Ne on kuule ihan luonnostaan mustat.darthmother kirjoitti:Mustat hiukset taitaa olla ns. tekoälyä tuubistaKain kirjoitti:Mine mikään blondi tai ruskeaverikkö.KunkkuJ kirjoitti:…
Kain on murkkuiän itsetunto- ja finniongelmissa kieriskelevä tyttönen, josta ei toistaiseksi tiedä, tuleeko hän olemaan isona blondi vai ruskeaverikkö. Enempää minulla ei ole tietoa.
…
…![]()
Mustat hiukset miulla on.
Homppulaisten parisuhdekiemurat
-
Kain
Re: Homppulaisten parisuhdekiemurat
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kohta pamahtaa kaulimesta.Carde kirjoitti:Siis Amiksen aito väri pitää tarkistella keittiönpuolen karvoituksesta?
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
homoaamanita kirjoitti:Tänne mitään hiuskiemuoroita tartteta, menkää sinne "No minähän se tässä avataren takana...vai mikälieketju" kertomaan harmaista hapsista ja luulemaan, että hiusten väri korreloi aivojen harmaiden kiemuroiden määrään.
Poijjaat hiusten väri vaihtuu ihan tuosta vain, niin kuin vaikka silmienkin väri, seuratkaa hieman maailman menoa, voitte hämmästyä.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Juu, kerpeles näitä kiemuroita yksittäin ja pareittain taas Hompussa! CarC saapi nyt kyllä todellakin pumpsauksen kaulimesta ja justiinsa, jotain häpyä sentäs näihin juttuihin täällä...öööö..tai siis...Anniel kirjoitti:Kohta pamahtaa kaulimesta.Carde kirjoitti:Siis Amiksen aito väri pitää tarkistella keittiönpuolen karvoituksesta?

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
darthmother
Minun aivomassani on harmaata neutronipuuroa. Parisuhdekiumurat on aiheuttannu minulle harmaita hiuksia ja partaa, naiset...niitten kanssa ei voi elää, mutta ei niitä voi tappaakkaanamanita kirjoitti:jonninjoutavaa löpinää
-
darthmother
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Carde
Viesti Kirjoittaja Carde »
Hävyllistä meininkiä tässä kaivataankinamanita kirjoitti:Juu, kerpeles näitä kiemuroita yksittäin ja pareittain taas Hompussa! CarC saapi nyt kyllä todellakin pumpsauksen Amiksesta ja justiinsa, jotain häpyä sentäs näihin juttuihin täällä...öööö..tai siis...Anniel kirjoitti:Kohta pamahtaa kaulimesta.Carde kirjoitti:Siis Amiksen aito väri pitää tarkistella keittiönpuolen karvoituksesta?![]()
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Carde on huuliveikkoja. Jopa häpy-Carde kirjoitti:Hävyllistä meininkiä tässä kaivataankinamanita kirjoitti:Juu, kerpeles näitä kiemuroita yksittäin ja pareittain taas Hompussa! CarC saapi nyt kyllä todellakin pumpsauksen Amiksesta ja justiinsa, jotain häpyä sentäs näihin juttuihin täällä...öööö..tai siis...Anniel kirjoitti:Kohta pamahtaa kaulimesta.Carde kirjoitti:Siis Amiksen aito väri pitää tarkistella keittiönpuolen karvoituksesta?![]()
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
paulaw
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Ei välttämättä niin mitään. Ihmettelin vain tuota jyrkkää kantaa, että missään tapauksessa ei tahdo tuon maagisen rajan sisäpuolelle. Itse voisin asua ihan hyvin muuallakin Suomessa - tosin, olen niin läpeeni kaupunkilainen, että maaseutu-maaseudulla en todennäköisesti osaisi tehdä yhtään mitään hyödyllistä tai viihdy. No, sikäli ymmärrän, että kaikkialla ei viihdy. Pikkukaupungit voivat olla ihan mainioitakin.M.P.T kirjoitti:Kaikki ei vaan viihdy siellä. Mitä pahaa täällä susi ja karhurajan tällä puolen on?
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minua taas ei saisi suurkaupunniin muuttamaan edes kilon siivuina, nykyinen pikukaupunkikin, jossa asun, on liian kaupunki. Tulevaisuuden suunnitelmissa onkin muuttaminen jonnekin suonsilmään. Yleensä osan vuotta asunkin ihan "böndellä" itärajan tuntumassa P-Karjalassa. Joten verrokkikokemusta löytyy.paulaw kirjoitti:Ei välttämättä niin mitään. Ihmettelin vain tuota jyrkkää kantaa, että missään tapauksessa ei tahdo tuon maagisen rajan sisäpuolelle. Itse voisin asua ihan hyvin muuallakin Suomessa - tosin, olen niin läpeeni kaupunkilainen, että maaseutu-maaseudulla en todennäköisesti osaisi tehdä yhtään mitään hyödyllistä tai viihdy. No, sikäli ymmärrän, että kaikkialla ei viihdy. Pikkukaupungit voivat olla ihan mainioitakin.M.P.T kirjoitti:Kaikki ei vaan viihdy siellä. Mitä pahaa täällä susi ja karhurajan tällä puolen on?
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Skyline^
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »
Jokaiselle jotakin, sanottiin jo entisaikain mainoksessa, ja paikkaansa se pitääkin, mutta ensin täytyy löytää itsensä, että tietää, mitä etsii.. 8)
Persona non Grata
-
M.P.T
Minulla on sama kaupungissa. En osaa tehdä siellä mitään ja en osaa viihtyä. Muistan kun pimun kävin juna-asemalta hakemassa. 5min kuluttua kysyi koska perillä. Hänen mielestä asuin landella. Kun kävimme kaverin mökillä ja tuli merkki yleinentie päättyy. Sanoin, että nyt ollaan landella. Muutaman montun ja pusikon jälkeen oli tytön huuli pyöreänä. Hirsimökki järvenrannalla.paulaw kirjoitti:Ei välttämättä niin mitään. Ihmettelin vain tuota jyrkkää kantaa, että missään tapauksessa ei tahdo tuon maagisen rajan sisäpuolelle. Itse voisin asua ihan hyvin muuallakin Suomessa - tosin, olen niin läpeeni kaupunkilainen, että maaseutu-maaseudulla en todennäköisesti osaisi tehdä yhtään mitään hyödyllistä tai viihdy. No, sikäli ymmärrän, että kaikkialla ei viihdy. Pikkukaupungit voivat olla ihan mainioitakin.M.P.T kirjoitti:Kaikki ei vaan viihdy siellä. Mitä pahaa täällä susi ja karhurajan tällä puolen on?
Anteeksi typot. Kännykkällä yritän kirjoittaa.
-
lsippu
Viesti Kirjoittaja lsippu »
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
KunkkuJ
Montako miestä luulisit olevan vaimollesi sopiva määrä?arttula kirjoitti:Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että moniavioisuus hyväksyttäisiin Suomessakin.
-
arttula
Kai tuo muutamaan tyytyisi. Kuinka niin ? Onko aikeissasi pettää Amaa ?KunkkuJ kirjoitti:Montako miestä luulisit olevan vaimollesi sopiva määrä?arttula kirjoitti:Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että moniavioisuus hyväksyttäisiin Suomessakin.
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/V
-
KunkkuJ
Äh, älä nyt sotke minua tähän, sinähän se sitä moniavioisuutta toivoit! Mietin vain, että monenko miehen kanssa olisit valmis iltaisin tappelemaan pääsystä vaimon viereen... Entä jos joku toinen mies on aina sinua nopeampi? Joku sellainen, jolla ei ole luotiliivejä riisuttavana.arttula kirjoitti:Kai tuo muutamaan tyytyisi. Kuinka niin ? Onko aikeissasi pettää Amaa ?
Minä en ole moniavioisuuden kannalla. Yksi nainen riittää minulle. Siis yksi kerrallaan. Kunhan tuo Ama vaan lopulta alkaisi lämpenemään ajatukselle...
-
arttula
Eipä nuo naiset käytössä kulu - juurikaan. Kuten ei miehetkään. Tosin ajetut kilometrit näkyvät naisissa nopeammin...KunkkuJ kirjoitti:Äh, älä nyt sotke minua tähän, sinähän se sitä moniavioisuutta toivoit! Mietin vain, että monenko miehen kanssa olisit valmis iltaisin tappelemaan pääsystä vaimon viereen... Entä jos joku toinen mies on aina sinua nopeampi? Joku sellainen, jolla ei ole luotiliivejä riisuttavana.arttula kirjoitti:Kai tuo muutamaan tyytyisi. Kuinka niin ? Onko aikeissasi pettää Amaa ?
Minä en ole moniavioisuuden kannalla. Yksi nainen riittää minulle. Siis yksi kerrallaan. Kunhan tuo Ama vaan lopulta alkaisi lämpenemään ajatukselle...
-
KunkkuJ
Kuulostaa siltä, että sinä et ole ns. loppukäyttäjä, mitä naisiin tulee?arttula kirjoitti: Tosin ajetut kilometrit näkyvät naisissa nopeammin...Ja jos yhdestä tule riitaa, voi siirtyä toisen viereen.
-
darthmother
Ylikoon mäntä tarvitsee ylikoon sylinterinKunkkuJ kirjoitti:Kuulostaa siltä, että sinä et ole ns. loppukäyttäjä, mitä naisiin tulee?arttula kirjoitti: Tosin ajetut kilometrit näkyvät naisissa nopeammin...Ja jos yhdestä tule riitaa, voi siirtyä toisen viereen.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
M.P.T
Jos nainen on kuin diesel golf niin 550.000km on kuin sisäänajettu. Sitkeää vääntöä tarvitaan parisuhteen kiemuroissa ja nuo neitoset ovat olleet bensakoneita selvästi. Olisihan se mukavaa, jos nainen pysyisi rinnalla kaikissa vastoinkäymisissä ja ei karkaisi edes vakavien sairauksien ilmaantuessa. Itse en ikinä tule tervettä päivää näkemään ja en kovinmielelläni tuota pesupalloani esittele. Onhan siinä hieno ja miehekäs arpi tuossa vatsanahka kohdalla. Oliko niitä 30tikkiä aikoinaanKunkkuJ kirjoitti:Kuulostaa siltä, että sinä et ole ns. loppukäyttäjä, mitä naisiin tulee?arttula kirjoitti: Tosin ajetut kilometrit näkyvät naisissa nopeammin...Ja jos yhdestä tule riitaa, voi siirtyä toisen viereen.
Lisätäkseni tuohon diesel golf juttuun. Olisihan se mukavaa hipelöidä ajamatonta ja uutuuden tuoksuvaa golfia. Pitää hyvänä ja huoltaa rakkaudella.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka