallenne tielle OOP
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Tottakai skinheadpoliisi saa ajaa päänsä kaljuksi! Itse asiassa, konstaapeli Fobban aatemaailman huomioon ottaen on hienoa, että hän tunnustaa väriä.Peitsamo kirjoitti:Mielenkiintoinen ajatusmaailma. Ihmisillä, varsinkaan tiettyä ammattiryhmää edustavilla henkilöillä ei siis saisi olla kaljua?
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Olen kalju... olenko skinhead?OmenaOnPunainen kirjoitti:Tottakai skinheadpoliisi saa ajaa päänsä kaljuksi! Itse asiassa, konstaapeli Fobban aatemaailman huomioon ottaen on hienoa, että hän tunnustaa väriä.Peitsamo kirjoitti:Mielenkiintoinen ajatusmaailma. Ihmisillä, varsinkaan tiettyä ammattiryhmää edustavilla henkilöillä ei siis saisi olla kaljua?
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Olen mies.Leader dog kirjoitti:Jussi,
Olet mies.
Ajat motukalla.
Sä oot mies missä muutkin.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Jussi68 kirjoitti:Olen mies.Leader dog kirjoitti:Jussi,
Olet mies.
Ajat motukalla.
En aja motukalla... haluaisin kyllä, ei ole rahaa![]()
Olen mies missä muutkin.
JL
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Juu on se. Myin prkl oman pois tuossa vuosi pari sitten, mutta tänään kun kaveri kävi taas omaansa näyttämässä, niin tokaisi jossain välissä mulle jotta "sitten kun iskee hirvee mopokuume, niin hae tää multa viikonlopuksi lainaan". Mukava kaveri tuo.Leader dog kirjoitti:Toivottavasti asiasi järjestyy , jotta pääset ajamaan motukalla, sillä se on mukavaa. 8)
ööö... sama kuin missä?Leader dog kirjoitti:Jussi68 kirjoitti:Olen mies.Leader dog kirjoitti:Jussi,
Olet mies.
Ajat motukalla.
En aja motukalla... haluaisin kyllä, ei ole rahaa![]()
Olen mies missä muutkin.
JL
Hmm. Jussi
Nimmarisi on sama kuin täällä , JL.
Toivottavasti asiasi järjestyy , jotta pääset ajamaan motukalla, sillä se on mukavaa. 8)
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kortti 1000,-Jussi68 kirjoitti:Ei asioissani ole mitään (sen kummempaa) järjestymistä... pitäisi vaan olla enemmän fyrkkaa, että voisi
ostaa & käyttää päristintä - ei ne (~20v. vanhat 600-1000cc) mopot enää kalliita ole - vakuutukset & ajokamat & bensat yms. päälle
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Vaarallista porukkaahatey kirjoitti:^Ei tarvi korttia, jos on "lahja A" autokortissa.
Sinulla onkin sitä ajokokemusta käsittääkseni aika paljon. Tarkoitin niitä, jotka hyppäävät ison pyörän selkään ilman ajokokemusta tai edes -harjoitteluahatey kirjoitti:En minä ole vaarallinen.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Tuollaiset tai jotkut muut tiellä liikkuvat idiootit innostuvat kokeilemaan pyörän kulkua ja sitten kaikilla on ongelmia, kun se pyörä ei pysähdykään tai liiku sivusuunnassa riittävän ripeästi. Eilen noin 10:n pyörän lauma ajoi ohitseni huikeaa ylinopeutta kaksinkertaisen keltaviivan ylittäen. Hitaimmilla vauhti oli noin 140 km/h ja nopeimmilla noin 200 km/h (rajoitus 80 km/h). Siinä jos olisi sattunut pienikin moka niin koko porukka olisi ollut kasassa samalla tien pätkällä ja jäänyt vielä alleni, kun tilaa ei ollut väistää mihinkään suuntaan. Kortti pois tuollaisilta ja kävellen kotiin. Tuossa tilanteessa kävelyä olisi ollut useampi kymmenen kilometriä, joten opetus olisi ehkä jäänyt mieleen.hatey kirjoitti:Joo, kyllä se oikeasti kauhistuttaa ajatus keski-ikäisestä ylemmän luokan toimihenkilösedästä, joka ostaa elämänsä ensimmäisen moottoripyörän, joka on joku yli tonninen muovikuula, ilman kaksrattaisten kokemusta.
Viesti Kirjoittaja ramses »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja ramses »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Onko näissä jotain isompaa ikärajaa vai riittääkö 18 vuotta? Paljonko tällasella matkalla on yleensä hintaa?ramses kirjoitti:Joo oli maanomistajan luvat. Itse Marokon Kuninkaalta.
BTW, jos joku innostuu ja haluaa itse lähteä Saharaan moottoripyöräilemään, pistää yksityisviestiä vaan. Pyörät ja varusteet saa sieltä vuokrattua. Aina on homma toiminut hienosti ja vehkeet on suht uusia ja hyvässä kunnossa.
R
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minuakin hirvittää ne ketkä hyppäävät suoraan ison prätkän sarviin. Oikeastaan pitäisi aloittaa noilla alle 25kW laitteilla ja sitten siirtyä isompiin. Mieluiten aloittaa kevarilla ja siitä isompaan. Itselläni oli viimeksi 500 kuutioinen. Seuraavaksi voisi hankkia about 750-1000kuutioisen. Jos nyt jostain sattuu löytymään ja tietenkin se hommataan naapurin kanssa puoliksi.iPSP kirjoitti:Sinulla onkin sitä ajokokemusta käsittääkseni aika paljon. Tarkoitin niitä, jotka hyppäävät ison pyörän selkään ilman ajokokemusta tai edes -harjoitteluahatey kirjoitti:En minä ole vaarallinen.
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »